Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Sentry mode (safety & security package)

This site may earn commission on affiliate links.
Alle auto's met AP2+ hardware en later die EAP geactiveerd hebben zullen de beschikking krijgen over "sentry mode". In deze modus zal een 360 graden beeld gevormd worden rondom de auto. Bij een gebeurtenis rondom de auto zal het beeld worden opgeslagen.

Elon heeft vannacht in een Tweet storm om input gevraagd.

Zie ook : Sentry Mode Coming Soon For Tesla Cars With Enhanced Autopilot - Tesla Motors Club

Deze optie zal dus niet beschikbaar komen voor auto's zonder EAP.
 
Alle auto's met AP2+ hardware en later die EAP geactiveerd hebben zullen de beschikking krijgen over "sentry mode". In deze modus zal een 360 graden beeld gevormd worden rondom de auto. Bij een gebeurtenis rondom de auto zal het beeld worden opgeslagen.

Elon heeft vannacht in een Tweet storm om input gevraagd.

Zie ook : Sentry Mode Coming Soon For Tesla Cars With Enhanced Autopilot - Tesla Motors Club

Deze optie zal dus niet beschikbaar komen voor auto's zonder EAP.
Mooie ontwikkeling. Verhoogt de “waarde” van EAP
 
Als je deze link volgt dan begint Elon met "EAP activated"

Ja, en daarna vraagt iemand verduidelijking en zegt hij dat het om alle AP2+ auto’s gaat:

6D544472-7E6B-4BF5-94C8-CEB531EC7C1A.jpeg
 
Tesla CEO Eon Musk revealed additional details on how the company’s upcoming Sentry Mode theft-deterrent system will function, which includes a humorous look against the background of something as serious as addressing vehicle break-ins. According to Musk’s latest Tweet about the Iron Man-reminiscent feature, when an intrusion is detected while Sentry Mode is activated, composer Johann Sebastian Bach’s Toccata and Fugue in D minor, BWV 565 will play, drawing as much attention as possible to the would-be perpetrator(s).
Bron : Tesla's next Easter Egg will greet car vandals with Bach and Beethoven

 
Nou, voor mij komt die sentry mode alleszins net te laat.View attachment 372881

Holyf&#, jammer dat de accu geen kortsluiting naar het bodywork heeft gemaakt.....
Mensen die dit doen horen toch niet in deze maatschappij thuis....

Bij mijn dochter van nu 23 heeft hebben ze een jaar geleden LOL op de motorkap gekrast.
Dat was haar eerste auto en nu een jaar later is ze er nog steeds ziek van.
 
Nou, voor mij komt die sentry mode alleszins net te laat.
Wtf....*sugardesugardesugar* (ik heb alvast maar de TMC vertaling losgelaten op wat ik wilde zeggen).

Bij mij heeft ooit een idiote buurman hetzelfde gedaan met mijn auto, helemaal rondom, aan alle 4 de kanten.
Op 2 Januari 2000 was dat, vergeet ik nooit meer.
Ergste was nog: iemand had de man het zien doen, hij is nog van zijn bed gelicht.
Desondanks tijdens een rechtszaak vrijgesproken omdat de rechter slechts 1 getuige niet genoeg vond:mad::mad::mad:
 
ik heb het "geluk" van het afgelopen jaar met alle pech overvallen geweest te zijn, waardoor dit eigenlijk maar een kleintje is. Maar mijn verstand kan er echt niet dat iemand er plezier in schept om dit te doen. Stom: de dashcam functie werkte net om onbekende reden niet meer (geen rood bolletje bij het icoontje, maar een grijs kruisje, het is me nog overkomen). Anders hadden we misschien nog een glimp kunnen opvangen van de dader, want ik ben eigenlijk maar een kwartiertje weggeweest.
Alleszins: ik laad de wagen nooit meer op bij Ikea in Zaventem :)