Eriksc
Member
Het vervolg op mijn service
Na het laten vervangen van de Firestones luchtvering type 77C (garantie) bleek mijn wielkastbekleding ook los te zitten. Heb ik zelf maar gefixed.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het vervolg op mijn service
Systeem is wereldwijd. In Gent heb ik alle uitleg gekregen over mijn panne die in de UK hersteld was.Blijkbaar geen centraal Europees of misschien (?) niet eens Nederlands systeem.
Ik heb thuis niet geladen omdat dan onuitwisbaar mijn huisadres in de auto achterblijft bij “Bezocht”.
Omdat mijn adres dan tot in lengte van jaren in die loaner staat en ik misschien die auto af en toe op mijn oprit ga aantreffen.Die volg ik niet helemaal... waarom zou je dat niet willen?
Heb ik met jou bij Sec zitten praten? Was om ca 13.25 uurVandaag mijn MS bij SeC Den Haag gebracht voor het vervangen van de koplampen (led strip verkleurde) en de gele rand op het scherm. Beiden zijn prima opgelost binnen 1 werkdag. Ik was wel verbaasd dat de servicebalie niet meer achterin is, maar nu midden in het pand zit. De ingang is nu ook via de showroom en niet meer achterom (kan nog wel, maar is omslachtiger).
Het was wel erg rustig.. zo stil heb ik het nog nooit gezien in een SeC. Er hing overal anti-Corona advies en er stonden strepen op de grond om 1,5 afstand van de bureaus te houden.
Nee, ik heb 'm 's ochtends weggebracht en eind van de middag weer opgehaald. Ik heb geen andere klanten gezien.Heb ik met jou bij Sec zitten praten? Was om ca 13.25 uur
Blijft de hardware nu onbeperkt gereserveerd liggen voor jouw auto of zouden ze jouw vin van de hardware loskoppelen als je niet binnen bepaalde periode terugkomt voor de inbouw? Tesla wil tenslotte geen magazijn vol met parts hebben liggen.Ik vroeg of ze dat meteen mee konden nemen maar dat kon niet i.v.m. de levering van VIN specifieke onderdelen.
Blijft de hardware nu onbeperkt gereserveerd liggen voor jouw auto of zouden ze jouw vin van de hardware loskoppelen als je niet binnen bepaalde periode terugkomt voor de inbouw? Tesla wil tenslotte geen magazijn vol met parts hebben liggen.
Gele randen combineren met noodzakelijke werkzaamheden. Dan niks aan de hand. Volgende week gaat de P100D naar Den Haag voor HW3, geluiden voorophanging en als ze buiten aan het werk zijn hangen ze binnenin het UV-apparaat.Ik heb mij in het verleden kritisch uitgelaten over de service, maar als er iets goed loopt mag het ook wel gezegd.
Mijn stuurbekrachtiging deed een beetje vreemd (afwisselend zwaar en licht). Dus serviceafspraak ingeschoten.
Kreeg een SMS dat analyse op afstand een potentieel veiligheidsprobleem had gevonden en of ik zsm wil langskomen op het servicecenter.
Dus zonder concrete afspraak langsgereden. Het was best druk en dat is tijdens deze periode lastig.
Kreeg netjes koffie aangeboden terwijl ik in de rij (in de auto) aan het wachten was.
Toch relatief snel aan de beurt, netjes en correct geholpen (afstand houden, hygiene maatregelen).
Veel respect voor de mannen van de service die doorwerken in deze tijd en er het beste van proberen te maken.
Eind van de dag was het probleem netjes verholpen. Wel weer even wachten in de rij (want maar 1 persoon tegelijk binnen).
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom mensen nog afspraken met gele randen e.d. laten doorgaan.
Dat lijkt mij geen prioriteit hebben en gaat potentieel ten koste van de veiligheid van het personeel bij Tesla.
Mijn cosmetische afspraken heb ik in ieder geval geannuleerd - dat komt over enkele maanden wel weer.
Of over enkele jaren..[...]
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom mensen nog afspraken met gele randen e.d. laten doorgaan.
Dat lijkt mij geen prioriteit hebben en gaat potentieel ten koste van de veiligheid van het personeel bij Tesla.
Mijn cosmetische afspraken heb ik in ieder geval geannuleerd - dat komt over enkele maanden wel weer.
Om 16.30 deed de app het weer, onder aantal kilometers stond wel "in service" maar hij stond wel buiten. Toen verkoop maar gebeld en die ging te voet even navragen of hij opgehaald kon worden. Wel morgen want SeC sluit om 17.30.
Ja. Een mooie rode P90. Nou komt die. "Meneer, er zit geen laadkabel bij maar de accu zal wel vol zijn." Ik wilde hem toch hebben dus toen ging hij bellen want de auto was al weg. Ondertussen de loaner zoeken en al snel zag ik dat hij slechts half vol was. En maar wachten op de kabel buiten. Na 10 minuten maar eens de hal ingelopen, toen bleek de kabel daar op een tafel te liggen.Communicatie blijft toch wel een dingetje bij Tesla Service helaas. Mijn ervaring is ook dat die app updates niet goed werken. Enige wat je gedurende de service ziet is "in service". Pas als die klaar is en ze met administratie beginnen kun je zien wanneer ze verwachten dat die klaar is opgehaald te worden. En meestal moet je dan nog eens minstens 30 min erbij tellen. Dit moeten ze toch eens een keer gaan verbeteren.
Neem aan als die buiten staat nu dat die wel klaar is maar waarschijnlijk is die gewoon administratief nog niet afgehandeld. Wel een loaner mee gekregen? Hoop dat je hem morgen weer kunt ophalen.