Hier ook lange tijd niet. Ik kon de auto ook eerder inbrengen dus denk dat het door vakantie net even een tikkie rustiger was.In Tilburg heb ik dit ook nooit meegemaakt. I
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hier ook lange tijd niet. Ik kon de auto ook eerder inbrengen dus denk dat het door vakantie net even een tikkie rustiger was.In Tilburg heb ik dit ook nooit meegemaakt. I
Die grap heb ik nu ook. Een aantal punten aangegeven dat het garantie moet zijn, sturen ze zonder te kijken een pro forma factuur. Heb de serviceafspraak maar bewerkt en erin gezet dat ik expliciet niet akkoord ga met kosten voor garantiezaken. Ze mogen vanmiddag laten zien hoe klantvriendelijk te zijn maar op dit moment krijgen ze een 0. Kijk uit naar de evaluatie van het serviceverzoekGoed punt. Ik heb nogmaals gekeken en het betreft een proforma factuur. Ze willen kosten in rekening brengen voor een deur seal waarvan de monteur zelf direct zei dat die los zat en vervangen most worden. Aangezien de auto nog geen 2 jaar is valt het onder garantie. Daarbij betreft het een lease auto dus dienen ze mij helemaal geen factuur te sturen. Bijzondere gang van zaken dus.
Bij mij kwam dit ook arrogant over, maar het is blijkbaar het gewone systeem van Tesla. Er wordt steeds vooraf een kostenraming opgemaakt met de vraag om die goed te keuren. Maak je geen zorgen, als het garantie is, worden de kosten niet aangerekend. Je bent ik niet verplicht om de kosten vooraf goed te keuren.Die grap heb ik nu ook. Een aantal punten aangegeven dat het garantie moet zijn, sturen ze zonder te kijken een pro forma factuur. Heb de serviceafspraak maar bewerkt en erin gezet dat ik expliciet niet akkoord ga met kosten voor garantiezaken. Ze mogen vanmiddag laten zien hoe klantvriendelijk te zijn maar op dit moment krijgen ze een 0. Kijk uit naar de evaluatie van het serviceverzoek
Dat heb ik ook gehad. Gebrek aan 1 van de stoelen bij aflevering....toch kosten in rekening willen brengen op voorhand, terwijl dat natuurlijk garantie is. Het is allemaal wel geregeld, maar maakt toch een slordige indruk.Die grap heb ik nu ook. Een aantal punten aangegeven dat het garantie moet zijn, sturen ze zonder te kijken een pro forma factuur. Heb de serviceafspraak maar bewerkt en erin gezet dat ik expliciet niet akkoord ga met kosten voor garantiezaken. Ze mogen vanmiddag laten zien hoe klantvriendelijk te zijn maar op dit moment krijgen ze een 0. Kijk uit naar de evaluatie van het serviceverzoek
Ja precies. Komt echt over als uber arrogant. Krijg direct de neiging om full blown legal te gaan als een bedrijf dat doet. (en krijg ook serieus jeuk daarvan).Bij mij kwam dit ook arrogant over, maar het is blijkbaar het gewone systeem van Tesla. Er wordt steeds vooraf een kostenraming opgemaakt met de vraag om die goed te keuren. Maak je geen zorgen, als het garantie is, worden de kosten niet aangerekend. Je bent ik niet verplicht om de kosten vooraf goed te keuren.
Ik snap het voordeel wel, je krijgt meteen zicht op de mogelijke kosten. Maar communicatief komt het heel slecht over als je als klant aangeeft dat het garantie moet zijn en de enige reactie een factuur ter goedkeuring is.
Full legal tegen Tesla is een slecht idee. Ook aan hun kant is er dan geen twijfel als je full legal wil gaan en praat enkel jouw legal met hun legal-afdeling. En dat voor een pro forma factuur?!Ja precies. Komt echt over als uber arrogant. Krijg direct de neiging om full blown legal te gaan als een bedrijf dat doet. (en krijg ook serieus jeuk daarvan).
Inderdaad, gewoon melden dat je geen enkele kost goedkeurt voor iets dat buiten garantie valt. Als je je daar zorgen over maakt, melden in de app en screenshot bijhouden. Hou full blown legal maar voor als ze garantie zouden weigeren, maar daar heb je nu geen enkele aanwijzing voor.Full legal tegen Tesla is een slecht idee. Ook aan hun kant is er dan geen twijfel als je full legal wil gaan en praat enkel jouw legal met hun legal-afdeling. En dat voor een pro forma factuur?!
Is ook niet wat ik doe. Krijg alleen de neiging Geef ze vooralsnog even het voordeel van de twijfel, alle persoonlijke contact tot nu toe was erg keurig dus ga er vanuit dat het goed komt.Full legal tegen Tesla is een slecht idee. Ook aan hun kant is er dan geen twijfel als je full legal wil gaan en praat enkel jouw legal met hun legal-afdeling. En dat voor een pro forma factuur?!
Heeft niets met kijken te maken. Is de procedure. Er staat trouwens duidelijk vermeld in het bericht dat er geen kosten aangerekend worden voor garantiegevallen.Een aantal punten aangegeven dat het garantie moet zijn, sturen ze zonder te kijken een pro forma factuur
hoef die vloeistof eigenlijk nagenoeg nooit bij te vullen.
Denk niet dat je geheel gelezen hebt wat ik schreef. Ik schreef dat ik er een neiging van krijg, dat is iets anders dan iets doen. Ik vind het simpelweg een vreemde gang van zaken dat je een raming doet zonder een voertuig gezien te hebben en zonder te lezen wat de klant heeft geschreven maar wellicht ben ik raar. Dat het procedure is betekend niet dat het voor een klant een "normale" gang van zaken is.Heeft niets met kijken te maken. Is de procedure. Er staat trouwens duidelijk vermeld in het bericht dat er geen kosten aangerekend worden voor garantiegevallen.
Ik heb 2 minuten gespendeerd aan dit antwoord. Dit kost dan 4€. Maar ik ga je dit niet aanrekenen.
Ga je me nu ook legal of op een forum aanklagen?
Wifi ontvangst is inderdaad slecht. Handig is om te weten waar je ontvangstantenne zit en die kant het dichts bij je router te zetten. Bij een MS is dat in de rechter spiegel. Handig om je wagentype in je footer zou zetten, dan kan er gerichter geantwoord worden.hiervan is er een afgedaan met: het werkt zoals het moet (wifi ontvangst in de auto is zeer slecht,
Vorige week was er bij mij een ranger voor een klink. Die had nog een dashboard mee om bij een andere klant te vervangen. Ik vermoed dat een laadpoort ook wel lukt. Misschien nog eens aandringen.Advies van SC was: Mobiele service inschakelen voor de laadpoort en het dashboard, mobiele service geeft aan
Niemand stuurt dit. Dat komt automatisch bij het afsluiten van de herstelling. We zijn 2021. Handig toch, dan hoef je niet te wachten en kan je een wandeling maken.waarom een smsje? Ik zit naast je
Geloof me, die hebben ze gehad. Je hebt de hel in de eerste maanden na de eerste M3 leveringen niet meegemaakt. Ik zie weinig rampzaligs in jouw ervaring.Aftersales heeft nog wel een klein opfriscursusje nodig.