Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Service Center Brugge

This site may earn commission on affiliate links.
Dit is het eerste dat ik ervan hoor.
Zou wel heel praktisch zijn voor mij, van de kust waar ik woon naar Brugge is 20 minuutjes rijden.
Idem, benieuwd waar het zal zijn.
Ook al ben ik quasi dagelijks in Gent, maakt het toch wat praktischer.
Ook voor testritten 😆
Hopelijk komt deze “langs de goede kant van Brugge”, namelijk in de buurt van de expressweg.
 
  • Like
Reactions: BartJ
Idem, benieuwd waar het zal zijn.
Ook al ben ik quasi dagelijks in Gent, maakt het toch wat praktischer.
Ook voor testritten 😆
Hopelijk komt deze “langs de goede kant van Brugge”, namelijk in de buurt van de expressweg.
Mijn kantoor is ook in Gent maar ga meestal met de trein.
De expressweg zou mij ook goed uitkomen.
Hoewel ik op twee jaar tijd nog niets voor heb gehad is het wel handig om eens vlug binnen te springen als je een vraag hebt of om een nieuw model te gaan bezichtigen.
 
Zal waarschijnlijk Q2 zijn, zo melden toch de vacatures voor Tesla Brugge
Maar momenteel staat er aan de (kleine) Pathoekeweg niet echt iets leeg...
Maar als het daar is dan zie ik 2 mogelijkheden van "merkgarages" die op korte termijn zouden kunnen verdwijnen/verhuizen....
 
"Daar waar de andere automerken zitten" werd me verteld.... Als de opening voor 2022 Q1 is zal het allicht een leegstand zijn. Ik ga er deze week eens passeren.
"Daar waar de andere automerken zitten" werd me verteld.... Als de opening voor 2022 Q1 is zal het allicht een leegstand zijn. Ik ga er deze week eens passeren.
Zal waarschijnlijk Q2 zijn, zo melden toch de vacatures voor Tesla Brugge
Maar momenteel staat er aan de (kleine) Pathoekeweg niet echt iets leeg...
Maar als het daar is dan zie ik 2 mogelijkheden van "merkgarages" die op korte termijn zouden kunnen verdwijnen/verhuizen....
 
  • Like
Reactions: cambreVer!
Als ze het op dezelfde manier zullen bekendmaken/aanpakken zoals Tesla Ghent (in Sint-Martens-Latem) zal het direct opvallen
See my pictures (ook van de openingsavond) en voor ander Tesla news uit Zeebrugge zie mijn twitteraccount
IMG_5423.JPG
IMG_0473.JPG
IMG_0469.JPG
 
  • Like
Reactions: cambreVer!
Zal waarschijnlijk Q2 zijn, zo melden toch de vacatures voor Tesla Brugge
Maar momenteel staat er aan de (kleine) Pathoekeweg niet echt iets leeg...
Maar als het daar is dan zie ik 2 mogelijkheden van "merkgarages" die op korte termijn zouden kunnen verdwijnen/verhuizen....
Heb horen zeggen dat het in de gebouwen van Citroen zal zijn, group linden! Pathoekeweg 112
 
  • Like
Reactions: BartJ and vanhoucke