You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees dit gedoe toch met opgetrokken wenkbrauwen hoor... Ik ben van Tesla Groningen niet anders gewend geweest dat ik snel, adequaat en professioneel geholpen werd. Met de introductie van de Model 3 snap ik wel dat het hele servicegebeuren in transitie gaat (en zo'n mega-operatie gaat niet zonder slag of stoot), maar een gebrek aan two-way communicatie is toch wel tenenkrommend te noemen: een simpele vraag moet toch gewoon beantwoord worden?
Ikzelf heb nu een grommende leeuw-geluid in mijn X (zowel tijdens als na de rit) en dat zal wel een radiatorklep zijn als ik de fora zo lees, maar kan ik er veilig mee op vakantie? Lijkt me een zinvolle vraag, maar de app geeft me geen antwoord... Raar toch?
Mooi dat het opgelost gaat worden, maar kan je die tweet nog aanpassen?View attachment 428801 Ik kreeg geen telefoontje vandaar op advies van een andere tesla bezitter een tweet verstuurd naar elon. Zal wel toeval zijn maar vanmorgen werd ik gebeld dat het onderdeel binnen is en dat ik komende woensdag langs kan komen voor herstel
Mooi dat het opgelost gaat worden, maar kan je die tweet nog aanpassen?
Je schrijft nu dat je door de SuperCharger gebeld bent
Maar goed heb het idee dat ze pas naar de melding/planning kijken op de dag zelf.
Roadside assistance is alleen beschikbaar binnen de garantie (4 jaar of 80.000 km, beide al lang verstreken). Daarna ben je feitelijk aan de Goden overgeleverd.Naar de autoweg laten slepen en Tesla Road assistance bellen?
En misschien heb je wel gewoon geluk gehadTsja, ik weet het niet.. Misschien doet de rest allemaal wat fout, maar: