Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.16.3

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist update melding voor 2020.16.3 binnen gekregen voor mijn Model 3 terwijl de S/X-en al op 2020.20.1 zitten.

Screenshot_20200605-080719_Tesla.jpg
 
Dat moet ik helaas tegenspreken: ik krijg de meldingen van het plotseling vasthouden van het stuur nog steeds. Het komt minder voor dan vorige week, maar dat lijkt vooral met het weer te maken te hebben: bij lichtinval (zon) op de camera's komt de melding vaker voor
 
Dat moet ik helaas tegenspreken: ik krijg de meldingen van het plotseling vasthouden van het stuur nog steeds. Het komt minder voor dan vorige week, maar dat lijkt vooral met het weer te maken te hebben: bij lichtinval (zon) op de camera's komt de melding vaker voor
Correctie, te snelle reactie van mijn kant: ik zit 'nog' op versie 2020.16.2.1. Ben nu extra benieuwd hoe 16.3 uitvalt want die meldingen zijn behoorlijk irritant
 
Hier ook nog steeds de meldingen en nu raakt mijn GPS ook nog eens in de war op bepaalde momenten. Reed op de autosnelweg maar volgens mijn GPS in het dorp ernaast waar je 50 km/u mag. Was op AP aan het rijden op dat moment en plots een abrupte vertraging om naar 50 te gaan. Die achter mij kon er niet mee lachen. Soft reset hielp niet maar het verdween vanzelf. Wederom een nieuwe ervaring rijkero_O