Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Service center Utrecht

This site may earn commission on affiliate links.
Komende week heb ik een afspraak in het nieuwe Utrecht Service Center, had een service request via de app gedaan en een mogelijkheid voor half september in Amsterdam, en vervolgens werd ik gebeld dat ze graag klanten naar Utrecht wilden halen en of ik dat ook ok vond.
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Mijn auto is daar vandaag om het klepperen tussen de lijntje te onderzoeken. Stuur slaat regelmatig 2-3 cm heen en weer als hij op autosteering staat. Levert elk geval wagenziekte op. Terugkoppeling gekregen: Banden te weinig profiel dus daar doen ze niets aan. (ik laat er volgend jaar wel weer nieuw opzetten na de winterbanden....

Summon wordt ook onderzocht waarom je op de auto moet zitten met de sleutel als je er gebruik van maakt. Nieuwe sleutel ga ik morgen uitproberen als ik de auto weer ophaal.
Ben heeeeel benieuwd.
(Zelf verwacht ik dat er een fout in de software zit. Iets met afstand van de sensor tot de sleutel in feet in plaats van meters)
Blijft vreemd dat de sleutel "in de buurt" van de auto moet zijn, terwijl ze wel EXACT aangeven dat hij 12 meter of 39 feet verplaatst kan worden met Summon!
Tijd zal het leren......