TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Scotlqnd here we come

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Mdobro, Jul 4, 2014.

1. Mdobro

Mdobro Member

Met de kids op Harry Pottertoer. We gaan door heel de UK toeren.
    ecotricitypas soepeltjes binnengekregen en de laders reeds in kaart gebracht. Ook een bezoekje aan de SC in London staat op het programma. Laden op de ferry zou ook nog kunnen mits ik ruim op tijd ben voor het inchekken.
    Verlengsnoer (3*2,5mm), adapter met randaarde en de UMC gaan mee. (plus de lampstikkers).

MAAR boven de lijn Glasgow-Edinburgh lijkt de charger wereld op te houden.
    Iemand suggesties/ervaring voor de highlands?

Iemand ervaring hoelang het in de UK duurt om met de umc uit een regulier stopcontact te laden?

( helaas kan ik de typo in de titel niet meer corrigeren. Scotland moest er staan)

2. redevries

redevries René de Vries

Ik ga in September. Je kunt bij sommige best western hotels laden, en bij ikea. Maar in Schotland is het echt nog onontgonnen gebied.

Ver kun je ook nog terecht op campings. Check ook het UK deel van TMC forum

3. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

4. Mdobro

Mdobro Member

5. S-19910

S-19910 Driving Model-S #19910

als je dat in 4 minuten binnen speelt, heb je geladen aan 22kw.

6. Nuke

Nuke Member

Ik ga ook in augustus een lang weekend naar London. Ga je het alleen met de ecotricity pasje doen?

Voorlopig wil ik met 90 procent accu uit den haag weggaan. Bij oosterhout op SC naar 100% en dan via Calais (eventueel bootladen) dat ik maidstone ecotricity moet kunnen halen met de laatste stukje naar heatrow. ik blijf daar in het weekend en in de buurt zitten er genoeg laders.

Ik heb begrepen dat er mensen zijn die in belgie bij ikea of in gent bij het station ook nog bijtanken?

7. Alain13

Alain13 Member

Ik heb vorige maand de volgende route gedaan:

Zoetermeer (100% SoC) -> Gent station (half uur bijgeladen op 22kW)
    Gent -> Mayfield, East Sussex, UK (Via de boot bij Duinkerken) in 1x doorgereden.

Hierdoor krijg je eigenlijk na twee uur een gewone stop/rustpauze. Broodje eten, wat drinken en auto meteen wat bijladen. En dan hoefde we ook niet al meteen weer bij Maidstone te gaan laden. Maar dit is natuurlijk puur afhankelijk van waar je heen wilt, voor ons was dit het handigst en waren we het minste tijd kwijt.

8. robbie_s

robbie_s Member

#8 robbie_s, Jul 8, 2014
    Last edited: Jul 8, 2014
    Wij willen graag naar Cornwall/ Lands End deze zomer, maar de laadmogelijkheden zijn behoorlijk primitief daar. Eigenlijk kun je op bestemming max 1x13A laden, met type 2 op 11 kW kun je alleen langs de snelweg terecht. Heb zelf een enkele lader en sta niet graag 8 uur in een wegrestaurant uit mijn neus te boren. In Londen is momenteel de enige supercharger.
    Deze site geeft aardig wat info over laden in Engeland:
    http://Www.zap-map.com

Misschien toch maar naar Noorwegen deze zomer?

Share This Page