You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben in het verleden eens met een leen X op wintersport geweest in Italië. Overigens waren ze bij Tesla er van op de hoogte.Nou, daar gaat die dan. Vandaag weer een slechte service ervaring bij Tesla. Niet heel slecht, niet iets mis gegaan ofzo, maar ging er ook echt niet met een blij gevoel weer weg. Ofja, het is hoe je het bekijkt, blij dat ik eindelijk weer weg kon misschien.
Ging erheen vanwege het probleem met een van de spiegels die niet uitklapt bij slecht netwerkbereik (geen verbinding of een E verbinding) dat ik al zeker een half jaar lang bijna elke dag ervaar. Werk zelf net over de grens in België, bijna altijd slecht netwerkbereik daar. Heb dit zelf uitgevogeld trouwens dat het met netwerkbereik te maken heeft en ook veel anderen hebben dit op het forum nu al gemeld. Tesla zelf heeft hier schijnbaar nog helemaal geen weet van. De monteur die de service intake deed moest er eigenlijk om lachen, had niet het idee dat ik echt serieus werd genomen totdat ik er veel verder op in ging dan eigenlijk nodig zou moeten zijn. Het leek hem sterk dat er een link was met het netwerkbereik en het uitklappen van de spiegels. Maarja ik ben niet gek natuurlijk. Lijkt me vrij logisch als er met 3G, LTE en WiFi geen problemen zijn dat het toch echt netwerk gerelateerd is. Hoe en wat dat moeten hun maar uitzoeken.
Kwam in ieder geval ruim op tijd daar aan, 13:30u en had afspraak om 13:45u. Netjes om 13:45u ook auto naar binnen kunnen rijden en probleem uitgelegd. Daarna vanaf 13:55u in de wachtkamer plaats genomen. Zat maar 1 iemand anders dus ik dacht nog, ah mooi dan is het misschien ook al snel klaar. Niets bleek minder waar, zag steeds meer mensen binnen komen en hun auto's naar binnen rijden. Allemaal waren ze ook weer eerder weg dan mij.
Dik 2,5 uur later zo rond 16:30u kwamen ze eindelijk naar me toe om te zeggen dat ze toch nog wat meer onderzoek moesten doen naar dit probleem en ook reactie wouden afwachten vanuit Tesla HQ, dat kon namelijk wel even duren. Ik moet dus nog een keer terug komen en krijg dan wel een leenauto mee voor zolang ze het willen onderzoeken. Probleem is alleen, die leenauto mag ik alleen in Nederland gebruiken en dus niet in België waar mijn werk is.. Uiteraard uitgelegd dat ik toch echt ook in België moet kunnen komen maar daar wilden zo totaal niet op in gaan, was gewoon niet mogelijk. Moest dan zelf maar ander vervoer regelen. Enige optie voor mij is dus vrij pakken die dagen dat ze mijn auto nodig hebben voor onderzoek. Alleen kunnen ze me niet zeggen hoe lang ik hem kwijt zal zijn dus dat is natuurlijk erg lastig.
Ook konden of wouden ze me niet echt zeggen wat ze nu vandaag dan precies gedaan hebben, ik krijg het idee dat er eigenlijk gewoon helemaal niets is gedaan en voor jan met de korte achternaam daar heb zitten wachten. Maarja, wat wil je. Heb maar gewoon nieuwe afspraak gemaakt, auto zou naar buiten worden gereden zodat ik weg kon daar. Probleem is alleen dat ik daarna dus nog eens 45 minuten heb zitten wachten om mijn keycard weer terug te krijgen terwijl de auto na 15 minuten al buiten stond. Ben pas rond 17:15u kunnen vertrekken daar, lekker uur en kwartier nog naar huis kunnen rijden in de erg drukke avondspits met al die mist vandaag. Hele dag voorbij gegaan om heel eventjes bij Tesla langs te gaan om te kijken of ze iets kunnen doen met het probleem. Echt geweldig. Niet dus.
Over 4 weken kan ik het nog eens proberen, ben benieuwd hoe het dan weer zal gaan. Alleen echt lastig met die leenauto dat ik dan niet naar mijn werk ermee kan rijden, dat kan toch gewoon niet? Doordat er een probleem is met hun auto's en zij extra tijd willen hebben om dit te onderzoeken moet ik zelf maar wat gaan regelen om op mijn werk te kunnen komen? Hoe doen jullie dit met de leenauto's? Neem aan dat jullie toch ook wel eens naar het buitenland moeten ermee? Het is voor mij ook echt maar net over de grens, misschien net 2-3 km. Zie het probleem dus niet.
Ik ben in het verleden eens met een leen X op wintersport geweest in Italië. Overigens waren ze bij Tesla er van op de hoogte.
