Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Smartwatch voor je Tesla App

This site may earn commission on affiliate links.
Die UI zal zeker lukken, maar als Tesla geen API vrijgeeft houdt het op.

Die api wordt nu al gebruikt door meerdere apps/plug-ins.
Deze voor Chrome bv:
plug-in.jpg
 
Last edited:
Die api wordt nu al gebruikt door meerdere apps/plug-ins.
Deze voor Chrome bv:

Lekker, denk zal eens proberen, lukt net als Visible Tesla niet... Vervolgens op mijn App het volgende:
locked_Account.jpg


UPDATE: Heb password gereset via mytesla en werkt weer. Als ik weer probeer in te loggen, dan kan ik niet op een knop drukken maar op ENTER na het invoeren van mijn gegevens, en krijg ik dezelfde melding als in Visible Tesla...
 
Last edited:
Iemand hier interesse in een Apple watch? Ik heb er gisteren eentje binnen gekregen, maar twijfel nog of ik hem wil houden (toch best een duur ding). Ik zie hoge biedingen op internet, dus voor de juiste prijs verkoop ik hem (en koop ik er misschien later eentje, ik heb de premium er niet voor over om hem persé nu te hebben).

≥ Apple watch 38mm steel/rvs, milanese loop - Overige Telecommunicatie - Marktplaats.nl

(het is de RVS uitvoering met de milanese loop rvs band).
 
Iemand hier interesse in een Apple watch? Ik heb er gisteren eentje binnen gekregen, maar twijfel nog of ik hem wil houden (toch best een duur ding). Ik zie hoge biedingen op internet, dus voor de juiste prijs verkoop ik hem (en koop ik er misschien later eentje, ik heb de premium er niet voor over om hem persé nu te hebben).

≥ Apple watch 38mm steel/rvs, milanese loop - Overige Telecommunicatie - Marktplaats.nl

(het is de RVS uitvoering met de milanese loop rvs band).
ik zag vincent everts vandaag, hij zocht er een, stuur je PM
 
Voor diegenen die het internationale deel van het forum minder intensief volgen; binnen enkele weken komt er een nieuwe iPhone/iPad app mėt Apple Watch ondersteuning beschikbaar in de store:

Tesla Model S car fully controlled by Apple Watch - YouTube

De app (niet officieel, heet Remote S) heeft ook zonder Watch mooie features, zoals:

- TouchId start
- Volledige controle over sunroof
- Breadcrums
- Camp mode
- Fatsoenlijk iPad design

Meer details vanaf ongeveer hier: Tesla - Apple Watch support - Page 16
 
Last edited:
Dat ziet er goed uit, mooie app. Tesla zou deze meneer in dienst moeten nemen!

Vergeet (voorlopig?) niet de watch af te doen, zie Apple Watch in de auto? Nederlander wil een proefproces | One More Thing

Bijzonder verhaal er achter. Hij is nog vrij jong (onder 30) maar heeft naast p85d ook een aventador (zie dragrace op youtube). Verdiend met app ontwikkeling. En binnenkort ondergaat hij een flinke operatie waardoor hij een tijdje uit de running zal zijn. Vandaar dat hij dag en nacht aan deze app heeft gewerkt om hem op tijd klaar te hebben.
Een vriend van hem (ook midden 20) die ook enkele supercars had (en die ik toevallig volgde via youtube) is kort geleden aan kanker overleden.
 
De ontwikkelaar van ConnecTT maakt ook een watch versie van zijn app. Kijk voor wat meer informatie hier.

De beta versie werkt goed; het schijnt wel balanceren qua wat third party app developers wel/niet kunnen/mogen doen. "Starten" van de auto schijnt zo'n hekel puntee te zijn, maar voor de rest zijn de functies van de reguliere app ook beschikbaar op deze watch app. Ik heb van deze beta versie iig al wat lol.

IMG_2212.JPG
IMG_2213.JPG
IMG_2214.JPG
IMG_2215.JPG
 
Ach, misschien geldt dat wel voor de apple watch in 't geheel. Maar ja, toch zie ik er de lol van in - ondanks dat je apps als deze ook op je telefoon werken.

Tuurlijk, ik zie ook de lol in van een mooie gadget. Alleen de vergelijking met KITT gaat m.i. te ver.
Ach ja, waar maken we ons druk om. Laat iedereen z'n geld uitgeven aan dingen die hij/zij leuk vindt.