Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Vraagje over de SR+, na de V10 update dacht ik dat het mogelijk zou zijn om met 175kw IPV 100kw te kunnen supercharger.

Toch kom ik nergens boven de 100.

Iemand anders wel hoger met V10?

Niet met V10 (sinds 2019.36.x), wel met 2019.40.x. Circa 5% heeft deze update momenteel, kans is dus groot dat je deze nog niet hebt. Waarschijnlijk binnen 2 weken volledige roll-out. (Lees vooral ook je release notes na het updaten!)
 
toevallig Sentry aan staan?

met Sentry ingeschakeld wilt hij inderdaad niet aan de installatie BEGINNEN, maar hij download de image al wel.
Ik begreep uit het verhaal dat de download zelf al nieteens lukt.

Ik heb Sentry altijd aan, en als er een nieuwe software update klaar staat, zet ik die even uit om de installatie ervan te starten.
Volgens mij geeft hij het zelfs een melding dat dat moet.
 
Met de update naar 36.2.4 is de achteruitrijcamera op zwart gegaan. Alleen de witte hulplijntjes zijn nog zichtbaar. De sensoren (piepjes) werken wel. Een reset (middels beide knopjes aan het stuur) heeft helaas niet geholpen.
Iemand bekend met dit probleem en liefst natuurlijk de oplossing?
 
Met de update naar 36.2.4 is de achteruitrijcamera op zwart gegaan. Alleen de witte hulplijntjes zijn nog zichtbaar. De sensoren (piepjes) werken wel. Een reset (middels beide knopjes aan het stuur) heeft helaas niet geholpen.
Iemand bekend met dit probleem en liefst natuurlijk de oplossing?
Gisteren de update naar 36.2.4 gehad. Kwam vanaf 36.2.1. Achteruit rij camera werkt nog steeds goed
 
Okay. Heb m’n model 3 nu 3 weken in bezit. Thuis aan de WiFi hangen. Access point zit 3 meter van de linkerspiegel. Uitstekende ontvangst. Software updates op advanced staan en desondanks nog steeds op versie 9 ipv versie 10. Wat kan ik (nog) doen? Wil aan de karaoke ;)

De eerste update na levering duurt een tijdje. Ik had zelf ruim 6 weken, en las ergens anders die 5 weken had. Link staat een paar pagina's terug.
 
Tot groot verdriet van mijn kinderen werkt de caraoke nu ( 36.2.4) weer minder goed dan voorheen ( 36.2.1). Filter Disney doet het niet meer, maar via zoeken op specifiek nummer dan vindt hij de liedjes wel (favoriet: A whole new world duet :)). Verder vooralsnog geen problemen maar ook geen voordelen ontdekt.
 
De eerste update na levering duurt een tijdje. Ik had zelf ruim 6 weken, en las ergens anders die 5 weken had. Link staat een paar pagina's terug.

Nou, dat kan ik niet echt bevestigen.
Op 6 mei auto afgehaald, en in 4 weken 3 updates gehad, eerste al 1 dag na levering en daarna de volgende 2 dagen na levering.

2019-06-01 2019.16.3.2 a19d0e4
2019-05-08 "2019.12.1.2 5c87371"
2019-05-07 "2019.8.5 3aaa23d"
 
  • Like
Reactions: JanG007
Ik heb regelmatig dat TACC de maximumsnelheid zelf aanpast naar een bepaalde snelheid ook al stond hij origineel op een andere snelheid.
Het meest irritante voorbeeld is op de E40 richting Oostende in Aalter. Als ik op de rechterrijstrook rijd, past hij zonder reden de max snelheid aan naar (in volgorde op ongeveer 200m) 70, 100 en 120km/u. Ook bijvoorbeeld op de R0 met de aansluiting naar de E40 richting Gent past hij de snelheid automatisch aan naar 100km/u. Zowel als Autopilot aanstaat als enkel TACC aanstaat.

Op basis van wat gebeurt dit?
 
Ik dacht iets met vlootsnelheid, wat de gemiddelde snelheid van de Tesla hier rijden. Al snap ik niet zo goed hoe ze dat bepalen om wel of niet toe te passen. Maar ik zie dit vooral gebeuren in overgang plekken, waar je van de snelweg afkomt of erop komt of tussen twee snelwegen in, het was even wennen maar zeker als je full automatisch aan het rijden is eigenlijk meestal wel fijn.