“De zaken die ik gemeld had in de service-afspraak zijn (vooralsnog) allemaal verholpen!”
Een bedankje stuur je toch als iets boven verwachting is (er is meer gevraagd dan gedaan)?
als ik mijn fietsenmaker of tuinman vraag of wat zaken op te pakken - en dat doen ze ook - ga ik hen denk ik geen mail sturen. Tenzij de fietsenmaker bijvoorbeeld zelf nog even wat extra zaken heeft meegenomen.
Natuurlijk heb je wel een beetje gelijk. Vooral het bijgeluid bij accelereren kreeg het vorige SeC niet verholpen, en ditmaal werd er door Rotterdam alles netjes opgelost net zolang totdat het verholpen was, ook keurig aan het eind van iedere dag een update ontvangen. In totaal heeft ie daar ruim een week gestaan.
Mijn algemene indruk was dus gewoon zeer positief waardoor ik me genoodzaakt voelde om toch de monteur in kwestie nog even een bedankje achteraf te sturen.
En uiteindelijk is het wel gewoon fijn om een bedankje te ontvangen, ook al zijn de problemen "gewoon" opgelost, je weet toch dat men zich voor je inzet om de problemen op te lossen. We vinden het toch allemaal fijn om een schouderklopje te ontvangen, ook als je je werk "gewoon" goed doet?