Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Service-ervaringen

This site may earn commission on affiliate links.
2D7EB6DA-F59D-4137-BA74-5F103C8A3699.png


Vorige week het scherm in de 3 vervangen. Had een pixel fout in het scherm dat resulteerde in een streep. Met een uurtje was het gefixt. Leuke vriendelijk medewerker.
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Is zo'n range slecht voor een X75D.. Als ik alleen snelweg rij bij 7 graden buitentemperatuur en exact 100 rij met de kachel op 18 kan ik met mijn S 60 nu 180 km halen als ik hem tot 100% oplaad en dan heb ik nog enkele procenten over. Dan moet ik echt wel zo langzaam als op de fiets optrekken en geen millimeter harder dan 100 rijden.
 
Nou, daar gaat die dan. Vandaag weer een slechte service ervaring bij Tesla. Niet heel slecht, niet iets mis gegaan ofzo, maar ging er ook echt niet met een blij gevoel weer weg. Ofja, het is hoe je het bekijkt, blij dat ik eindelijk weer weg kon misschien. ;)

Ging erheen vanwege het probleem met een van de spiegels die niet uitklapt bij slecht netwerkbereik (geen verbinding of een E verbinding) dat ik al zeker een half jaar lang bijna elke dag ervaar. Werk zelf net over de grens in België, bijna altijd slecht netwerkbereik daar. Heb dit zelf uitgevogeld trouwens dat het met netwerkbereik te maken heeft en ook veel anderen hebben dit op het forum nu al gemeld. Tesla zelf heeft hier schijnbaar nog helemaal geen weet van. De monteur die de service intake deed moest er eigenlijk om lachen, had niet het idee dat ik echt serieus werd genomen totdat ik er veel verder op in ging dan eigenlijk nodig zou moeten zijn. Het leek hem sterk dat er een link was met het netwerkbereik en het uitklappen van de spiegels. Maarja ik ben niet gek natuurlijk. Lijkt me vrij logisch als er met 3G, LTE en WiFi geen problemen zijn dat het toch echt netwerk gerelateerd is. Hoe en wat dat moeten hun maar uitzoeken. ;)

Kwam in ieder geval ruim op tijd daar aan, 13:30u en had afspraak om 13:45u. Netjes om 13:45u ook auto naar binnen kunnen rijden en probleem uitgelegd. Daarna vanaf 13:55u in de wachtkamer plaats genomen. Zat maar 1 iemand anders dus ik dacht nog, ah mooi dan is het misschien ook al snel klaar. Niets bleek minder waar, zag steeds meer mensen binnen komen en hun auto's naar binnen rijden. Allemaal waren ze ook weer eerder weg dan mij.

Dik 2,5 uur later zo rond 16:30u kwamen ze eindelijk naar me toe om te zeggen dat ze toch nog wat meer onderzoek moesten doen naar dit probleem en ook reactie wouden afwachten vanuit Tesla HQ, dat kon namelijk wel even duren. Ik moet dus nog een keer terug komen en krijg dan wel een leenauto mee voor zolang ze het willen onderzoeken. Probleem is alleen, die leenauto mag ik alleen in Nederland gebruiken en dus niet in België waar mijn werk is.. Uiteraard uitgelegd dat ik toch echt ook in België moet kunnen komen maar daar wilden zo totaal niet op in gaan, was gewoon niet mogelijk. Moest dan zelf maar ander vervoer regelen. Enige optie voor mij is dus vrij pakken die dagen dat ze mijn auto nodig hebben voor onderzoek. Alleen kunnen ze me niet zeggen hoe lang ik hem kwijt zal zijn dus dat is natuurlijk erg lastig.

Ook konden of wouden ze me niet echt zeggen wat ze nu vandaag dan precies gedaan hebben, ik krijg het idee dat er eigenlijk gewoon helemaal niets is gedaan en voor jan met de korte achternaam daar heb zitten wachten. Maarja, wat wil je. Heb maar gewoon nieuwe afspraak gemaakt, auto zou naar buiten worden gereden zodat ik weg kon daar. Probleem is alleen dat ik daarna dus nog eens 45 minuten heb zitten wachten om mijn keycard weer terug te krijgen terwijl de auto na 15 minuten al buiten stond. Ben pas rond 17:15u kunnen vertrekken daar, lekker uur en kwartier nog naar huis kunnen rijden in de erg drukke avondspits met al die mist vandaag. Hele dag voorbij gegaan om heel eventjes bij Tesla langs te gaan om te kijken of ze iets kunnen doen met het probleem. Echt geweldig. Niet dus.

Over 4 weken kan ik het nog eens proberen, ben benieuwd hoe het dan weer zal gaan. Alleen echt lastig met die leenauto dat ik dan niet naar mijn werk ermee kan rijden, dat kan toch gewoon niet? Doordat er een probleem is met hun auto's en zij extra tijd willen hebben om dit te onderzoeken moet ik zelf maar wat gaan regelen om op mijn werk te kunnen komen? Hoe doen jullie dit met de leenauto's? Neem aan dat jullie toch ook wel eens naar het buitenland moeten ermee? Het is voor mij ook echt maar net over de grens, misschien net 2-3 km. Zie het probleem dus niet.
 
Last edited:
Nou, daar gaat die dan. Vandaag weer een slechte service ervaring bij Tesla. Niet heel slecht, niet iets mis gegaan ofzo, maar ging er ook echt niet met een blij gevoel weer weg. Ofja, het is hoe je het bekijkt, blij dat ik eindelijk weer weg kon misschien. ;)

Ging erheen vanwege het probleem met een van de spiegels die niet uitklapt bij slecht netwerkbereik (geen verbinding of een E verbinding) dat ik al zeker een half jaar lang bijna elke dag ervaar. Werk zelf net over de grens in België, bijna altijd slecht netwerkbereik daar. Heb dit zelf uitgevogeld trouwens dat het met netwerkbereik te maken heeft en ook veel anderen hebben dit op het forum nu al gemeld. Tesla zelf heeft hier schijnbaar nog helemaal geen weet van. De monteur die de service intake deed moest er eigenlijk om lachen, had niet het idee dat ik echt serieus werd genomen totdat ik er veel verder op in ging dan eigenlijk nodig zou moeten zijn. Het leek hem sterk dat er een link was met het netwerkbereik en het uitklappen van de spiegels. Maarja ik ben niet gek natuurlijk. Lijkt me vrij logisch als er met 3G, LTE en WiFi geen problemen zijn dat het toch echt netwerk gerelateerd is. Hoe en wat dat moeten hun maar uitzoeken. ;)

Kwam in ieder geval ruim op tijd daar aan, 13:30u en had afspraak om 13:45u. Netjes om 13:45u ook auto naar binnen kunnen rijden en probleem uitgelegd. Daarna vanaf 13:55u in de wachtkamer plaats genomen. Zat maar 1 iemand anders dus ik dacht nog, ah mooi dan is het misschien ook al snel klaar. Niets bleek minder waar, zag steeds meer mensen binnen komen en hun auto's naar binnen rijden. Allemaal waren ze ook weer eerder weg dan mij.

Dik 2,5 uur later zo rond 16:30u kwamen ze eindelijk naar me toe om te zeggen dat ze toch nog wat meer onderzoek moesten doen naar dit probleem en ook reactie wouden afwachten vanuit Tesla HQ, dat kon namelijk wel even duren. Ik moet dus nog een keer terug komen en krijg dan wel een leenauto mee voor zolang ze het willen onderzoeken. Probleem is alleen, die leenauto mag ik alleen in Nederland gebruiken en dus niet in België waar mijn werk is.. Uiteraard uitgelegd dat ik toch echt ook in België moet kunnen komen maar daar wilden zo totaal niet op in gaan, was gewoon niet mogelijk. Moest dan zelf maar ander vervoer regelen. Enige optie voor mij is dus vrij pakken die dagen dat ze mijn auto nodig hebben voor onderzoek. Alleen kunnen ze me niet zeggen hoe lang ik hem kwijt zal zijn dus dat is natuurlijk erg lastig.

Ook konden of wouden ze me niet echt zeggen wat ze nu vandaag dan precies gedaan hebben, ik krijg het idee dat er eigenlijk gewoon helemaal niets is gedaan en voor jan met de korte achternaam daar heb zitten wachten. Maarja, wat wil je. Heb maar gewoon nieuwe afspraak gemaakt, auto zou naar buiten worden gereden zodat ik weg kon daar. Probleem is alleen dat ik daarna dus nog eens 45 minuten heb zitten wachten om mijn keycard weer terug te krijgen terwijl de auto na 15 minuten al buiten stond. Ben pas rond 17:15u kunnen vertrekken daar, lekker uur en kwartier nog naar huis kunnen rijden in de erg drukke avondspits met al die mist vandaag. Hele dag voorbij gegaan om heel eventjes bij Tesla langs te gaan om te kijken of ze iets kunnen doen met het probleem. Echt geweldig. Niet dus.

Over 4 weken kan ik het nog eens proberen, ben benieuwd hoe het dan weer zal gaan. Alleen echt lastig met die leenauto dat ik dan niet naar mijn werk ermee kan rijden, dat kan toch gewoon niet? Doordat er een probleem is met hun auto's en zij extra tijd willen hebben om dit te onderzoeken moet ik zelf maar wat gaan regelen om op mijn werk te kunnen komen? Hoe doen jullie dit met de leenauto's? Neem aan dat jullie toch ook wel eens naar het buitenland moeten ermee? Het is voor mij ook echt maar net over de grens, misschien net 2-3 km. Zie het probleem dus niet.
Ik ben in het verleden eens met een leen X op wintersport geweest in Italië. Overigens waren ze bij Tesla er van op de hoogte.
 
  • Informative
Reactions: Firehuntah
Ik ben in het verleden eens met een leen X op wintersport geweest in Italië. Overigens waren ze bij Tesla er van op de hoogte.

Snap dan niet dat ze moeilijk erover doen als ik heel even 2-3 km de grens over moet om bij mijn werk te kunnen komen. Dat zijn toch heel wat minder buitenlandse km's dan een rit heen en terug naar Italië. ;) Zal het wel weer proberen als ik daar ben om hem toch gewoon te kunnen gebruiken. Anders gewoon aan de grens parkeren en laatste stukje lopen. Hebben schijnbaar liever dat die dan de hele dag langs een drukke weg staat waar die schade kan oplopen. ;)
 
Nou, daar gaat die dan. Vandaag weer een slechte service ervaring bij Tesla. Niet heel slecht, niet iets mis gegaan ofzo, maar ging er ook echt niet met een blij gevoel weer weg. Ofja, het is hoe je het bekijkt, blij dat ik eindelijk weer weg kon misschien. ;)

Ging erheen vanwege het probleem met een van de spiegels die niet uitklapt bij slecht netwerkbereik (geen verbinding of een E verbinding) dat ik al zeker een half jaar lang bijna elke dag ervaar. Werk zelf net over de grens in België, bijna altijd slecht netwerkbereik daar. Heb dit zelf uitgevogeld trouwens dat het met netwerkbereik te maken heeft en ook veel anderen hebben dit op het forum nu al gemeld. Tesla zelf heeft hier schijnbaar nog helemaal geen weet van. De monteur die de service intake deed moest er eigenlijk om lachen, had niet het idee dat ik echt serieus werd genomen totdat ik er veel verder op in ging dan eigenlijk nodig zou moeten zijn. Het leek hem sterk dat er een link was met het netwerkbereik en het uitklappen van de spiegels. Maarja ik ben niet gek natuurlijk. Lijkt me vrij logisch als er met 3G, LTE en WiFi geen problemen zijn dat het toch echt netwerk gerelateerd is. Hoe en wat dat moeten hun maar uitzoeken. ;)

Kwam in ieder geval ruim op tijd daar aan, 13:30u en had afspraak om 13:45u. Netjes om 13:45u ook auto naar binnen kunnen rijden en probleem uitgelegd. Daarna vanaf 13:55u in de wachtkamer plaats genomen. Zat maar 1 iemand anders dus ik dacht nog, ah mooi dan is het misschien ook al snel klaar. Niets bleek minder waar, zag steeds meer mensen binnen komen en hun auto's naar binnen rijden. Allemaal waren ze ook weer eerder weg dan mij.

Dik 2,5 uur later zo rond 16:30u kwamen ze eindelijk naar me toe om te zeggen dat ze toch nog wat meer onderzoek moesten doen naar dit probleem en ook reactie wouden afwachten vanuit Tesla HQ, dat kon namelijk wel even duren. Ik moet dus nog een keer terug komen en krijg dan wel een leenauto mee voor zolang ze het willen onderzoeken. Probleem is alleen, die leenauto mag ik alleen in Nederland gebruiken en dus niet in België waar mijn werk is.. Uiteraard uitgelegd dat ik toch echt ook in België moet kunnen komen maar daar wilden zo totaal niet op in gaan, was gewoon niet mogelijk. Moest dan zelf maar ander vervoer regelen. Enige optie voor mij is dus vrij pakken die dagen dat ze mijn auto nodig hebben voor onderzoek. Alleen kunnen ze me niet zeggen hoe lang ik hem kwijt zal zijn dus dat is natuurlijk erg lastig.

Ook konden of wouden ze me niet echt zeggen wat ze nu vandaag dan precies gedaan hebben, ik krijg het idee dat er eigenlijk gewoon helemaal niets is gedaan en voor jan met de korte achternaam daar heb zitten wachten. Maarja, wat wil je. Heb maar gewoon nieuwe afspraak gemaakt, auto zou naar buiten worden gereden zodat ik weg kon daar. Probleem is alleen dat ik daarna dus nog eens 45 minuten heb zitten wachten om mijn keycard weer terug te krijgen terwijl de auto na 15 minuten al buiten stond. Ben pas rond 17:15u kunnen vertrekken daar, lekker uur en kwartier nog naar huis kunnen rijden in de erg drukke avondspits met al die mist vandaag. Hele dag voorbij gegaan om heel eventjes bij Tesla langs te gaan om te kijken of ze iets kunnen doen met het probleem. Echt geweldig. Niet dus.

Over 4 weken kan ik het nog eens proberen, ben benieuwd hoe het dan weer zal gaan. Alleen echt lastig met die leenauto dat ik dan niet naar mijn werk ermee kan rijden, dat kan toch gewoon niet? Doordat er een probleem is met hun auto's en zij extra tijd willen hebben om dit te onderzoeken moet ik zelf maar wat gaan regelen om op mijn werk te kunnen komen? Hoe doen jullie dit met de leenauto's? Neem aan dat jullie toch ook wel eens naar het buitenland moeten ermee? Het is voor mij ook echt maar net over de grens, misschien net 2-3 km. Zie het probleem dus niet.
Ik heb zomer 2018 een loaner MSP100D met 500km op de teller meegekregen om naar Italië op vakantie te kunnen omdat mijn stuurbekrachtiging defect was. Deze heb ik 3 weken later weer keurig laten ophalen met 4500km op de klok. Service met HOOFDLETTERS! Was ik toen formeel in overtreding? Ook heb ik wel eens een MS P90D gehad waarmee ik naar Duitsland ben geweest. Mij is nooit verteld dat dit niet mocht.
 
Ik heb zomer 2018 een loaner MSP100D met 500km op de teller meegekregen om naar Italië op vakantie te kunnen omdat mijn stuurbekrachtiging defect was. Deze heb ik 3 weken later weer keurig laten ophalen met 4500km op de klok. Service met HOOFDLETTERS! Was ik toen formeel in overtreding? Ook heb ik wel eens een MS P90D gehad waarmee ik naar Duitsland ben geweest. Mij is nooit verteld dat dit niet mocht.

Nja mij hebben ze het vandaag wel zeker 5 keer gezegd dat dit niet mocht. Misschien is het veranderd, ik weet het niet. De vorige keer dat ik een leenauto kreeg zag ik het toevallig wel in de voorwaarden staan maar hebben ze me er ook niets over gezegd. Toevallig zat ik toen paar dagen op een andere locatie voor mijn werk dus had er toen ook geen problemen mee. Maar nu dus wel. Vind het in ieder geval erg stom, moet nu zelf vanalles gaan regelen terwijl ik er toch niets aan kan doen dat er een probleem met de auto is?
 
Een goede ervaring hier! Mijn S85 uit 2013 gaf aan dat de koelvloeistof laag was. Ik gekeken, was zo. Juist vloeistof opgezocht, bij gevuld en afspraak in app gemaakt.

Tesla annuleerde afspraak direct en reageerde: Kom zo spoedig mogelijk langs.

Deze ochtend naar Eindhoven gereden en ze vervangen direct de defecte slang zonder lang te moeten wachten.
 
Een goede ervaring hier! Mijn S85 uit 2013 gaf aan dat de koelvloeistof laag was. Ik gekeken, was zo. Juist vloeistof opgezocht, bij gevuld en afspraak in app gemaakt.

Tesla annuleerde afspraak direct en reageerde: Kom zo spoedig mogelijk langs.

Deze ochtend naar Eindhoven gereden en ze vervangen direct de defecte slang zonder lang te moeten wachten.
Dit is er vanmorgen gedaan:

Customer states: Alert coolant low

Confirmed customers concern and solved the issue by replacing the 4 way valve and re-filled the airco system. After
testing, we can confirm that the vehicle is in good operation.

Vervangen: VALVE 4-WAY(6007370-00-E)

Totale kosten inclusief arbeid: EUR 328 inclusief BTW
 
Zie je, de inkomende service afspraken worden wel degelijk getrieerd naar urgentie.

Eens, dit is positief. ik vraag mij echter wel af of de communicatie op de service afdeling optimaal is. Wat is bedoel is het volgende; 4 weken geleden heb ik via de App een service afspraak gemaakt. Daarbij heb ik twee issues vermeld, netjes genummerd met 1 en 2 in de App in het tekstveld en zelfs voorzien van foto’s. Het ene issue betrof krakende schokbrekers voor (geen foto’s bijgevoegd) en het andere issue betrof de koplampen waarbij de dagrijverlichting geel was geworden ipv mooie witte strepen (foto’s had ik bijgevoegd). Afgelopen week was de afspraak en de service medewerker was in zijn geheel niet op de hoogte van het tweede issue. Toen ik vervolgens aangaf dat ik beide issues in de App had vermeld, gaf hij aan dat hij deze informatie nooit te zien krijgt?! Hij gaf aan dat hij slechts een e-mail krijgt van de baliemedewerker met info over het gemelde issue. Het lijkt erop dat deze info dus niet 1-op-1 wordt doorgezet, maar opnieuw wordt ingetypt en dan doorgezet. Geen idee hoe exact, maar onlogisch. In mijn geval is dus alleen het issue met de schokbrekers. doorgezet. Toen ik aangaf dat de koplampen gele strepen vertoonden, werd dit door hem genoteerd en gaf hij aan dat de koplampen niet op voorraad waren, bestel moesten worden en hiervoor een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. Ik was verbaasd, maar had op zich geen moeite om nogmaals langs te moeten komen. Toen de auto na 2 uur weer gereed was, bleken de koplampen toch vervangen te zijn. Al met al dus prima geholpen en alle issues opgelost, maar de info die we in de App intypen, wordt kennelijk niet altijd pro-actief beoordeeld zodat de service op de juiste wijze kan worden uitgevoerd.
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
Zie je, de inkomende service afspraken worden wel degelijk getrieerd naar urgentie.
Klopt, ik had vorig jaar ook dat het airbaglampje van de bijrijder aanbleef. Afsrpaak ingeschoten via de app voor over 1,5 week. Zelf vond ik het niet super-urgent, omdat ik toch niet van plan was om in die 1,5 week met een bijrijder de snelweg op te gaan.
Toch werd de afspraak, net zoals bij @widodh direct geannuleerd en kon ik direct terecht. Loaner werd ook klaargezet. Was uiteindelijk binnen een paar uur opgelost, bleek een defecte sensor te zijn.
 
U bent ook een persoon des aanzien hier en Tesla leest hier ook mee;)

koelsysteem is wel een van de essentiële onderdelen!
Dat eerste valt wel mee hoor!

Klopt, ik had vorig jaar ook dat het airbaglampje van de bijrijder aanbleef. Afsrpaak ingeschoten via de app voor over 1,5 week. Zelf vond ik het niet super-urgent, omdat ik toch niet van plan was om in die 1,5 week met een bijrijder de snelweg op te gaan.
Toch werd de afspraak, net zoals bij @widodh direct geannuleerd en kon ik direct terecht. Loaner werd ook klaargezet. Was uiteindelijk binnen een paar uur opgelost, bleek een defecte sensor te zijn.
Laten we dit even lekker negatief bekijken:

- Koeling: Kans op een brand
- Airbag: Kans op een ongeval met daarna dodelijke afloop

Tesla wil beide niet hebben omdat het hun reputatie kan schaden. Om die reden krijg je direct voorrang bij Service.

Je kan dit óók weer positief bekijken: Tesla wil gewoon dat hun auto's super veilig zijn en geeft veel om hun klanten.

