Had het een aantal keren gemeld, maar was niet de enige. Maar nu staat het er! Nu airbnb nog.
Had het een aantal keren gemeld, maar was niet de enige. Maar nu staat het er! Nu airbnb nog.
View attachment 285728
Op de booking app nog niet gevonden. Ik zoek zo eens op de site via een pc.
Waar zie jij die optie?
View attachment 285728
Net gisteren Hotel Ampere (what's in a name) in Parijs geboekt met inderdaad, volgens Booking, een laadpunt voor elektrische voertuigen. Ik wilde even checken of ik de juiste pas heb en dus nagevraagd. Het blijkt een destination charger te zijn. Wat een service. Helaas kunnen we daar nog niet op zoeken ;-).
Ben nu in Parijs in het bewuste 'ampère' hotel.Net gisteren Hotel Ampere (what's in a name) in Parijs geboekt met inderdaad, volgens Booking, een laadpunt voor elektrische voertuigen. Ik wilde even checken of ik de juiste pas heb en dus nagevraagd. Het blijkt een destination charger te zijn. Wat een service. Helaas kunnen we daar nog niet op zoeken ;-).
Ik weet zeker dat dit er al een tijd is in de navigatie .Sinds de voorlaatste update is mij opgevallen dat je ook in de Tesla op DeCs kunt zoeken. In de map klik je op het laadicoon rechts, om de DeCs weer te geven. Eerst stonden hier alleen SuCs in naar ik mij herinner.