Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schommeling kWh prijs supercharging in België en omringende landen

This site may earn commission on affiliate links.
In de loop van de maand oktober werd mijn in België eerst 29 cent per kWh aangerekend, daarna 28 en onlangs 27. Op de Tesla website staat er onveranderd 28 cent.
Ik heb dit bij Tesla aangekaart, maar wacht nog op antwoord.
Als ik de huidige prijs op de Tesla website van de naburige landen vergelijk met deze van een paar maand terug dan vind ik het volgende :
  • België - onveranderd 28 cent
  • Nederland - eerst 0,24, nu 0,22
  • Frankrijk - eerst 0,24, nu 0,30
  • Duitsland - eerst 0,33, nu 0,35
  • Luxemburg - eerst 0,25, nu 0,28
Wat zijn jullie ervaringen (in de praktijk)?
 
Weet het niet zeker hoor (gratis Superchargen dus let er niet op). Maar is de prijs niet afhankelijk van snelheid Tier 1,2,3 ed.? Dus is prijs per kWh niet helemaal zo sound te berekenen.

Lees net dat het alleen voor prijs per minuut is. Waar mogelijk per kWh.
 
Let op dat de website aangeeft dat de kWh prijzen van supercharging kunnen varieren op basis van tijd en locatie (Supercharging)

"De prijzen voor het gebruik van een Supercharger kunnen variëren afhankelijk van de locatie en tijd. Alle prijzen zijn inclusief belastingen en toeslagen."

De prijs welke op deze pagina getoont wordt (in het geval van Nederland EUR 0,22 per kWh) is een gemiddelde prijs berekend over alle Nederlandse locaties en kan derhalve dus afwijken. Een week geleden heb ik nabij Maastricht gesupercharged voor EUR 0,20 per kWh.