Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Zo op het eerste gezicht niet veel nieuws behalve een nieuwe layout bij de games en in de app de mogelijkheid om de ruiten te ontwasemen/ontdooien.
Ook staan er nu 2 puntjes boven de o van Spotify.

Laten we hopen dat er aan de AP meer gesleuteld is en dat hier een verbetering heeft plaatsgevonden.
Morgen maar eens testen.
 
Vannacht V10 gekregen op Model S met FSD (in maart gekocht voor ik meen 2,1k) Hardware 2.0 dus mis video, net als eerder Mario.

IMG_9274.jpg
IMG_9275.jpg
IMG_9273.jpg
 
  • Like
Reactions: diego123
Hier ook V10!

wel echt cool netflix & youtube en dat lijkt te werken op 4G ook en dus niet enkel wifi...

ook de webbrowser en geintegreerde spotify is leuk meegenomen (want met mijn M3 SR+ zat dat er voorheen niet op).

ik keek wel voornamelijk uit naar de smart summon en met mijn FSD waar ik voor betaald heb had ik dit nu wel verwacht. Weet iemand wanneer dit in europa zou toegelaten worden? Enkele maanden?
 
  • Like
Reactions: jefjef
ik keek wel voornamelijk uit naar de smart summon en met mijn FSD waar ik voor betaald heb had ik dit nu wel verwacht. Weet iemand wanneer dit in europa zou toegelaten worden? Enkele maanden?

Dit wordt tegengehouden door EU regelgeving (sommigen zeggen: Duitse autolobby). Om diezelfde reden werkt auto-lane-change nog niet op een bruikbare manier. Het is momenteel niet duidelijk wanneer die regelgeving wijzigt. Don't hold your breath...
 
Maart/April 2018

Heb 10 binnen. Kort stukje gereden

  • Netflix/Youtube is erg cool. Werkt inderdaad ook gewoon op G4, ondanks melding in update dat het vooralsnog niet het geval zou zijn.
  • Smart lane change is een stuk smoother. echt erg goede verbetering.
  • Het twijfelachtige bij inhalen als er auto in de buurt is, is er uit (lijkt het, want was rustig natuurlijk)
  • Auto pakt wijzigingen in max snelheid nu automatisch op (is dat FSD?)
  • Joe-mode zit in categorie klein maar fijn

IMG_9183 (1).jpg
 
  • Like
  • Informative
Reactions: Erik-S85 and Hbrink