Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Service-ervaringen

This site may earn commission on affiliate links.
Dinsdag een afspraak voor vervangen 12V accu en 1e beurt in Den Haag. Tot nu toe voornamelijk ice meegekregen. Hopelijk nu ook eens een P100D. Moet toch eens kijken of dat de echte meerwaarde geeft tov mijn 90D.
Ben benieuwd.

p.s. Toch ook nog steeds geluiden van cardan (aandrijf)assen te horen. Doet geen recht aan een auto van meer dan 100k. Bij elke proefrit die ik laat maken met derden houd ik mijn adem in of geluid niet te erg wordt bij hard optrekken.
Valt binnen de marges wordt elke keer door Tesla gezegd!?

Voor de rest niets dan lof voor de service Den Haag.
 
  • Disagree
Reactions: jappie911
5 mei mijn auto naar SeC Amsterdam gebracht. Mijn deurhendel links achter kwam er niet altijd uit of ging niet meer terug. Auto is inmiddels uit de garantie. Bij de check-in dit aangegeven. Maakt u zich geen zorgen meneer dit gaan we voor u oplossen, de rekening, daar zorgen wij voor. Netjes een witte 90D mee gekregen, in Amsterdam voel ik me dan wel een beetje een taxi ;). 4 uur later was de auto weer klaar gewassen en gezogen. Factuur 0,0!
Weer een fijne ervaring!
 
Heb ook al een paar keer een ratelend geluid gehoord bij vol accelereren:eek:

Dit heb ik ook gehad, na de laatste service beurt (daarvoor nooit gehad, toeval?)... ik dacht dat het de ABS/Traction Control was...die probeert de wielen een beetje tegen te houden door de rem erop te gooien... denk je dat dit iets anders is (een probleem)?
 
Dinsdag een afspraak voor vervangen 12V accu en 1e beurt in Den Haag. Tot nu toe voornamelijk ice meegekregen. Hopelijk nu ook eens een P100D. Moet toch eens kijken of dat de echte meerwaarde geeft tov mijn 90D.
Ben benieuwd.

p.s. Toch ook nog steeds geluiden van cardan (aandrijf)assen te horen. Doet geen recht aan een auto van meer dan 100k. Bij elke proefrit die ik laat maken met derden houd ik mijn adem in of geluid niet te erg wordt bij hard optrekken.
Valt binnen de marges wordt elke keer door Tesla gezegd!?

Voor de rest niets dan lof voor de service Den Haag.

Mocht een mooie P90D meenemen als loaner. Weer top geregeld
 
  • Like
Reactions: HWS
Positieve ervaringen van klanten leiden weer tot positieve ervaringen van het Service Center.

Zo was ik vanochtend bij het Amsterdamse SeC voor wat nazorg van de grote service beurt van een paar weken geleden. Hoewel een leenauto mogelijk was, koos ik ervoor om een paar uur administratief werk in de lounge te doen, onder het genot van hun koffie.
Het vervangklusje duurde nog minder lang dan gepland ook, zodat ik weer bijtijds kon vertrekken. Heb toen maar een lift gegeven aan mede-forummer @Chris EC-Rent, die eveneens had afgezien van een leenauto tijdens de nazorg op de lak van een nieuw geleverde Model S, die zij waarschijnlijk moeten missen tot en met vrijdag.
 
Na bijna 11 maanden (!) onze Mooie Rooie ingeleverd bij SeC A'dam voor een paar verbeterpuntjes opgemerkt tijdens de aflevering en de maanden daarna. Dat kon wel eerder, maar ik zou haar een hele dag moeten missen. Toentertijd kon ik dat niet, nu met pijn en moeite. Tijdens alle stappen van inleveren, bespreken met service adviseur, voor de zekerheid een korte testrit met monteur, uitgifte leen-MS, telefonisch contact 'auto staat klaar', inleveren leen-MS, uitgebreide uitleg werkzaamheden tot het persoonlijk meegeven, te maken gehad met uitermate vriendelijke en terzake kundige personen met een oprechte glimlach. Helemaal eens met @Maarten #123, daar kan de gevestigde orde nog wat van leren.

Eerlijk, mijn Tesla is zeker niet perfect en er is voor EM cs nog veel werk aan de winkel, maar met deze service-ervaring in gedachten kan ik daar heel goed mee leven. En wat blijft het vreemd dat gedrag en behandeling die eigenlijk normaal behoort te zijn, zo enorm opvalt. Waar en wanneer heeft de mensheid toch de verkeerde afslag(en) genomen?

PS: weliswaar met nog een maand te gaan, heeft de autist in mij vastgesteld dat mijn vorige auto's (van dat merk wat al 100 jaar auto's bouwt) in hun eerste jaar gemiddeld (!) 3 dagen in de dealer-werkplaats vertoefden voor garantie, maar ook voor reparaties. Bij Tesla is het in mijn geval slechts 1 dag met uiteindelijk 2 garantie-dingetjes: clignoteur linker voorscherm en raamlikker l.a. portier vervangen ...
 
Last edited:
3 weken geleden voor een 60.000 service beurt geweest (heb het pakket) en het was weer fijne ervaring. Super goed geholpen en een P90D mee gehad met achteruit rij zitjes. Eindelijk de kinderen wagenziek gekregen.. :) Verder erg netjes geholpen maar er hoefde niet veel te gebeuren natuurlijk. Wel begon mijn Drive Unit wat geluid te maken en nadat er geluisterd was meteen ook een afspraak voor het verangen ervan.
Gisteren is de unit vervangen en wederom een erg fijne ervaring!
Als ik aan mensen met een ICE vertel dat de motor onder garantie vervangen is zijn ze erg onder de indruk van de service.
SEC Den Haag super service!! (Voor het geval er meegelezen word.. :) )

Nog even gevraagd voor de 0.4% financial lease maar dat is zoals eerder vermeld alleen op de 75 modellen. (Jammer anders had ik een nieuwe auto besteld...)
 
  • Like
Reactions: Steven and robertvg