You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan echt niet de stroomkosten zijjn.Eens, maar is er iets gezegd over de reden? Zijn het echt de kosten van de stroom?
Als die bij mij thuis in de fik vliegt ook zo. Kan Shell ook alle tankstations sluiten. Weer zo'n bezuinigingsmaatregel denk ik. Minder arbeidsuren en minder stroomkosten. En weer minder service.Kan echt niet de stroomkosten zijjn.
Zou Tesla vrezen voor brand als gevolg van laden? Als er brand is in een Tesla vestiging is dat heel slecht voor de beeldvorming van EV's, en van Tesla's in het bijzonder.
Ja zoiets, of misschien de tijd die het kost (verplaatsen, inpluggen, in de gaten houden, verplaatsen incl. risico op parkeerschade, etc.) die anders besteed kan worden aan andere dienstverlening..?
Dit dus.Ja zoiets, of misschien de tijd die het kost (verplaatsen, inpluggen, in de gaten houden, verplaatsen incl. risico op parkeerschade, etc.) die anders besteed kan worden aan andere dienstverlening..?
De beeldvorming bij brand in een Tesla vestiging heeft meer impact dan brand bij een willekeurige particulier op de oprit.Dit dus.
Al zal het niet veel helpen: als ik in een ander draadje lees dat er op het ogenblik 500 a 600 model 3's per dag worden uitgeleverd, dan schat ik in dat we tot op heden nog niets gezien hebben vergeleken met de service hell die er gaat komen.
Zelfs als er daar héél snel en rigoureus stappen in gemaakt gaan worden.
Ik houd mijn hart vast.
Zo jammer. Als ik denk aan de taarten die we uitgedeeld hebben in het verleden, omdat de service met niets te vergelijken was. In positieve zin.
dan moet je dus goed nadenken voordat je hem inlevert. Beetje geneuzel als je het mij vraagt.Als je ICE inlevert met 50 liter erin, zit er vaak daarna ook nog 50 liter in.
Dat is bij Tesla niet altijd het geval. Als je bijvoorbeeld per ongeluk nog bewakingsmodus aan hebt staan.
dan moet je dus goed nadenken voordat je hem inlevert. Beetje geneuzel als je het mij vraagt.
Staan er op het SEC geen SUCs waar jezelf dan even, tegen betaling/via de gewone weg, kan laden, indien nodig?
Je zit met een groot aantal nieuwe mensen, in een omgeving die het druk heeft, en die nieuwe mensen (en zelfs de anciens) hebben niet altijd dezelfde ervaringen met het EV rijden als wij hebben. Missers zijn dan menselijk, en het is dan de vraag hoe men het oplost. Met een laadbeurt aan de TWC in afwachting van dat je 'm ophaalt scoren ze 100% tevredenheid, met plaats vrijmaken aan de interne SuC's scoren ze 70% en met je afschepen ben je 30% tevreden en ga je effectief klagen.Ik stond anders wel even te kijken toen ik de auto zo leeg mogelijk inleverde vanwege werkzaamheden aan de hoogspanning van de batterij. Ik kon bij ophalen daar niet mee thuiskomen en mocht bij uitzondering aan de SuC in A'dam. Zelfs dit minimale niveau van meedenken was teveel gevraagd.
Het is net alsof je bedoelt niet vergelijken met anderen die ook wel eens steken laten vallen.Leuk dat anderen ook wel eens een steek laten vallen, maar dit gaat over Tesla. Niet de aandacht afleiden.