Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Sentry mode (safety & security package)

This site may earn commission on affiliate links.
Wellicht werkt het beter in de nieuwe firmware die ik gisteravond kreeg (2019.16.2). Later vandaag ga ik de beelden weer even bekijken.
Dat mag je vergeten. Ik heb het zojuist geprobeerd, maar niets. Zelfs helemaal geen opnames meer. De enige verandering na de software update is dat (naast het icoontje Sentry mode op het scherm) het icoontje camera nu een groen kruis oplevert ipv met een rode stip. Vanochtend hierover gesproken met de Mobile service die voor andere (aflever-) zaken al langs moest komen. Hij wijdt er een interne email aan en over het vervolg word ik op de hoogte gehouden.

Ik kan wel iets positiefs zeggen over de (mobile) service (center Den Haag). Iedereen is bereid tot het zoeken naar echte oplossingen en die ook daadwerkelijk aan te brengen. Het duurt soms wat lang, maar het gebeurt. En goed. Dat heb ik nog nooit bij dealers (van andere merken) gezien.
 
Last edited:
Sentry 2.0 :)

20190525_142529.jpg
 
  • Funny
Reactions: MusQueTear
Ik denk eraan om deze stick te kopen: Ultra dubbele USB Type-C-drive | SanDisk

Dit n.a.v. een topic/artikel wat ik ergens had gelezen waar een stick werd gebruikt die rechtstreeks op de telefoon uitgelezen kon worden (kan de link niet meer vinden helaas). In mijn geval een USB-C aansluiting op de telefoon, dus dit leek mij een goede oplossing. Kan iemand bevestigen dat dit ook echt gaat werken? Mijn ervaring is inmiddels dat ik consequent de USB stick vergeet als ik deze op mijn werk PC wilt legen/bekijken, dus vandaar de zoektocht naar iets wat op mijn telefoon werkt.

Deze link wrsch, uitlezen sitck via een USB OTG kabeltje..
Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

teslacam-dashcam-usb-otg-jpg.378091
 
Dat mag je vergeten. Ik heb het zojuist geprobeerd, maar niets. Zelfs helemaal geen opnames meer. De enige verandering na de software update is dat (naast het icoontje Sentry mode op het scherm) het icoontje camera nu een groen kruis oplevert ipv met een rode stip. Vanochtend hierover gesproken met de Mobile service die voor andere (aflever-) zaken al langs moest komen. Hij wijdt er een interne email aan en over het vervolg word ik op de hoogte gehouden.

Ik kan wel iets positiefs zeggen over de (mobile) service (center Den Haag). Iedereen is bereid tot het zoeken naar echte oplossingen en die ook daadwerkelijk aan te brengen. Het duurt soms wat lang, maar het gebeurt. En goed. Dat heb ik nog nooit bij dealers (van andere merken) gezien.
Even een aanvulling op de verandering van het icoontje camera. Blijkt dat wanneer de USB-stick vol staat met opnames, dat er dan een groen/grijs kruis verschijnt. Vanmiddag de stick "met de hand" opgeschoond. Nu geeft het icoontje weer een rode opname stip. Dus mijn conclusie lijkt dat oude opnames niet worden overschreven, maar op de stick blijven staan totdat ze gedelete worden.
Dus het samenvallen van de nieuwe update en de volle stick was een toevalstreffer.
 
Even een aanvulling op de verandering van het icoontje camera. Blijkt dat wanneer de USB-stick vol staat met opnames, dat er dan een groen/grijs kruis verschijnt. Vanmiddag de stick "met de hand" opgeschoond. Nu geeft het icoontje weer een rode opname stip. Dus mijn conclusie lijkt dat oude opnames niet worden overschreven, maar op de stick blijven staan totdat ze gedelete worden.
Dus het samenvallen van de nieuwe update en de volle stick was een toevalstreffer.
Nogmaals een aanvulling. Ben nu net aan het laden. Kwam vanaf 18%, zit nu op 23 %. Sentry mode aangezet. MAAR..... het icoontje camera geeft nu weer een groen / grijs kruis????????????????????????
Iemand een idee?
 
Lachen met Sentry Mode....

Deze mannekes hebben ook ontdekt dat Sentry Mode bestaat....
Op de Sentry Mode filmpjes sluipen ze achterlangs en rond de auto en hier 'verrassen' en bekommentariëren ze dan onze Model 3. Twee vakken verder staat, goed te zien, ook een Model 3. Gewoon bij het zwembad in Goes!

JongetjesEnSentryMode.jpg

JongetjesEnSentryMode.jpg
 

Attachments

  • upload_2019-6-1_13-11-8.png
    upload_2019-6-1_13-11-8.png
    556.1 KB · Views: 37
  • upload_2019-6-1_13-37-59.png
    upload_2019-6-1_13-37-59.png
    122.1 KB · Views: 46
  • Funny
Reactions: ramonneke
Ik zie dat er voor de iPhone nu ook een app is om het op de telefoon af te kijken.
Iemand hier al uitgeprobeerd? Let op, speciale wireless stick nodig!
‎SentryView: For Tesla Cars
This app allows you to view Sentry videos and Dashcam videos generated by your Tesla on your iOS device without needing a computer.
The left, right and center videos are automatically shown next to each other.
All clips are organized by data and time
You can see thumbnail of clips as you browse through videos.
*** This app only works with SanDisk Connect™ Wireless Stick ***
connect
Your Tesla must be able to record Sentry/Dashcam videos.