Neemt niet weg: Ik ben blij!
 
  • Like
Reactions: watt
Super tevreden over mijn Tesla S, maar heb mij vergist in de service die ik gewend was van Volvo.

Een sterretje in de voorruit werd al snel een scheur van 40 cm dus heel de voorruit moest vervangen worden.
Service center Duiven vertelde mij dat ze niets konden betekenen voor mij en ik mij moest melden bij Carglass. Gelukkig is er een Carglass 10 min van het service center dus afspraak snel gemaakt dacht ik.

Carglass mag de ruit vervangen maar niets doen aan de camera’s in de voorruit, dat mag alleen bij een service center. Carglass kan deze afspraak niet zelf maken dit mag alleen de eigenaar via de app.
Daar ik pas drie weken later terecht kon voor de calibratie ook pas die dag de voorruit vervangen.
Nu dacht ik 2 uurtjes voor ruit vervangen en ik rij direct door naar Tesla voor de calibratie. Helaas mag Carglass de auto niet eerder vrijgeven voor de calibratie. Nu heb ik dit afgedwongen maar moest hierbij accepteren dat ik verder geen aanspraak kon maken op garantie.
Na de vervanging en de reparatie weer het gevoel dat mijn auto als nieuw was, helaas raakte de ruitenwissers elkaar bij snel wissen. Hierop gebeld met Tesla en kon niet langs komen maar moest een afspraak maken via de app. Bij Duiven is de wachttijd een week of drie dus de ruitenwissers op de hand gezet en niet om snel wissen gezet.
Probleem bleek een verkeerde montage van de ruitenwissers door Carglass. Daar dit niet onder de garantie van Tesla valt en ik geen aanspraak kan maken op de garantie van Carglass ook hiervoor de reparatie kosten moeten betalen bij Tesla.


Hoe simpel zou het zijn de Tesla bij een Service center te kunnen zetten en een vriendelijke medewerker je garandeert dat zij alles voor je regelen. Kan bij Volvo ook dus waarom bij Tesla niet?
 
Super tevreden over mijn Tesla S, maar heb mij vergist in de service die ik gewend was van Volvo.

Een sterretje in de voorruit werd al snel een scheur van 40 cm dus heel de voorruit moest vervangen worden.
Service center Duiven vertelde mij dat ze niets konden betekenen voor mij en ik mij moest melden bij Carglass. Gelukkig is er een Carglass 10 min van het service center dus afspraak snel gemaakt dacht ik.

Carglass mag de ruit vervangen maar niets doen aan de camera’s in de voorruit, dat mag alleen bij een service center. Carglass kan deze afspraak niet zelf maken dit mag alleen de eigenaar via de app.
Daar ik pas drie weken later terecht kon voor de calibratie ook pas die dag de voorruit vervangen.
Nu dacht ik 2 uurtjes voor ruit vervangen en ik rij direct door naar Tesla voor de calibratie. Helaas mag Carglass de auto niet eerder vrijgeven voor de calibratie. Nu heb ik dit afgedwongen maar moest hierbij accepteren dat ik verder geen aanspraak kon maken op garantie.
Na de vervanging en de reparatie weer het gevoel dat mijn auto als nieuw was, helaas raakte de ruitenwissers elkaar bij snel wissen. Hierop gebeld met Tesla en kon niet langs komen maar moest een afspraak maken via de app. Bij Duiven is de wachttijd een week of drie dus de ruitenwissers op de hand gezet en niet om snel wissen gezet.
Probleem bleek een verkeerde montage van de ruitenwissers door Carglass. Daar dit niet onder de garantie van Tesla valt en ik geen aanspraak kan maken op de garantie van Carglass ook hiervoor de reparatie kosten moeten betalen bij Tesla.


Hoe simpel zou het zijn de Tesla bij een Service center te kunnen zetten en een vriendelijke medewerker je garandeert dat zij alles voor je regelen. Kan bij Volvo ook dus waarom bij Tesla niet?

Ik had ook een scheur in mijn voorruit en moest dus 2 afspraken plannen. 1 bij Carglass en 1 bij Tesla. Gelukkig werkte tesla Groningen uitstekend mee en kon Carglass mijn auto na vervanging naar Tesla rijden voor de calibratie. Handig niet op deze manier maar fijn dat tesla Groningen meedacht en het goed is opgelost