Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
upload_2020-4-18_20-57-44.jpeg
 
  • Funny
Reactions: Rohodo
Nog meer mensen in een model 3 die sinds de laatste update 2 verschillende meldingen hebben voor het uitoefenen van druk op je stuur Je had de standaard geluidloze melding met 2 handen aan het stuur en dat het scherm blauw knipperde en nu ook de instant "piep piep" melding met de handen aan het stuur afbeelding met rode handjes. Overigens krijg ik deze meldingen met de handen aan het stuur met enhanced autopilot.
De piepjes zijn irritant en niet uit te zetten...
 
  • Like
Reactions: Louter365
Mij viel vandaag op dat de einddatum van de premium connectivity weergegeven word in de software tab. In mijn geval 9 maanden na aankoop.View attachment 533619

Als ze dit nu op deze manier samen weergeven (Enhanced Autopilot en Connectivity) zou dit kunnen betekenen dat je Enhanced Autopilot en misschien FSD ooit in abonnements vorm kunt kopen. Dat zou misschien veel interessanter zijn dan even 6400 euro neer leggen voor de mensen die dit nog niet hebben.
 
  • Like
Reactions: Primus and Rdam5314
Nog meer mensen in een model 3 die sinds de laatste update 2 verschillende meldingen hebben voor het uitoefenen van druk op je stuur Je had de standaard geluidloze melding met 2 handen aan het stuur en dat het scherm blauw knipperde en nu ook de instant "piep piep" melding met de handen aan het stuur afbeelding met rode handjes. Overigens krijg ik deze meldingen met de handen aan het stuur met enhanced autopilot.
De piepjes zijn irritant en niet uit te zetten...
Ja dit heb ik ook. Die dubbele piep komt normaal pas als je de waarschuwing en blauwe knipper negeert. Met 12.5 krijg ik hem ook direct op totaal random timing. Erg irritant idd. Reboot heeft niet geholpen trouwens
 
Nog meer mensen in een model 3 die sinds de laatste update 2 verschillende meldingen hebben voor het uitoefenen van druk op je stuur Je had de standaard geluidloze melding met 2 handen aan het stuur en dat het scherm blauw knipperde en nu ook de instant "piep piep" melding met de handen aan het stuur afbeelding met rode handjes. Overigens krijg ik deze meldingen met de handen aan het stuur met enhanced autopilot.
De piepjes zijn irritant en niet uit te zetten...

Ik merk de piep-piep ook vaker met de laatste update.
 
Ik zie inderdaad naar aanleiding van jullie meldingen in mijn overzicht:

Premium Connectivity

Gratis periode eindigt op 18 mei 2020

Idd ongeveer 18 mnd na aanschaf. Maar zal dit echt zo zijn? Heb namelijk helemaal geen melding ontvangen. Toevallig dat ik dit nu hier lees?
 
Ik zie inderdaad naar aanleiding van jullie meldingen in mijn overzicht:

Premium Connectivity

Gratis periode eindigt op 18 mei 2020

Idd ongeveer 18 mnd na aanschaf. Maar zal dit echt zo zijn? Heb namelijk helemaal geen melding ontvangen. Toevallig dat ik dit nu hier lees?

Ik heb vandaag de mail hierover ontvangen, ook tot 18 mei, bij mij is dat ongeveer 15 maanden na aanschaf.
 
Ik krijg sinds 1 dag af en toe van model 3 de mededeling “Bewakingsmodus uitgeschakeld vanwege systeemfout” op mijn telefoon. Ik kan hem daarna gewoon weer inschakelen.
Hebben jullie dit ook eens gezien en waardoor komt het?
View attachment 531931
Sinds gisteravond ook 2 maal deze melding gehad. Ik hou het eventjes in de gaten de komende dagen, moet toch aanstaande vrijdag naar SeC A’dam
 
Hier ook opeens de melding dat Premium connectivity komt te vervallen terwijl destijds bij aanschaf Premium Connectivity niet eens bestond.

Hier verloopt het ook overigens heel toevallig ook 18 mei, dat is 20 maanden sinds levering. Dat zal een bugje zijn.
 
Ok dan ligt het dus niet aan mij en is het gewoon een irritante quirck in de software
Ja ben tot nu toe niet echt te spreken over 12.5: gisteren op een korte rit 4 keer onnodig waarschuwing over stuur vasthouden, phantom brake, foute ELDA ingreep en afgebroken lane change zonder duidelijke reden. WAF daalde even aanmerkelijk. Mag hopen dat dit eerste versie van de rewrite is en ze hard aan het schaven zijn...