Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Sneeuwkettingen

This site may earn commission on affiliate links.
In week 7 gaan we met de MS op wintersport. Helaas heb ik geen sneeuwkettingen, maar wellicht is er toevallig iemand in Venlo of in de buurt van wie ik, in ruil voor een fles wijn oid , sneeuwkettingen (maat 245/45-R19) kan lenen? Alvast bedankt!
Heb ze liggen en woon in Venlo. We gaan die week ook, maar met de X en daar passen ze niet op. Je mag ze lenen. PM me maar.
 
  • Like
Reactions: Superendo
Beste allemaal, ik vertrek over tiental dagen (10 feb) naar St Anton en zoek nog een paar sneeuwkettingen (model S, 19” velg) om mee te nemen “voor het geval dat”. Iemand in de buurt van Mechelen die er ergens liggen heeft en die ik een weekje zou mogen lenen? Alvast bedankt!
Je mag langs komen in Overijse, zodra je je even voorstelt Even voorstellen
Welkom op het forum!
 
Ik ga het over twee weken proberen: met de MS 75D op wintersport. Voor mij de eerste keer. Ik moet nog sneeuwkettingen hebben. Ik heb maat 245/45-R19 . Ik twijfel een beetje wat ik wil uitgeven. De meest simpele lijken mij voldoende, je hoeft vaak toch niet rijden. Mijn ervaring is dat ik ze in de afgelopen 25 jaar nog maar 1 keer nodig heb gehad. Vorig jaar ben ik ze ook nog vergeten mee tenemen (toen had ik nog een X3)... Maar ja aangehouden worden schiet ook niet op Mocht ik ze van iemand kunnen lenen, dat zou ook mooi zijn!

Anders:
- König | Thule CL-10 105
- Pewag servo 79
- Thule XB-16 245
- maggi trak sport 245 vind ik te duur...

Nog meer suggesties?
 
Zie plaatje. Gekocht bij Amazon.de. Voor net €70,00. (Model x).
En ook gebruikt in Frankrijk. Uitstekend
 

Attachments

  • C7239B11-F3E4-48C0-B290-25A0736F4CC0.jpeg
    C7239B11-F3E4-48C0-B290-25A0736F4CC0.jpeg
    404.2 KB · Views: 161
Dit draadje maar weer eens uit de diepvries gehaald.

Is er iemand in de omgeving van nijmegen die sneeuwkettingen te leen heeft voor de schoenmaat 245-45-R19
Het gaat om de periode van vrijdag 21 dec tot zondag 30 dec.
Uiteraard tegen een smaakvolle vergoeding. :)