Allen,
Heb het "probleem" dat ik niet beschik over 400V in de straat. Zou toch graag maximaal laden, vandaar de nood aan een transformator.
Op de fora wel veel gevonden over het hoe en wat, maar niet welke "soort" te gebruiken.
Ben er ondertussen achter dat er scheidingstranformatoren en spaartransformatoren bestaan. De eerste reeks is de duurdere.
Het verschil is me ook duidelijk, maar welke invloed heeft dit (op het laden van een wagen)?
En wat ik ook niet terugvind zijn de voor- en nadelen zijn van elk type...
Weten jullie meer?
Bedankt!
Heb het "probleem" dat ik niet beschik over 400V in de straat. Zou toch graag maximaal laden, vandaar de nood aan een transformator.
Op de fora wel veel gevonden over het hoe en wat, maar niet welke "soort" te gebruiken.
Ben er ondertussen achter dat er scheidingstranformatoren en spaartransformatoren bestaan. De eerste reeks is de duurdere.
Het verschil is me ook duidelijk, maar welke invloed heeft dit (op het laden van een wagen)?
En wat ik ook niet terugvind zijn de voor- en nadelen zijn van elk type...
Weten jullie meer?
Bedankt!