You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waar staan ze UMC’s uit te delen bij een SuC?Vandaag ontdekt dat mijn UMC niet meer werkte. Ff binnengelopen bij het SuC en zonder problemen een nieuwe meegekregen. Top service.
SeCWaar staan ze UMC’s uit te delen bij een SuC?
Einde middag mijn S opgehaald van SeC Amsterdam.
Auto maakte aan de achterzijde al geruime tijd bijgeluiden bij ca. 25 en ca. 95 km/u.
Leek eerst aan de wiellagers achter te liggen, maar uiteindelijk bleek het de drivetrain en is er een nieuwe onder gezet.
De auto rijdt nu met zijn ruim 270.000 km op de klok weer als nieuw, zij het met een wat beperkter bereik. Ben benieuwd hoeveel km ik er uiteindelijk op ga krijgen.
Netjes behandeld en afgehandeld, ook het afspraak maken en het communiceren via de app verliep prima.
Alleen het maken van de eerste afspraak was niet vlekkeloos vanwege het niet kunnen vinden van SeC Amsterdam in de app.
Overigens heb ik bij het ophalen van de auto nog even staan genieten van zo'n prachtige donkerrode Signature S die er geparkeerd stond.
Jammer dat ik in 2013 net te laat was om die nog te kunnen bestellen, wat is dat toch een fantastisch mooie lakkleur!
Hi Maarten - die zal niet meer onder de garantie vervangen zijn -
Ja hoor, was garantie. Zoals @michelh al opgemerkt heeft, valt binnen de 8 jaar.Hi Maarten - die zal niet meer onder de garantie vervangen zijn -
.. ben benieuwd wat ze hier voor rekenen. (DM?)
Je moet beginnen met je huisnummer of postcode om je NL adres te verkrijgen. Dus niet met je straatnaam beginnen.Na enkele goede ervaringen nu toch terecht gekomen in de ondoorgrondelijke krochten van Tesla. Op 19-12 is de mobiele service bij ons geweest, omdat 2 wielcovers steeds op 1 plek los laten. Mobiele service medewerker heeft dit geconstateerd en genoteerd. Daarbij advies om een nieuwe afspraak te maken om e.e..a. te vervangen.
Via app kunnen we echter geen afspraak maken, omdat we sinds medio december geen locatie mee kunnen invoeren in de app. We zien alleen Amerikaanse locaties...l
Dus sms gestuurd met verzoek om afspraak in te plannen. Na 2 weken krijgen we een geautomatiseerd bericht dat de case gesloten is......niet dus.
Iemand een advies 1)hoe ik weer via app afspraken kan maken 2) hoe snel in contact te komen met Tesla
Het gaat nu maar om 2 wieldoppen, maar moet er niet aan denken dat het defect groter is.....
Vanmorgen gemaild. Binnen een half uur reactie. Of ik via de app wil wijzigen. App geeft error dus gelijk weer gemaild. 20 minuten later nieuwe afspraak via mail bevestigd. Prima service!Vanmiddag gemaild met Tesla Service Rotterdam om 17:15. Vanavond om 20:59 mail terug voor afspraak op 24 februari om voorwielophanging en aandrijfassen te beoordelen. Helaas ben ik dan net op vakantie. Dus morgen maar verzetten. Netjes dat er zo snel gereageerd wordt. Problemen zijn niet urgent.
Vandaag bij SC geweest om klachten (voorwielophanging) te laten beoordelen. Ze gaan overleggen hoe dit op te lossen. Mogelijk Raven modificatie toepassen. Ik ben benieuwd. 2 maart inleveren voor reparatie. Eerst nog de wintersport. Ik heb ook doorgegeven dat ik soms op een pittig genomen rotonde zowel voorin als achterin een moer oid van links naar rechts hoor rollen. En daarna weer terug bij een tegenovergestelde bocht. Dit zou mogelijk op de batterij liggen. Nog iemand hier met dat verschijnsel?
Vandaag bij SC geweest om klachten (voorwielophanging) te laten beoordelen. Ze gaan overleggen hoe dit op te lossen. Mogelijk Raven modificatie toepassen. Ik ben benieuwd. 2 maart inleveren voor reparatie. Eerst nog de wintersport. Ik heb ook doorgegeven dat ik soms op een pittig genomen rotonde zowel voorin als achterin een moer oid van links naar rechts hoor rollen. En daarna weer terug bij een tegenovergestelde bocht. Dit zou mogelijk op de batterij liggen. Nog iemand hier met dat verschijnsel?