You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wootertje, wootertje, je leest weer eens niet goed. Ik, en meerdere op dit forum verdenken jou van onverbeterlijk positivisme op dit forum. Dat bewijs je dan ook keer op keer, zelfs met flowcharts hoe je contact met Tesla op moet nemen.Ja, van die mensen die een auto hadden waarvan ze de dealer 24/7 konden bellen, die man ook nog tot in het buitenland de wagen ging ophalen, hoewel ze toch nog een ANWB abonnement hadden lopen. En dan toch nog een Tesla kopen, om dan te klagen dat er niemand te bellen valt (hoewel talloze onverbeterlijk positieve tesla-eigenaars wel gewoon kunnen bellen).
Of zoals @pvkeep het heel mooi verwoordt, terwijl ik die man absoluut niet verdenk van onverbeterlijk positivisme mbt Tesla.
Ik heb, blijkbaar in tegenstelling tot jou, wel begrijpend leren lezen. En hoezo heb ik geen Tesla app, en hoezo moet je die hebben om er een flauw idee over te hebben.Je hebt geen Tesla, dus ook geen Tesla app, dus ook geen flauw idee over wat je het hebt, maar toch beweer je bovenstaande?
Moest iemand het interesseren: ik heb een flowchart gemaakt van hoe service momenteel het beste te bereiken valt.
Bij brandt hij ook af en aan. Inmiddels 2 keer de zekering vervangen, 1 maal de kabelboom en een keer de mantel/module geen idee maar niks heeft geholpenIk heb infrequent last van dat het airbagsymbool even gaat branden. Telsa gaf aan dat als het weer gebeurde even een reply op de SMS met tijdstip. Zowel in de auto gemarkeerd, als via de SMS met mail erachteraan. Geen reactie. Dus maar service afspraak ingeschoten met referentie naar mail en sms. Vandaag (meer dan vier weken na melding) een SMS dat ze zo lang niet kunnen terugkijken (blijkbaar volgens tekst max twee weken) en dat daarom de afspraak uit de planning is gehaald. Zo kan ik ook mijn achterstallige afspraken inlopen....
Allemaal geen ramp, maar geeft een vervelend gevoel.
Ik heb Tesla gekocht na een proefrit in de Tesla van een vriend. Hij gaf hoog op van de service (begin 2017). Service plus de rij- eigenschappen waren voor mij de punten om uiteindelijk te kopen. Helaas heb ik die premium service nooit mogen meemaken, met uitzondering van bezoek ranger voor deurhendel.
Bij brandt hij ook af en aan. Inmiddels 2 keer de zekering vervangen, 1 maal de kabelboom en een keer de mantel/module geen idee maar niks heeft geholpen
Bij jou ook al? Ik zag hem ook sinds een bepaalde update, ik meen bij 2019.28 zo af en toe, denk dat het een software bug is. Bij 2019.32 is het me niet meer opgevallen.Bij mij maar zelden, maar dat maakt de analyse dus ook zo lastig. En ik wordt wel beetje nerveus als ik op de snelweg rij en opeens dat lampje gaat branden. Gaat wel altijd na max 20 seconden weer uit.
Bij jou ook al? Ik zag hem ook sinds een bepaalde update, ik meen bij 2019.28 zo af en toe, denk dat het een software bug is. Bij 2019.32 is het me niet meer opgevallen.
Begrijpelijk. Pas als je met de juiste mensen binnen Tesla eens praat, achterhaal je wat de problemen zijn. Het SeC kan namelijk inderdaad niet ver in het verleden terug kijken, en adviseert daarom om met de pechverhelping te bellen als je zo een probleem tegenkomt, zodat men dan op dat moment de logs al kan verzamelen en doorzetten naar het Service Center. Maar wanneer vertellen ze je dat? Wanneer je dus met zo een probleempje binnen komt en zegt "drie weken geleden kreeg ik een melding, valt dat nog terug te zien?".Ik heb infrequent last van dat het airbagsymbool even gaat branden. Telsa gaf aan dat als het weer gebeurde even een reply op de SMS met tijdstip. Zowel in de auto gemarkeerd, als via de SMS met mail erachteraan. Geen reactie. Dus maar service afspraak ingeschoten met referentie naar mail en sms. Vandaag (meer dan vier weken na melding) een SMS dat ze zo lang niet kunnen terugkijken (blijkbaar volgens tekst max twee weken) en dat daarom de afspraak uit de planning is gehaald. Zo kan ik ook mijn achterstallige afspraken inlopen....
Allemaal geen ramp, maar geeft een vervelend gevoel..
In alle gevallen van de flowchart kom je nooit telefonisch bij een service center uit. Enige communicatie met een individueel service center is via een service-afspraak in de app.Let op met dit soort flow charts: het zou best kunnen zijn dat de afhandeling per land verschillend is. Vergeet niet dat Tesla ziet met welk nummer je belt, met andere woorden: uit welk land je komt. We weten dat de Belgische SeC's veel minder druk bezet zijn dan de Nederlandse. Het zou me echt niet verbazen als er logica achter zit met bovenstaande achtergrond. Dat zou verschillen verklaren tussen de belevingen.
Pff.. denk dat abonnement sportschool dan goedkoper is...Zondag opeens "steering assist reduced" in mijn 2014 MS60.
Zo een Tesla zonder sturubekrachtiging is pas echt mega loeizwaar om de bocht te krijgen, echt niet te doen bijna.
Alle resets geprobeerd, Tesla Service is echt lastig te bereiken, maar goed, een "service dropping" moet je dan doen, dus langs bij service center.
Daar heb je dan na je garantie de keuze, leenauto 100 euro ex btw, of zelf vervoer.
En je hoort wel wat de diagnose a 65,- ex is.
Net sturen ze dan een sms'je waar je met ja of nee op mag antwoorden met een prijs van stuurhuis en dergelijke vervangen a 3700 ex.
Tesla..
Auw!!!Net sturen ze dan een sms'je waar je met ja of nee op mag antwoorden met een prijs van stuurhuis en dergelijke vervangen a 3700 ex.
Inderdaad, aanspreken op non conformiteit. Normale levensduur lijkt me 10 jaar. Coulance zou dan ongeveer 50% moeten zijn.zo iets mag toch niet na 5 jaar al de geest geven? Op zijn minst enige korting proberen te bedingen.
Dat is ook mijn grootste angst met de Tesla als die uit garantie is. Ik had de keuze om voor full-operation lease te gaan (Mr. Green) of de auto zelf aan te schaffen. Ik heb dat laatste gedaan, maar daar ben ik achteraf niet zo gelukkig mee. Als er bij Tesla wat stuk gaat, dan loopt het ook meteen enorm in de papieren. Hopelijk is er met een paar jaar ook service mogelijk buiten de Tesla service centers om.Zondag opeens "steering assist reduced" in mijn 2014 MS60.
Net sturen ze dan een sms'je waar je met ja of nee op mag antwoorden met een prijs van stuurhuis en dergelijke vervangen a 3700 ex.