Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Heb ik iets gemist? Heeft SR+ ook lane changes? Zo ja, hoe kan je deze activeren?
D6949029-AAC7-4021-BF81-ED01742A6671.gif


SR+ lane change
 
Ik lach wat af op dit forum. Maar niet heus. Ik breng en kom hier zelf voor rijervaringen met de nieuwste Tesla software. De rest ... keur ik af. Geen dikke vingers. Sorry. Maar, grap gerust door heren, ik skip wel geduldig.
Zo zie je maar, ik probeer een balans te vinden tussen humor en serieuze bijdragen. Ieder zijn ding, maar zonder een kwinkslag wordt het hier een dooie boel.
 
Een nagenoeg lege snelweg, 4 rijbanen en max. 100 km/ uur. Eindelijk de perfecte omstandigheden voor een perfecte EAP. Heerlijk zo te rijden over de snelwegen. EAP werkt dan echt heel goed.Geen phantombrakes, geen afgebroken lane changes, geen hard afremmen of hard weer optrekken omdat iemand voor je geen constante snelheid rijdt.

Wat zou Nederland een gerweldig land zijn met deze infrastructuur met pak ḿ beet 13 miljoen inwoners.
 
Een nagenoeg lege snelweg, 4 rijbanen en max. 100 km/ uur. Eindelijk de perfecte omstandigheden voor een perfecte EAP. Heerlijk zo te rijden over de snelwegen. EAP werkt dan echt heel goed.Geen phantombrakes, geen afgebroken lane changes, geen hard afremmen of hard weer optrekken omdat iemand voor je geen constante snelheid rijdt.

Wat zou Nederland een gerweldig land zijn met deze infrastructuur met pak ḿ beet 13 miljoen inwoners.

wat heb je met die andere vier miljoen gedaan?
 
wat heb je met die andere vier miljoen gedaan?

Even voor alle duidelijkheid: mijn verzuchting over een fijn land met 13 miljoen inwoners is niet bedoeld als wens of gedachte om medelanders te laten overlijden door het Coronavirus of anderszins. Zo heb ik mijn opmerking ook helemaal niet bedoeld. Wat meer door mijn hoofd ging was dat een wat minder drukbevolkt land qua verkeer gewoon fijn wonen is, mits de infrastructuur op orde is. 13 miljoen kwam in mijn hoofd op omdat begin jaren '70 toen ik naar de lagere school ging Nederland ongeveer 13 miljoen inwoners had en volgens mijn herrinering was dat een fijn land zonder al te volle snelwegen, volle winkelstraten, geen Vinex-wijken, etc.
 
Een nagenoeg lege snelweg, 4 rijbanen en max. 100 km/ uur. Eindelijk de perfecte omstandigheden voor een perfecte EAP. Heerlijk zo te rijden over de snelwegen. EAP werkt dan echt heel goed.Geen phantombrakes, geen afgebroken lane changes, geen hard afremmen of hard weer optrekken omdat iemand voor je geen constante snelheid rijdt.
Inderdaad heel relaxed op EAP/FSD vanochtend :)
Geen phantombrakes? Oorzaak meestal toch schaduw van viaduct en daar was vanochtend voor mij niets aan veranderd.
Als altijd met zon in de ochtend op de A2 Vianen-Everdingen viaduct Autenasekade een phantombrake.:mad:
Wat ook helpt is minder snelheidsverschil met vrachtwagens door 100 km/u te rijden.
En 8.1 zorgt zeker voor veel vlottere lane changes, een verademing.
 
  • Like
Reactions: Hbrink
Heeft de navigatie bij jullie ook een klein spraakgebrek☹️
Er zit bij mij namelijk een kleine hapering in de stem als ik bij een rotonde de derde afslag moet nemen. Je hoort dan iets van “eh” tijdens het uitspreken van de aanwijzing. Bij alle andere afslagen op de rotonde gaat het wel goed.
Ik zit op 2020.4.1
 
Heeft de navigatie bij jullie ook een klein spraakgebrek☹️
Er zit bij mij namelijk een kleine hapering in de stem als ik bij een rotonde de derde afslag moet nemen. Je hoort dan iets van “eh” tijdens het uitspreken van de aanwijzing. Bij alle andere afslagen op de rotonde gaat het wel goed.
Ik zit op 2020.4.1
Ja, heb ik al meerdere maanden. Zeer irritant. Exact hetzelfde "derde" (of iets wat er op moet lijken)