Ik heb zomer 2018 een loaner MSP100D met 500km op de teller meegekregen om naar Italië op vakantie te kunnen omdat mijn stuurbekrachtiging defect was. Deze heb ik 3 weken later weer keurig laten ophalen met 4500km op de klok. Service met HOOFDLETTERS! Was ik toen formeel in overtreding? Ook heb ik wel eens een MS P90D gehad waarmee ik naar Duitsland ben geweest. Mij is nooit verteld dat dit niet mocht.Nou, daar gaat die dan. Vandaag weer een slechte service ervaring bij Tesla. Niet heel slecht, niet iets mis gegaan ofzo, maar ging er ook echt niet met een blij gevoel weer weg. Ofja, het is hoe je het bekijkt, blij dat ik eindelijk weer weg kon misschien.
Ging erheen vanwege het probleem met een van de spiegels die niet uitklapt bij slecht netwerkbereik (geen verbinding of een E verbinding) dat ik al zeker een half jaar lang bijna elke dag ervaar. Werk zelf net over de grens in België, bijna altijd slecht netwerkbereik daar. Heb dit zelf uitgevogeld trouwens dat het met netwerkbereik te maken heeft en ook veel anderen hebben dit op het forum nu al gemeld. Tesla zelf heeft hier schijnbaar nog helemaal geen weet van. De monteur die de service intake deed moest er eigenlijk om lachen, had niet het idee dat ik echt serieus werd genomen totdat ik er veel verder op in ging dan eigenlijk nodig zou moeten zijn. Het leek hem sterk dat er een link was met het netwerkbereik en het uitklappen van de spiegels. Maarja ik ben niet gek natuurlijk. Lijkt me vrij logisch als er met 3G, LTE en WiFi geen problemen zijn dat het toch echt netwerk gerelateerd is. Hoe en wat dat moeten hun maar uitzoeken.
Kwam in ieder geval ruim op tijd daar aan, 13:30u en had afspraak om 13:45u. Netjes om 13:45u ook auto naar binnen kunnen rijden en probleem uitgelegd. Daarna vanaf 13:55u in de wachtkamer plaats genomen. Zat maar 1 iemand anders dus ik dacht nog, ah mooi dan is het misschien ook al snel klaar. Niets bleek minder waar, zag steeds meer mensen binnen komen en hun auto's naar binnen rijden. Allemaal waren ze ook weer eerder weg dan mij.
Dik 2,5 uur later zo rond 16:30u kwamen ze eindelijk naar me toe om te zeggen dat ze toch nog wat meer onderzoek moesten doen naar dit probleem en ook reactie wouden afwachten vanuit Tesla HQ, dat kon namelijk wel even duren. Ik moet dus nog een keer terug komen en krijg dan wel een leenauto mee voor zolang ze het willen onderzoeken. Probleem is alleen, die leenauto mag ik alleen in Nederland gebruiken en dus niet in België waar mijn werk is.. Uiteraard uitgelegd dat ik toch echt ook in België moet kunnen komen maar daar wilden zo totaal niet op in gaan, was gewoon niet mogelijk. Moest dan zelf maar ander vervoer regelen. Enige optie voor mij is dus vrij pakken die dagen dat ze mijn auto nodig hebben voor onderzoek. Alleen kunnen ze me niet zeggen hoe lang ik hem kwijt zal zijn dus dat is natuurlijk erg lastig.
Ook konden of wouden ze me niet echt zeggen wat ze nu vandaag dan precies gedaan hebben, ik krijg het idee dat er eigenlijk gewoon helemaal niets is gedaan en voor jan met de korte achternaam daar heb zitten wachten. Maarja, wat wil je. Heb maar gewoon nieuwe afspraak gemaakt, auto zou naar buiten worden gereden zodat ik weg kon daar. Probleem is alleen dat ik daarna dus nog eens 45 minuten heb zitten wachten om mijn keycard weer terug te krijgen terwijl de auto na 15 minuten al buiten stond. Ben pas rond 17:15u kunnen vertrekken daar, lekker uur en kwartier nog naar huis kunnen rijden in de erg drukke avondspits met al die mist vandaag. Hele dag voorbij gegaan om heel eventjes bij Tesla langs te gaan om te kijken of ze iets kunnen doen met het probleem. Echt geweldig. Niet dus.
Over 4 weken kan ik het nog eens proberen, ben benieuwd hoe het dan weer zal gaan. Alleen echt lastig met die leenauto dat ik dan niet naar mijn werk ermee kan rijden, dat kan toch gewoon niet? Doordat er een probleem is met hun auto's en zij extra tijd willen hebben om dit te onderzoeken moet ik zelf maar wat gaan regelen om op mijn werk te kunnen komen? Hoe doen jullie dit met de leenauto's? Neem aan dat jullie toch ook wel eens naar het buitenland moeten ermee? Het is voor mij ook echt maar net over de grens, misschien net 2-3 km. Zie het probleem dus niet.
Ik heb zomer 2018 een loaner MSP100D met 500km op de teller meegekregen om naar Italië op vakantie te kunnen omdat mijn stuurbekrachtiging defect was. Deze heb ik 3 weken later weer keurig laten ophalen met 4500km op de klok. Service met HOOFDLETTERS! Was ik toen formeel in overtreding? Ook heb ik wel eens een MS P90D gehad waarmee ik naar Duitsland ben geweest. Mij is nooit verteld dat dit niet mocht.
