Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Weet iemand of het klopt dat software updates on hold gaan als er een mobile service bezoek gepland staat?

Nee, ik snap echt niet waar dat fabeltje vandaan komt. Heeft er niks mee te maken, je krijgt gewoon software updates onafhankelijk van of er service is geplanned of niet. Wanneer je de software updates komt, ligt aan het selectie-algoritme van Tesla en dat is nogal ondoorzichtig.

Auto's met FSD zijn in het algemeen eerder met updates krijgen dan de rest, maar er zijn meer factoren.
 

Attachments

  • 20191206_191435.jpg
    20191206_191435.jpg
    585.8 KB · Views: 49
20191206_202331.jpg Op Android is de versie van de update alleen te zien als het klaar is om te installeren (gedownload) of aan het downloaden. Bij melding dat een update beschikbaar is zag ik iig geen versie nr in de App, wel in de auto.
20191206_202331.jpg 20191206_202344.jpg 20191206_202428.jpg
 
Last edited:
Ik blijf het vreemd vinden dat er nu aan FSD voor de city wordt gewerkt, maar dat een basaal iets (in mijn ogen) als herkennen en reageren op snelheidsborden op snelweg er nog niet is.

Heel vreemd.

NB ik weet dat AP1 dat wel heeft, maar Tesla verkoopt nu echt iets anders ;)
 
Ik zit nu op 10.1 2019.36.2.4. Zie geen nieuwe release notes in het scherm. Net even een rit door de regen en best een drama.. auto slingerde, ruitenwissers in de stromende regen op interval en remmen en accelereren.. voelde erg twijfelend
 
Ik zit nu op 10.1 2019.36.2.4. Zie geen nieuwe release notes in het scherm. Net even een rit door de regen en best een drama.. auto slingerde, ruitenwissers in de stromende regen op interval en remmen en accelereren.. voelde erg twijfelend
Ik heb dezelfde ervaring de versie hiervoor vond ik betrouwbaarder en comfortabeler. Nu vrij hard remmen en slingeren. Vond het t.o.v. 2019.36.2.2 volgens mij een achteruitgang.
 
Nee, ik snap echt niet waar dat fabeltje vandaan komt. Heeft er niks mee te maken, je krijgt gewoon software updates onafhankelijk van of er service is geplanned of niet. Wanneer je de software updates komt, ligt aan het selectie-algoritme van Tesla en dat is nogal ondoorzichtig.

Auto's met FSD zijn in het algemeen eerder met updates krijgen dan de rest, maar er zijn meer factoren.
Bedankt allemaal voor de antwoorden, nog even wachten dus (zit nog op 27.103 dus mag wel een keer :) )
 
...en slingeren. Vond het t.o.v. 2019.36.2.2 volgens mij een achteruitgang.

Dat slingeren was een tijdje weg maar nu weer helemaal terug. Afgelopen week op een bijna lege snelweg door de Ardennen zelfs maar AP uitgeschakeld. Leek wel een laverende boot :( Nog even de camera's schoon gemaakt maar het hielp allemaal niet helaas. Hoop dat de volgende software update een fix heeft!
 
  • Helpful
Reactions: DresOne