Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Even een vraagje. De karaoke optie, is dat nog afhankelijk van welke MCU je in je auto hebt? Zag in de app de mededeling van V10 en Karaoke en hoe dat zou moeten werken, maar kon het in mijn wagen (MX built juni 2017, geleverd sept 2017, AP2) niet zo snel vinden.
 
Vanochtend met v10 (latest), tot 3-4x toe phantom brakes ervaren. Dus... Overigens wel interessant dat Sentry nu events (opgenomen beeldmateriaal) ook upload naar Tesla (met max. bewaartermijn van 72 uur).


Interessant:

"Separately, if you agree to allow us to collect video clips, Sentry Mode will send a short recorded video clip linked to your VIN to Tesla for temporary backup (up to 72 hours) when the Alarm state is triggered. We may also use this footage to help enhance detection for Sentry Mode. Please refer to your Owner’s Manual for more information."

Je moet dus wel nog even data delen met Tesla aanvinken. Door deze wijziging zijn misschien de bestaande vinkjes als je ze gezet hebt aangepast. Zo even controleren.
 
Vanochtend ritje Naarden-Zutphen. 100% (snelweg dan) op NoA gereden. Geen enkele phantom brake, twee keer wat gas moeten bijgeven, alle (denk ca 10-15) lane changes gelukt (wel zelf gekeken of mogelijk). Zoveel mogelijk max snelheid gereden. Wel inhaalindicaties op basis van snelheid uitgezet, rijdt een stuk relaxter.

Of ik heb mij aangepast of V10 is nu met 12.2 stuk beter dan eerste versie.

Conclusie: het was vrijdagochtend, dus rustig. Dan rijdt NoA conform standaard EAP. En dat gaat steeds beter. Geen enkele keer er vanaf, dat is toch knap.

Blijven wat puntjes openstaan:
- snelheid moet je steeds zelf bijstellen;
- wegen worden niet goed herkend: kan je zien aan aantal zichtbare stroken. In ca 10% wordt er links of rechts een verkeerd aantal weergegeven;
- inhaalindicaties moet je uitzetten: hij geeft nog steeds aan dat je van baan moet veranderen terwijl dat zeker tot een afbreuk gaat komen;
- op dit soort stukken mag de nag wel een wat langere tijd krijgen.
 
Ik rijd nog met v9. Update staat klaar, maar auto hangt nog niet aan wifi.

Morgen 4 dagen naar Noord Frankrijk. De auto rijdt nu goed. Adviseren jullie de nieuwe versie voor of na mijn reis naar Frankrijk te installeren? Wil geen risico lopen, dat er voor mijn reis opeens iets niet meer werkt;)
 
Ik rijd nog met v9. Update staat klaar, maar auto hangt nog niet aan wifi.

Morgen 4 dagen naar Noord Frankrijk. De auto rijdt nu goed. Adviseren jullie de nieuwe versie voor of na mijn reis naar Frankrijk te installeren? Wil geen risico lopen, dat er voor mijn reis opeens iets niet meer werkt;)
Zeker updaten. Ik heb weer diverse ritten kunnen doen zonder gemopper van passagiers.
 
  • Like
Reactions: RobsEV
Uur geleden aan de WiFi gehangen. Gaat tergend langzaam, zie foto. Signaal is redelijk goed (3 streepjes)

klopt het dat deze download erg lang duurt?

53AC7975-B716-4F6E-86F4-073C66B4985E.jpeg