Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Scherpe hoeken aan ruiten

This site may earn commission on affiliate links.
Afgelopen weekend heb ik bij het wassen van de Tesla model 3 bijna mijn oog uitgestoten met de achterruit.
De achterste hoek is bijzonder scherp en je ziet 'm niet als je voorover buigt.
Gelukkig net aan de rand dus alleen een bloedplekje op het oog.
Behalve goed opletten volgende keer heb ik eigenlijk geen idee hoe dit te voorkomen.
 
  • Informative
Reactions: TM3LR
2beginnersfouten in jouw eerste post.
  1. Men vindt het prettig hier als een eerste post een voorstellingspost is. Daar is een draadje voor en dat staat ze vastgepint op de eerste pagina.
  2. Dt jouw eerste post meteen een probleem aanhaalt helpt ook niet om veel antwoorden te krijgen.
On topic. Denk dat zo’n dingen nu eenmaal gebeuren. Mensen zijn af en toe wel eens lomp. Ik haalde ooit mijn hoofd open aan de achterklep van een VW Golf. Die heeft, als hij open staat aan de zijkant een heel scherpe hoek (eigenlijk ee plotse verbreding. Als je van opzij iets in de koffer wil nemen, steekt dit er heel gevaarlijk uit en stoot je er gemakkelijk je hoofd aan. Maar wie is nu zo lomp om dit van opzij te doen, terwijl dit veel gemakkelijker van langs achter gaat
 
Behalve goed opletten volgende keer heb ik eigenlijk geen idee hoe dit te voorkomen.
Keuzegids-veiligheidsbrillen-cover-1200x900.jpg