Dat klopt. Ergens halverwege vorig jaar zijn de teugels m.b.t. Leenauto’s strak aangetrokken. Was erg soepel maar afhankelijk hoe de pet van de servicemedewerker Stond en nu is het duidelijk maar erg star.Nja mij hebben ze het vandaag wel zeker 5 keer gezegd dat dit niet mocht. Misschien is het veranderd, ik weet het niet.
Dit is er vanmorgen gedaan:Een goede ervaring hier! Mijn S85 uit 2013 gaf aan dat de koelvloeistof laag was. Ik gekeken, was zo. Juist vloeistof opgezocht, bij gevuld en afspraak in app gemaakt.
Tesla annuleerde afspraak direct en reageerde: Kom zo spoedig mogelijk langs.
Deze ochtend naar Eindhoven gereden en ze vervangen direct de defecte slang zonder lang te moeten wachten.
Customer states: Alert coolant low
Confirmed customers concern and solved the issue by replacing the 4 way valve and re-filled the airco system. After
testing, we can confirm that the vehicle is in good operation.
Zie je, de inkomende service afspraken worden wel degelijk getrieerd naar urgentie.Tesla annuleerde afspraak direct en reageerde: Kom zo spoedig mogelijk langs.
Zeker! Ik was positief verrast. Dat mogen we ook benoemen!Zie je, de inkomende service afspraken worden wel degelijk getrieerd naar urgentie.
Zie je, de inkomende service afspraken worden wel degelijk getrieerd naar urgentie.
Dit is er vanmorgen gedaan:
Vervangen: VALVE 4-WAY(6007370-00-E)
Totale kosten inclusief arbeid: EUR 328 inclusief BTW
Klopt, ik had vorig jaar ook dat het airbaglampje van de bijrijder aanbleef. Afsrpaak ingeschoten via de app voor over 1,5 week. Zelf vond ik het niet super-urgent, omdat ik toch niet van plan was om in die 1,5 week met een bijrijder de snelweg op te gaan.Zie je, de inkomende service afspraken worden wel degelijk getrieerd naar urgentie.
Dat eerste valt wel mee hoor!U bent ook een persoon des aanzien hier en Tesla leest hier ook mee
koelsysteem is wel een van de essentiële onderdelen!
Laten we dit even lekker negatief bekijken:Klopt, ik had vorig jaar ook dat het airbaglampje van de bijrijder aanbleef. Afsrpaak ingeschoten via de app voor over 1,5 week. Zelf vond ik het niet super-urgent, omdat ik toch niet van plan was om in die 1,5 week met een bijrijder de snelweg op te gaan.
Toch werd de afspraak, net zoals bij @widodh direct geannuleerd en kon ik direct terecht. Loaner werd ook klaargezet. Was uiteindelijk binnen een paar uur opgelost, bleek een defecte sensor te zijn.
Super tevreden over mijn Tesla S, maar heb mij vergist in de service die ik gewend was van Volvo.
Een sterretje in de voorruit werd al snel een scheur van 40 cm dus heel de voorruit moest vervangen worden.
Service center Duiven vertelde mij dat ze niets konden betekenen voor mij en ik mij moest melden bij Carglass. Gelukkig is er een Carglass 10 min van het service center dus afspraak snel gemaakt dacht ik.
Carglass mag de ruit vervangen maar niets doen aan de camera’s in de voorruit, dat mag alleen bij een service center. Carglass kan deze afspraak niet zelf maken dit mag alleen de eigenaar via de app.
Daar ik pas drie weken later terecht kon voor de calibratie ook pas die dag de voorruit vervangen.
Nu dacht ik 2 uurtjes voor ruit vervangen en ik rij direct door naar Tesla voor de calibratie. Helaas mag Carglass de auto niet eerder vrijgeven voor de calibratie. Nu heb ik dit afgedwongen maar moest hierbij accepteren dat ik verder geen aanspraak kon maken op garantie.
Na de vervanging en de reparatie weer het gevoel dat mijn auto als nieuw was, helaas raakte de ruitenwissers elkaar bij snel wissen. Hierop gebeld met Tesla en kon niet langs komen maar moest een afspraak maken via de app. Bij Duiven is de wachttijd een week of drie dus de ruitenwissers op de hand gezet en niet om snel wissen gezet.
Probleem bleek een verkeerde montage van de ruitenwissers door Carglass. Daar dit niet onder de garantie van Tesla valt en ik geen aanspraak kan maken op de garantie van Carglass ook hiervoor de reparatie kosten moeten betalen bij Tesla.
Hoe simpel zou het zijn de Tesla bij een Service center te kunnen zetten en een vriendelijke medewerker je garandeert dat zij alles voor je regelen. Kan bij Volvo ook dus waarom bij Tesla niet?