Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Update 40.50.5 staat sinds gisterenavond klaar maar wil niet downloaden. Wifi is sterk en auto verbonden.
Blijft vragen om verbinding met wifi. Gewoon Wi-Fi 2.4G met 72mb/s verbinding in de router.
PING heeft geen fouten naar tesla IP. Reset gedaan ondertussen
Nog wat anders wat ik kan proberen ipv rustig af te wachten? :)
Reset met de 2 finger solution (buiten de deur, en dan weer aan de wifi)
 
Update 40.50.5 staat sinds gisterenavond klaar maar wil niet downloaden. Wifi is sterk en auto verbonden.
Blijft vragen om verbinding met wifi. Gewoon Wi-Fi 2.4G met 72mb/s verbinding in de router.
PING heeft geen fouten naar tesla IP. Reset gedaan ondertussen
Nog wat anders wat ik kan proberen ipv rustig af te wachten? :)

Kijken of hotspot via mobiel wel werkt? :)
 
Vandaag 50.5 ook binnen en even mee gereden. Het leek wel of de grootste herstellen gisteren merkbaar waren (zoals herstel van stembesturing), en kan geen verschil merken met 2019.40.2 of 2019.40.50.1 qua besturing. Ik las dat de exits van snelwegen anders gaan met 50.5, maar niet gemerkt. Pingpongen tussen de lijnen heb ik geen last van, dus weet ook niet of dat beter is geworden.

Bij mij is al enige tijd een stem-bestand kapot (het woord "derde" klinkt als "derdjkkggge"), en had gehoopt dat dit wel opgemerkt zou worden. Blijkbaar is er nog geen zelf-check op die bestanden. Had ook gehoopt dat ze links en rechts de juiste stemhoogte zouden geven - de meeste mensen spreken "links" uit op een hogere toon dan "rechts", terwijl mevrouw Tesla de toonhoogte hetzelfde houdt. Ik hoor daarom soms de verkeerde richting.
 
Regelmatig ...

Maar... Doe een harde reset en roep dan de release notes op als je op mobiele connectie (niet wifi) zit. Let op: kan soms bijna twee minuten duren en... je moet natuurlijk wel bereik (minimaal drie streepjes) hebben.

Dit werkt bij mij....
 
Even één post bewust off-topic:
Misschien nog niet bij een ieder bekend: als je het @-teken gebruikt en direct daarachter (zonder spatie) de naam van een forumlid begint te typen, dan krijg je een dropdown menuutje te zien met namen waar je uit kan kiezen.
Door op die manier de naam van een forumlid te kiezen krijgt degene die je geselecteerd hebt rechtsboven in de menubalk een seintje dat zijn naam gebruikt is in een post.
Ok, sorry. Was mij niet bekend, maar ik heb toen geen dropdown menu gezien of gebruikt alleen doorgetypt. Maar wat is dan eigenlijk het probleem of de negatieve uitwerking als dit gedaan wordt???????
 
Last edited: