Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Hey Jpet,

spijtig genoeg niet. Het was wel niet van een ongeval maar de rand was wel zwaar beschadigt. (het vrouwke) Ik heb echt gezocht naar verschillen met de originele velgen maar nooit gevonden.
Ik heb een vriend die voor een carrosseriebedrijf werkt. Hij had een voucher voor een gratis herstelling...ik kan dus ook niet zeggen wat het kostte. Wat ik wel weet is dat het geen makkelijk velg is...

http://www.bmw.be/dam/brandBM/commo...nished_p.jpg.resource.1347453953360.type2.jpg
 
Had al even geen schade
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    249.4 KB · Views: 137
Serge van Ride & Shine detailing heeft het voor mij een keer laten doen bij een schade herstelbedrijf in Zundert, bijna België. Zeer mooi gedaan. Mocht je geïnteresseerd zijn vraag ik t m wel ff. Binnenkort kan er van mij ook weer ééntje heen. Vrouwke, parkeergarage:mad: en ik weer een borreltje:oops:
 
Ik heb de velgen van mijn Camaro SS 2010 destijds laten herstellen bij de Velgenservice Hellevoetsluis De Pinnepot in Oostvoorne | Autogarage | Autogarage.nl

Die heeft ze toen netjes hersteld zat zware schade op van het transport vanuit Canada. Andere herstel bedrijven gaven aan de schade niet te kunnen herstellen door de kleur velg die ik had Gun Metal maar in Hellevoet zonder problemen perfect hersteld en niet duur.
 
  • Helpful
Reactions: Ivo-G
Helaas mag ik voor mijn collega dit topic ook aanvullen.

Deze ochtend heeft hij serieuze krassen vastgesteld op de linkerachterdeur. Moet gebeurd zijn tussen zaterdagmiddag en zondagmiddag toen hij op straat stond geparkeerd. Vermoed iemand er tegenaan gevallen met fiets ofzo. Natuurlijk niets achter gelaten.

De foto is niet echt duidelijk, dankzij modesta behandeling is het precies een spiegel.
Nu Tesla gecontacteerd of het eerst kan worden gecamoufleerd met een lakstiftje. Maar de lakstiftjes staan "technisch geblokkeerd voor verkoop" Whatever dat mag zijn.
Betreft een Obsidian Black Metallic kleur. Heeft er iemand een lakstiftje op overschot dat we eventueel kunnen overkopen?
 

Attachments

  • IMG_20160606_120317.jpg
    IMG_20160606_120317.jpg
    132.6 KB · Views: 66