Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
In een MS en MX kan je TACC aanzetten en direct een tikje naar beneden geven aan de pook van de TACC en dan accelereert deze niet naar de Vmax. 60KM/u zones raakt een MS overigens snel van over de kook. Meestal zijn die wegen voorzien van één rijstrook voor beide richtingen en een paar fietspaden. De TACC en EAP kunnen hier niet mee omgaan.

Klopt, je kunt ook direct long-press naar beneden doen op het pookje om direct je (lagere) huidige snelheid te pakken. Scheelt dus weer iets ;)

Ook kan je als je al op de TACC rijdt en je rijdt een gebied in met aangepaste snelheid (100 -> 120 of 130) dan een long-press naar boven zorgt er voor dat hij zich direct opnieuw instelt op de geldende snelheidslimiet.
 
32.12.3 nu
Ook bij mij vannacht een update 32.12.3 klaar staan. Stond echter bij Tesla voor het bleken van de gele randen. Is trouwens prima gelukt.
Wilde niet installeren terwijl ze er nog mee bezig waren. Net gewisseld met de loser ga straks installeren. Morgenmiddag Hilversum naar Nijmegen v.v.
Ben heel benieuwd.
Ben nu even aan het bijladen bij de N.H. in Naarden. 12 stalls open op dit moment.
 

Attachments

  • 20191024_171136.jpg
    20191024_171136.jpg
    529.5 KB · Views: 66
  • 20191024_171307.jpg
    20191024_171307.jpg
    225.8 KB · Views: 35
Ook bij mij vannacht een update 32.12.3 klaar staan. Stond echter bij Tesla voor het bleken van de gele randen. Is trouwens prima gelukt.
Wilde niet installeren terwijl ze er nog mee bezig waren. Net gewisseld met de loser ga straks installeren. Morgenmiddag Hilversum naar Nijmegen v.v.
Ben heel benieuwd.
Ben nu even aan het bijladen bij de N.H. in Naarden. 12 stalls open op dit moment.
Het laden zal volgens de 1e foto niet zo snel gaan ;)
 
Wat doet-ie, wat kan-ie, wat is er nieuw , hijg hijg..... :D
Gewoon zijn werk denk ik. Maar wàt is dat goed geworden: bijv. meteen herkennen dat mensen vanuit de oprit rechts willen invoegen en hen plaats laten (in onze S'jes zie je dan ook dat de invoegende wagen rechts in het wit wordt aangegeven - geen idee of dat ook te zien is in 3'tjes). Verder zacht remmen, wat uitwijken voor vrachtwagens, enz. Rijdt op de snelweg nu toch écht wel beter dan mijn 17-jarige zoon :). Het enige waar ik me aan stoor is wanneer "Navigate op AP" afritten abrupt zelf neemt - ze zou me toch eerder beleefd mogen verwittigen, en liefst vijf seconden eerder.
 
Last edited:
Een M3 staat dan in Neutraal. :(
Je kunt met een tik op de snelheidslimiet in het scherm hetzelfde bereiken. Just sayin'

Het enige waar ik me aan stoor is wanneer "Navigate op AP" afritten abrupt zelf neemt - hij zou me toch eerder beleefd om toestemming mogen vragen, en liefst een paar seconden eerder.

Dat vind ik nou just weer supercool.:cool:

Waar ik me aan stoor is het tegengestelde: afritten die hij helemaal niet wil nemen met auto lane change.
 
Nou ,nu je erover begint.... Waar ik me aan stoor: bij het nemen van een afrit, komt er in het scherm te staan: Autopilot eindigt (correct) en 200 meter daarna staat er: Autopilot voltooit (daar zou ik een d willen zien). Ik heb een mail gestuurd naar [email protected], maar ik vraag me af of we dit in een volgende update al gaan zien :)
Heb ik ook gedaan.
 
  • Like
Reactions: XanderB