Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Service niet toegankelijk via Tesla-app

This site may earn commission on affiliate links.
Voor de derde keer (al 2x eerder vervangen!) stopt de dagrijverlichting in mijn rechterkoplamp er mee. Al twee weken probeer ik service aan te vragen via de app maar heb geen toegang meer tot service, ik krijg een wit scherm te zien.

Werkt het bij jullie wel? Best lastig om nu (in het buitenland) service in te laten plannen, ik wil niet eindeloos aan de lijn hangen vanuit Frankrijk.

Wachten tot ik over 2 weken terug in Nederland ben of heeft iemand nog een suggestie?
 
Voor de derde keer (al 2x eerder vervangen!) stopt de dagrijverlichting in mijn rechterkoplamp er mee. Al twee weken probeer ik service aan te vragen via de app maar heb geen toegang meer tot service, ik krijg een wit scherm te zien.

Werkt het bij jullie wel? Best lastig om nu (in het buitenland) service in te laten plannen, ik wil niet eindeloos aan de lijn hangen vanuit Frankrijk.

Wachten tot ik over 2 weken terug in Nederland ben of heeft iemand nog een suggestie?
Ik heb vier dagen geleden service aangevraagd vanuit Italië en het ging een paar keer mis maar uiteindelijk gelukt.
 
Ik heb zelfs de app gewist en opnieuw geinstalleerd. Het gekke is dat ik uberhaupt mijn info zoals configuratie bij bestelling etc. nergens meer kan vinden.
Ik moest een jaar geleden mijn telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen omdat ik geen melden meer kreeg inzake laden. Alles geprobeerd, Tesla gek gemaakt, zonder succes, maar dit heeft uiteindelijk wel geholpen
 
Ook al een aantal dagen dat de "service" pagina in de app leeg blijft.
Vandaag de melding in de auto: “Center Display unavailable - driving and user settings could not be restored”
Center display blijft zwart, ik vrees voor de beruchte eMMC problemen

Iemand een suggestie hoe nu het beste een service afspraak te maken? Een mailtje naar [email protected]?
 
Ook al een aantal dagen dat de "service" pagina in de app leeg blijft.
Vandaag de melding in de auto: “Center Display unavailable - driving and user settings could not be restored”
Center display blijft zwart, ik vrees voor de beruchte eMMC problemen

Iemand een suggestie hoe nu het beste een service afspraak te maken? Een mailtje naar [email protected]?

[email protected] of [email protected]

Zou beide adressen gebruiken. Bellen werkt ook bij Den Haag. Eventueel sales optie kiezen en je laten doorverbinden.
 
  • Helpful
Reactions: sweep
Thanks! Ik ga ze morgen maar even bellen.

Inmiddels is het centrale scherm weer terug, ondanks dat de melding "“Center Display unavailable" er wel nog staat.
Je kan een stevige reset van alle systemen geven door de 12V batterij los te koppelen en na een tijdje terug aan te koppelen.

Dat was de fix om mijn center display terug op te laten starten.

Daarna heb ik mijn eMMC buiten Tesla om laten vervangen.
 
  • Informative
Reactions: sweep