Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.20.1

This site may earn commission on affiliate links.
Niet veel nieuws deze keer, Fallout Shelter erbij:
6A54CFF2-FEA4-45E8-B51E-F723357183A3.jpeg
 
Hier ook 2020.20.1 binnengekomen. Screenshot voor MCU1 eigenaars:

IMG_3976.jpg


Overigens, mijn auto stond in de volle zon en tijdens de update begon hij het interieur te koelen. Het scherm zei op dat moment "Updating Autopilot". In de app zag ik geen koeling onder Climate. Na een paar minuten gaat het alarm af.... Deur open en de koeling gaat uit, alarm ook.
Fascinerend om te zien wat er allemaal gebeurd tijdens het update proces.
 
  • Informative
Reactions: AustinP
Tja, dus weer alleen maar meer spelletjes. Daar zit ik echt niet op te wachten.....
Geef mij maar een simpele cruise control (alleen snelheid vasthouden) of
Een betere terugkijk app voor de (sentry-)video's of een funktie waarmee ik in een parkeergarage de auto vanaf een afstandje 2 meter vooruit of achteruit kan rijden zodat iedereen gemakkelijk kan in- of uitstappen.
Maar nee,.... Tesla vindt die spelletjes kennelijk nuttiger... Pfffff
 
Tja, dus weer alleen maar meer spelletjes. Daar zit ik echt niet op te wachten.....
Geef mij maar een simpele cruise control (alleen snelheid vasthouden) of
Een betere terugkijk app voor de (sentry-)video's of een funktie waarmee ik in een parkeergarage de auto vanaf een afstandje 2 meter vooruit of achteruit kan rijden zodat iedereen gemakkelijk kan in- of uitstappen.
Maar nee,.... Tesla vindt die spelletjes kennelijk nuttiger... Pfffff

M.i. kan Tesla hiermee vrij makkelijk scoren zonder dat je door al te zware (veiligheid) testen de software heen moet loodsen :rolleyes:
Vergis je niet, er zit een behoorlijk team aan AP te werken, alleen zie je dat niet terug in de release notes. En ook niet echt in de prestaties van AP omdat ze, als ik Musk moet geloven, druk bezig zijn met een 'core rewrite'. Dat betekent meestal dat oude, stabiele code wordt vervangen door nieuwe met grofweg dezelfde functionaliteit en gratis een dosis kinderzieken. Maar ook met meer kansen om te boven de oude code uit te groeien. Als ze het goed doen.

Ik rij toch al bijna niks meer sinds eind maart, hooguit 1 rit per firmware-versie, dus waar het Musk en zijn ondernemingen betreft volg ik de laatste tijd Starship meer dan Tesla. Wat meer ... ahum ... vuurwerk, zullen we maar zeggen.