Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
DA71C6D7-25DC-4A13-A41F-309D0463A48B.jpeg

Verkeerslicht naar links of rechts probeert het systeem te herkennen. Deze ging goed. Bij de volgende gaf het LINKS aan, terwijl het verkeerslicht naar RECHTS aan gaf.

Gaat dus nog niet helemaal goed.

Kleine stapjes
 
Dan een hack ideetje

Heeft iemand al toevallig mp4's geprobeerd in de Saved folder te plaatsen in de naamgeving van TeslaCam om te zien of deze worden afgespeeld door de CAM viewer?

:)

Mooie hack! Als de dashcam viewer dan ook tijdens het rijden kan spelen, met geluid dan wordt ik helemaal blij.

Voor nu is het nog beter om die mp4 bij Youtube te uploaden. Daarna kan je die op volledig scherm met immersive sound afspelen als je geparkeerd staat.
 
Ja, werkt dus, iemand heeft het al geprobeerd:

Weet enkel nog niet hoe dat met de tijd gaat of heel de video afgespeeld kan worden.

Eigen mp4's via Model 3 tablet en Dashcam viewer afspelen..
Beetje mee ge-experimenteerd, gaat bij mij t best als je ook die kleine tekstfile events.json erbij zet / edit en een bijbehorende thumbnail thumb.png evenals ( met identitieke ) naamgeving een ..back ... left_ en ....right_repater mp4. Verder exact datumformaat ed aanhouden bij de filenaamgeving.
file: event.json iets als ( zie als vb gewoon een andere aangemaakte dir )
{
"timestamp":"2020-04-03T14:50:27",
"city":"Mijn Mp4",
"est_lat":"52.5128",
"est_lon":"6.98606",
"reason":"user_interaction_dashcam_panel_save"
}

Wel erg lollig om je eigen mp4 op het scherm te zien.
 
  • Like
Reactions: ramonneke
Doe jezelf een plezier en bestel iets met een minimum grootte van 128 of eigelijk zelfs 256 GB.

Je gaat nu toch echt niet klooien met 32/64GB stickjes. Logisch dat die zo kapot gaan. En als je dat qua prijs niet zo happig op bent, kijk dan eerst eens terug naar de aanschafprijs van je auto.
Klopt, door de FiFo deletion lok je op een 32GB diskje meer dan 4 keer zoveel writes uit dan op een 128GB. Zou idd altijd minimaal 128 inpluggen en merken als Sandisk en Samsung. Ook geen SD met USB adapter, concept klinkt leuk maar native is tig keer sneller.