Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Nou ik mag me helaas ook melden in het schade topic. Buurman heeft flink tegen de voorkant aan gezeten met uit parkeren, de frunk staat omhoog. Wie heeft positieve / negatieve ervaringen met schade herstel in regio Haarlem / Alkmaar / Amsterdam?
Wel eens wat laten doen bij ASN Vermaire in Haarlem, dat ging prima.

Splinter was gemengde ervaring, spuitwerk was niet top-notch maar dat was 5 jaar geleden
 
Goedemiddag!

Weet iemand waar ik mogelijk een lakstift kan bestellen in de juiste om een kleine velgschade mee weg te werken?
Alvast bedankt.
WhatsApp Image 2021-09-01 at 07.58.13.jpeg
 
Ik heb op vakantie de plastic strip aan de onderkant van de auto beschadigd (teveel geschraapt op slechte Italiaanse weggetjes). Rest van de onderkant ziet er keurig uit, de plastic strip heeft kennelijk gedaan wat ie moest qua bescherming.
Nu vraag ik me alleen af - is deze gemakkelijk zelf te bestellen en vervangen (zit zo te zien met push pins vast) of toch beter even door sec laten doen?
Heeft iemand ervaring?
 
Ik heb op vakantie de plastic strip aan de onderkant van de auto beschadigd (teveel geschraapt op slechte Italiaanse weggetjes). Rest van de onderkant ziet er keurig uit, de plastic strip heeft kennelijk gedaan wat ie moest qua bescherming.
Nu vraag ik me alleen af - is deze gemakkelijk zelf te bestellen en vervangen (zit zo te zien met push pins vast) of toch beter even door sec laten doen?
Heeft iemand ervaring?
Heb ik ook gehad (en ook in Italië) maar... waarom vervangen? Ik heb 'm gewoon laten zitten.
 
BE3C5AF6-A85B-4DD7-8642-4C2DA89C2638.jpeg


vandaag op de a12 helaas ineens bandenspanning laag lampje aan. Na het werk via kwikfit die geen voorraad hadden bij ASB banden in leusden terecht gekomen die gelukkig voorraad haden en binnen 10 minuten was ik weer voorzien.
zeer nette shop en goede service trouwens
 
  • Like
Reactions: job-lek
Piepend en krakend geluid linksvoor, scheur in raam rechtsachter. Wordt netjes in Tilburg onder garantie gerepareerd, en vanwege de benodigde tijd krijg ik een vervanger mee. Prima geregeld, helder gecommuniceerd, prima koffie.
O ja en na 1,5 jaar teruggekomen melding “storing Veiligheidsraad systeem rechts voor”. Gaan ze ongetwijfeld ook oplossen.
 
Piepend en krakend geluid linksvoor, scheur in raam rechtsachter. Wordt netjes in Tilburg onder garantie gerepareerd, en vanwege de benodigde tijd krijg ik een vervanger mee. Prima geregeld, helder gecommuniceerd, prima koffie.
O ja en na 1,5 jaar teruggekomen melding “storing Veiligheidsraad systeem rechts voor”. Gaan ze ongetwijfeld ook oplossen.
Hij staat er nu bijna drie weken. Raam en piep linksvoor was simpel, veiligheidssysteem rechtsvoor is wat lastiger.. Ik kreeg een prima S 85 mee, niet echt een probleem dus, maar de communicatie via de app mag beter. Al twee keer een melding op “x oktober 12:45” is uw Tesla klaar. Een paar dagen later werd x verhoogd met 6 en nu staat hij op “18 oktober 12:45” klaar. (Het is nu de 22e).