Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Heb het ook op Reddit gezien, alleen dezelfde user kreeg het later niet meer gereproduceerd.
Geen idee of 1 incident reden is tot volledige rollout stilzetten, kan ook iets met sensoren/oid van betreffende auto mis zijn gegaan.
Ik heb geen problemen met de 36.1. Wel heb ik die tot-stilstand-regen optie uitgezet want ik vind het irritant bij inparkeren, maakte juist gebruik van het 'rollen' bij vooruit/achteruit schakelen, ging veel vloeiender zonder die optie..... Voor op t-splitsingen etc afrijden is het wel wel juist handig. Kan kwestie van wennen zijn.

Maar er is vast wel een reden voor het stopzetten van 36.1, 36.2 zal wel snel komen ,of we ooit de reden gaan weten.. .geen idee
 
Als ik op TeslaFi kijk zie ik vaak allemaal mini releases voor bepaalde doelgroepen: Europa, usa, M3, de wat oudere S/X met batterijen onder de 100, AP x enz..

Enige tijd daarna mergen ze daar delen van in een nieuwe global release.

Althans, dit is mijn vermoeden :cool:
 
  • Like
Reactions: AustinP
NOA aan en bestemming super charter Breukelen. A2 richting Amsterdam.
Lekker tussen de vrachtauto's op de rechter baan. Zodra er een busje passeert en links voor het spatscherm komt wijkt de tesla uit naar rechts.
Laatste stukje van de afslag gaat zelfstandig de knipper 7x aan naar links omdat we hier de linkerbaan gaan volgen.
Software 32.12.2 in de 75D febr. 2017
 
  • Love
Reactions: Sebastiaanlee
Ik kreeg gisteravond een update!!!!!
default_party.gif


Was het 2019.32.12.7.
default_noparty.gif
 
Heb het ook op Reddit gezien, alleen dezelfde user kreeg het later niet meer gereproduceerd.
Geen idee of 1 incident reden is tot volledige rollout stilzetten, kan ook iets met sensoren/oid van betreffende auto mis zijn gegaan.
Ik heb geen problemen met de 36.1. Wel heb ik die tot-stilstand-regen optie uitgezet want ik vind het irritant bij inparkeren, maakte juist gebruik van het 'rollen' bij vooruit/achteruit schakelen, ging veel vloeiender zonder die optie..... Voor op t-splitsingen etc afrijden is het wel wel juist handig. Kan kwestie van wennen zijn.

Maar er is vast wel een reden voor het stopzetten van 36.1, 36.2 zal wel snel komen ,of we ooit de reden gaan weten.. .geen idee

Volgens mij waren er meerdere reports waarbij de auto in de verkeerde richting reed. Waarschijnlijk ook een bug dat niet zo gemakkelijk te reproduceren is en vandaar niet opgemerkt voor de release.
 
Waarschijnlijk ga ik nu deze thread vervuilen, maar ik kan het antwoord (nog) niet vinden in dit onderwerp. Maar doordat ik hier niet dagelijks alles lees zal ik het wel gemist hebben. Ik heb een MS90D van 6-2016 met software versie 2019.32.12.3. Ik kan Caraoke-Netflix-racegame etc. en al die andere nieuwe features niet vinden in mijn Tessie. Is dat niet voor de 'oude' garde of kijk ik gewoon niet goed?
 
Waarschijnlijk ga ik nu deze thread vervuilen, maar ik kan het antwoord (nog) niet vinden in dit onderwerp. Maar doordat ik hier niet dagelijks alles lees zal ik het wel gemist hebben. Ik heb een MS90D van 6-2016 met software versie 2019.32.12.3. Ik kan Caraoke-Netflix-racegame etc. en al die andere nieuwe features niet vinden in mijn Tessie. Is dat niet voor de 'oude' garde of kijk ik gewoon niet goed?
Helaas, die oude MCUs kunnen het niet aan.

Edit: 180 nicos waren me voor.