Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Voor Tesla bedoel je? Ze zullen toch echt de hardware nogmaals moeten upgraden want anders komen ze de belofte niet na.

Ik heb wel eens gehoord dat de software de kinderziektes van de hardware op moet lossen. Dus misschien gaat de auto binnenkort wel 10 meter voor het stoplicht stoppen om de kleur met huidige camera's goed te kunnen zien ;)
 
Wow, 2020.16. Verbeterde backgammon ! o_O
Ja, daar zat ik echt op te wachten hoor. Liever dat dan bug fixes en verbeteringen die met rijden te maken hebben. :eek:

Sinds dan de boel is vernacheld van versie 8 naar 9 en later 10 is het rijden op de AP er niet op vooruit gegaan.
Wel hebben we veel games en andere nutteloze entertainment zaken gekregen.

Het werken aan een fatsoenlijke AP lijkt mij idd ook handiger.
 
Last edited:
Wow, 2020.16. Verbeterde backgammon ! o_O
Ja, daar zat ik echt op te wachten hoor. Liever dat dan bug fixes en verbeteringen die met rijden te maken hebben. :eek:
Goed van Tesla toch.... Je koopt een spel van boven de €50k en je krijgt bij dat spel regelmatig gratis updates.
Als klap op de vuurpijl krijg je er een auto bij:D
 
Goed van Tesla toch.... Je koopt een spel van boven de €50k en je krijgt bij dat spel regelmatig gratis updates.
Als klap op de vuurpijl krijg je er een auto bij:D

Toen ik twee jaar geleden mijn auto kocht was dit een auto met een redelijk goed werkende AP.
Nu is het een auto met een slecht werkende AP en een aantal nutteloze scheetkussens
 
Is de Traffic Light and Stop Sign Control (Beta) enkel een optie voor FSD versies. Ikzelf heb Model S Raven Sep 19 maar bij de release note van 201212.11.1 na mijn recente installatie stond dit niet vermeld. Nochtans dacht ik dat dit ook actief was in TACC of Autopilot stand
 
Ik vind het allerleukste toch nog steeds mijn M3P zelf hoor. Die HWx toeters en bellen zijn voor mij bijzaak. Gewoon lekker toeren met dat ding.
Ik wil net zeggen ik heb op de M3P nieteens FSD laat staan AP en ik geniet een hele hoop. Als ik collega's mag geloven hebben sommige spijt dat ze FSD hebben genomen en geen P. De meesten vinden AP het minste van de auto en elke update zijn ze bang dat het nog slechter is geworden. Ik mis er voor mijn gevoel niks aan.
 
  • Like
Reactions: MusQueTear
Nee hoor. Het systeem zal een eeuwige “betaversie” zijn. Zo ontloopt men de “belofte”.

Denk het niet, als straks Tesla bij een toekomstig HW4 of HW5 auto het wel kan of een concurrent dan is duidelijk dat de huidige hardware niet voldoende is/was. Lijkt me toch een duidelijke zaak. Laten we hopen dat dat gebeurd binnen de levensduur dat ik de auto bezit want anders is het lastig :)
 
Heb sinds vandaag 2020.12.11.1 en een stuk gereden, maar NOA werkt weer een stukje soepeler voor wat betreft de lane changes. Op 12.5 was deze vrij hoekig. Voor de rest nog geen hele gekke remacties of iets dergelijks gehad. Wel zie ik nu nóg meer paaltjes als cone op de visualisatie. Model X met hw2.5.
 
Vandaag voor de eerste keer (sinds aankoop 2017) een phantom brake gehad, was wel even schrikken, dus nu kan ik er ook over mee spreken.

Afslagen nemen gaat prima. Maar dan de draai naar rechts. Heel slecht en zoals dit al vele versies gebeurt, houdt het systeem te veel (en te bruusk) in en gaat met een slakkengangetje de draai naar rechts in. Veel te gevaarlijk. Gelukkig reed er niemand achter mij.
 
Afslagen nemen gaat prima. Maar dan de draai naar rechts. Heel slecht en zoals dit al vele versies gebeurt, houdt het systeem te veel (en te bruusk) in en gaat met een slakkengangetje de draai naar rechts in. Veel te gevaarlijk. Gelukkig reed er niemand achter mij.

Ik had gisteren rijdend op NOA bij knooppunt Oudenrijn van Den Haag en dan Afslag Den Bosch dat hij de bocht niet haalde, moest echt het stuur overnemen anders was ik van de weg af geraakt....
Heb dit overigens niet eerder uitgeprobeerd.
Nu op 2020.12.11.5