Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Service-ervaringen

This site may earn commission on affiliate links.
Zoveel mensen zoveel meningen. Ik zou de draadjes kunnen samenvoegen, als dat handiger/gewenst is. Maar dan gaat het wel een neutralere titel worden.

Ik ben het met je eens dat een moderator zoveel mogelijk onzichtbaar moet zijn, maar omdat ik volgens de forumvoorschriften moet melden wanneer iets verplaatst wordt en waar naartoe, betekent dat in de praktijk dat er niets meer verplaatst kan worden als draadjes ontsporen. Dan laten we het op zijn beloop en is het ieders verantwoordelijkheid. Wat in de praktijk niet echt werkt. Er zijn mensen die dat prima vinden, en anderen die zich eraan storen. Dus goed is het eigenlijk nooit.

Ik hoop wel dat ik na verloop van tijd wat minder hoef te verplaatsen, doordat er wat meer discipline ontstaat. Want ik verplaats posts niet voor mijn lol :rolleyes:

Vat het vooral niet op als persoonlijke kritiek. Het werk van een moderator wordt zeker gewaardeerd.

Enige ruimte voor zijwegen moet er m.i. wel zijn omdat je geen enkel onderwerp in één enkel hokje kunt stoppen. Soms is er gewoon iets meer breedte nodig om inhoud te geven aan standpunten en argumenten en ook andere te helpen. Dat lijkt mij toch het hoofddoel van een forum.

De ethiek hier van de gemiddelde deelnemer is redelijk hoog, i.i.g. als het vergelijk t.o.v. de meeste andere fora die ik bezoek.
 
  • Like
  • Informative
Reactions: adjego and nervus
Het is belangrijk een middenweg te vinden. Het gaat er hier redelijk geordend aan toe wat off-topic en uitwijden betreft, dus veel gaat goed.

Maar een draadje dat speciaal door iemand is opengezet om positieve service-ervaringen te melden is gewoon niet bedoeld om frustraties over slechte ervaringen te uiten. Dat hoort in het andere draadje, hoe je het ook wendt of keert.

Maar veelal valt het mee en ik zal proberen terughoudend te zijn.

Dat geldt minder voor mensen met commerciële intenties. Die kunnen vendor worden, dat is niet eens zo duur als je ziet welke exposure je ervoor terugkrijgt (eigen draadje, 1-2 topics per maand, banners, etc.). Eigen ervaringen met een bedrijf delen mag. Maar als iemand een nieuw account opent en al binnen een dag een bedrijf een commerciële vermelding probeert te ontlokken, als een soort een-tweetje, dan wordt er ingegrepen. En dat verzekeraars zelf zitten te posten in het verzekeringsdraadje kan natuurlijk ook niet.
 
  • Like
Reactions: Tozz and nervus
Ik zou zelfs willen voorstellen het draadje positieve service ervaringen te sluiten. Die ervaringen zijn namelijk eigenlijk gewoon wat je verwacht, tenzij er uitzonderlijke service verleend wordt.
Ik zou het draadje zeker in leven houden.
Je werkt niet in de IT? Daar hoor je mensen ook alleen maar als iets niet goed werkt, als het wel goed werkt of je doet je werk goed hoor je ze ook nooit. Terwijl er van goed werk ook best wat gezegd mag worden :)
 
Je vergeet dat er gewoon betaald wordt voor goed werk. Dus is goed werk de norm, en hoeft niet, tenzij in uitzonderlijke gevallen, benoemd te worden er wordt immers vorstelijk voor betaald. En ja, ik werk wel in de IT. ;) En ja, complimentjes zijn goed, maar overdrijven is een vak. Ik krijg meer de indruk dat, als ik de de negatieve service ervaringen draadjes lees dat er meer fout dan goed gaat, in ieder geval gaat er te veel fout. Dan is compensatie gedrag niet zo goed imho.
 
  • Like
Reactions: robertvg
Je vergeet dat er gewoon betaald wordt voor goed werk. Dus is goed werk de norm, en hoeft niet, tenzij in uitzonderlijke gevallen, benoemd te worden er wordt immers vorstelijk voor betaald. En ja, ik werk wel in de IT. ;) En ja, complimentjes zijn goed, maar overdrijven is een vak. Ik krijg meer de indruk dat, als ik de de negatieve service ervaringen draadjes lees dat er meer fout dan goed gaat, in ieder geval gaat er te veel fout. Dan is compensatie gedrag niet zo goed imho.
Natuurlijk wordt er gewoon betaald voor goed werk.
Maar ik zou niet slechts afgaan op wat er hier wordt gepost: mensen die wat te klagen hebben klimmen in de pen, maar diegenen bij wie alles goed gaat hoor je niet. Dat geeft een vertekend beeld.
 
Je vergeet dat er gewoon betaald wordt voor goed werk. Dus is goed werk de norm, en hoeft niet, tenzij in uitzonderlijke gevallen, benoemd te worden er wordt immers vorstelijk voor betaald. En ja, ik werk wel in de IT. ;) En ja, complimentjes zijn goed, maar overdrijven is een vak. Ik krijg meer de indruk dat, als ik de de negatieve service ervaringen draadjes lees dat er meer fout dan goed gaat, in ieder geval gaat er te veel fout. Dan is compensatie gedrag niet zo goed imho.
Ik zou het draadje even lezen voordat je het wilt sluiten, dan zie je dat tesla inderdaad ook exceptionele service kan verlenen.
Wat Robert al schrijft: mensen klagen veel sneller dan dat ze een goede ervaring delen, dat geeft dus een vertekend beeld.
En dat mag inderdaad gecompenseerd worden met de andere kant van het verhaal.
 
Last edited:
Iets waar niet (direct) betaald voor dient te worden, maar waar ze mij toch héél blij mee maken: online een service-afspraak inplannen (https://schedule.tesla.com) :D.

Net ontdekt, bestond misschien al lang. Nooit geweten bij mijn oude plofautos (VAG dealers), en een verademing om niet te moeten bellen en in de wacht te hangen. Aangenaam verrast -> vermeldenswaardig imho!
 
Iets waar niet (direct) betaald voor dient te worden, maar waar ze mij toch héél blij mee maken: online een service-afspraak inplannen (https://schedule.tesla.com) :D.

Net ontdekt, bestond misschien al lang. Nooit geweten bij mijn oude plofautos (VAG dealers), en een verademing om niet te moeten bellen en in de wacht te hangen. Aangenaam verrast -> vermeldenswaardig imho!
response:
{"error":"invalid_redirect_uri","error_description":"Invalid redirect_uri"}
 
  • Informative
Reactions: PaulusdB
Die link werkt inderdaad niet.. Daarstraks (toen ik ingelogd was en een van mijn VINs had geselecteerd) echter wel.

Gewoon in my tesla
Screenshot 2019-01-15 at 12.11.18.png