Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schokkerige achteruitrijcamera

This site may earn commission on affiliate links.
Deze reply aan mijn collega is van Tesla Den Haag, mijn collega heeft (zoals nu denk ik iedereen) last van schokkend beeld. Alleen bij mijn collega is het iets erger dan bij mij, beiden M3P uit 2019.

Goedemorgen heer,

Op afstand is de data van uw aandachtspunt bestudeerd en wij zien inderdaad een aantal afwijkingen.
Hiervoor loopt een case bij engineering omdat dit bij een select aantal Model 3 rijders ook gebeurt, het is een firmware gerelateerde aandachtspunt.
Engineering heeft het momenteel in onderzoek en zal in de toekomst met een firmware update uw aandachtpunt oplossen.
Een tijdsindicatie hebben zij helaas nog niet gegeven aan ons.

De afspraak gaat dan ook morgen niet door, omdat de mobile service hier op dit moment niet in kan verder helpen.

Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij u uiteraard te woord!

Met vriendelijke groet,

Tesla Den Haag
 
Deze reply aan mijn collega is van Tesla Den Haag, mijn collega heeft (zoals nu denk ik iedereen) last van schokkend beeld. Alleen bij mijn collega is het iets erger dan bij mij, beiden M3P uit 2019.

Goedemorgen heer,

Op afstand is de data van uw aandachtspunt bestudeerd en wij zien inderdaad een aantal afwijkingen.
Hiervoor loopt een case bij engineering omdat dit bij een select aantal Model 3 rijders ook gebeurt, het is een firmware gerelateerde aandachtspunt.
Engineering heeft het momenteel in onderzoek en zal in de toekomst met een firmware update uw aandachtpunt oplossen.
Een tijdsindicatie hebben zij helaas nog niet gegeven aan ons.

De afspraak gaat dan ook morgen niet door, omdat de mobile service hier op dit moment niet in kan verder helpen.

Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij u uiteraard te woord!

Met vriendelijke groet,

Tesla Den Haag
Hopelijk brengt 44.30.8 reeds een verbetering. Heb die nog niet binnen, maar zal het zeker in het oog houden.
 
Ik heb hier inderdaad ook last van in mijn MY, heb ook al een service afspraak staan op 1-2-2022.
Even uit nieuwsgierigheid ervaart iemand ook paarse vlekken in zijn beeld van de achteruitrij camera tijdens het rijden met de 3 camera's aan?
 
Kan toeval zijn, maar had de browser open staan wanneer ik achteruit reed. Linker/rechtercamera gaven correct beeld, achteruit was gewoon barslecht. Heel het stuk haperend. (Rij achteruit de oprit en garage in). Deed me terugdenken aan al die keren dat ik in pc’s RAM bijramde om de boel te versoepelen.

In ieder geval leuk te horen dat ze zich al bewust zijn van het probleem. Oplossing zal dus wel volgen (alleen nog niet in 44.30.7)
 
Bij mij (MS) in het donker slecht zicht met de achteruitrijcamera, maar met licht uitstekend. Twijfel om weer een eens bij Herbie langs te gaan en extra achteruitverlichting te laten monteren.
 
Ik had gisternacht de update naar 44.30.8 en vandaag had ik ook dat schokkerige beeld. Ik had was wel voor het eerst muziek aan het afspelen via BT, geen idee of dat er mee te maken had. Later heb ik de auto gereboot en het schokkerige beeld was weg.
 
Then reddit it seems that the lag of backup camera images is due to memory leaks, so it probably gets worse and worse when driving long distances.
Might be good to try a long trip before calling it solved, but hopefully Tesla did the right thing here and focused on bugfixing quick.