Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

side mirror heating / defrosting

edd--

Member
Nov 26, 2015
118
58
Belgium
Hoi,

deze ochtend voor het eerst echt koud, en geprobeerd mijn zijspiegels te ont-dauwen (het had net niet gevriesd), maar geen succes. Ik neem aan dat dit het icoontje zou moeten zijn ? (nieuwe Model S Raven performance)

IMG_4699 2.jpeg

Of zou die functie enkel werken wanneer het <0 graden is ?

Attachments

• IMG_4699.jpeg
    IMG_4699.jpeg
    567.1 KB · Views: 12

RobPet

Member
Dec 18, 2017
255
802
Veluwe, The Netherlands
Hoi,

deze ochtend voor het eerst echt koud, en geprobeerd mijn zijspiegels te ont-dauwen (het had net niet gevriesd), maar geen succes. Ik neem aan dat dit het icoontje zou moeten zijn ? (nieuwe Model S Raven performance)

View attachment 470711

Of zou die functie enkel werken wanneer het <0 graden is ?
Lijkt mij de ruitenwisser verwarming. Vaak gaat de zijspiegel verwarming 'hand in hand' met de achterruitverwarming (is net ander icoontje).

nico180

creating simple things - is true talent
Apr 9, 2016
1,496
823
Zutphen, Netherlands
Is mij in de vorige winters niet opgevallen dat de spiegels bevroren zijn.

Kman vermeld dat sinds de battery-preheat feature de climate functie wat handiger (en zelf bepaald of elementen aan/uit moeten)

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC