Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Selecteren op laadpunt bij Booking.com

This site may earn commission on affiliate links.
Had het een aantal keren gemeld, maar was niet de enige. Maar nu staat het er! Nu airbnb nog.

Schermafdruk 2018-03-11 20.00.05.png
 
Als ik Amsterdam selecteer voor stel 12 - 13 maart en de voorzienning "oplaadpunt voor electrische voertuigen" dan resulteert dat in 31 accomodaties. Vraag mij af of die accomodaties allemaal een "eigen" oplaadvoorzienning hebben. Zou het kunnen dat sommige exploitanten de vraag interpreteren, of er een dergelijke (openbare) voorziening in de nabijheid is ?

Overigens mooi dat deze stap gezet is. Geeft op z'n minst een betere ingang om het (bij problemen) te bespreken, wanneer ze het zelf als voorzienning zo kenbaar maken :)
 
Net gisteren Hotel Ampere (what's in a name) in Parijs geboekt met inderdaad, volgens Booking, een laadpunt voor elektrische voertuigen. Ik wilde even checken of ik de juiste pas heb en dus nagevraagd. Het blijkt een destination charger te zijn. Wat een service. Helaas kunnen we daar nog niet op zoeken ;-).
 
Net gisteren Hotel Ampere (what's in a name) in Parijs geboekt met inderdaad, volgens Booking, een laadpunt voor elektrische voertuigen. Ik wilde even checken of ik de juiste pas heb en dus nagevraagd. Het blijkt een destination charger te zijn. Wat een service. Helaas kunnen we daar nog niet op zoeken ;-).

Ik zoek altijd hier - de interactieve Tesla site met DeCV's. Alleen maar Dec's - prijsindicatie bekijken via de site van het betreffende hotel middels de opgegeven link. Gaat uitstekend - betreffende gebie dis als eerst belangrijk uiteraard.
 
  • Like
Reactions: FVO
Net gisteren Hotel Ampere (what's in a name) in Parijs geboekt met inderdaad, volgens Booking, een laadpunt voor elektrische voertuigen. Ik wilde even checken of ik de juiste pas heb en dus nagevraagd. Het blijkt een destination charger te zijn. Wat een service. Helaas kunnen we daar nog niet op zoeken ;-).
Ben nu in Parijs in het bewuste 'ampère' hotel.
Je kan er wel 'ampère' binnenrijden, zo smalletjes is het hier.
Billen samenknijpen tijdens manoeuvreren helpt niet.