Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Silver arachnid wheels gezocht

This site may earn commission on affiliate links.
Doen me denken aan de velgen van een A7 die ik vaak zie
l2xyb5rb0159_800.jpg
 
  • Like
Reactions: Faiz71
Waarom zou 6000+ te veel zijn?

Bij Tesla betaal je voor de originele 21" met banden en sensoren (net als de Arachnid Sets) 7500 Euro (als winterbanden set) of 4800 Euro met inlevering van je standaard bandenset.... die dan weer 2800 Euro zou kosten om achteraf aan te schaffen... tel daarbij op dat deze specialer zijn dan de originele 21" EN dat je ze niet in je bijtelling hebt?

En ja... als je de prijs gaat vergelijken met gebruikte 21" ..... dan bevestigd dat m.i. direct het speciale van deze Arachnids...

Overigens heb ik zelf geen Arachnids in de aanbieding.....

Je hebt gelijk, het valt best mee wat er wordt gevraagd.

Ik wist niet dat ze werden voorzien van banden, loodjes en een tpms, ik ging ervan uit dat je enkel 4 velgen nieuw in doos krijgt.
 
Ik krijg eind dit jaar mijn silver metallic 100D! Op nieuwe 19 inch slipstreams. Heb al 21 inch donkere turbines liggen. Deze wil ik graag ruilen voor donkere arachnids.

Iemand interesse in een ruil?

De 19 slipstreams zijn ook te koop.

Hoor het graag.
 
iemand nog 19" Slipstreams in de aanbieding?

Hoi Ernst,

Ben je nog op zoek naar de 19 inch slipstreams? eind van het jaar heb ik een nieuwe set beschikbaar. Hoor het wel van je. PM weet ik nog niet hoe dat werkt. Vandaar dit bericht zo.

Groeten, Tommaso.

Volgens mij hebben wij elkaar wel eens ontmoet bij de levering van de Model X van John.