Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.24.*

This site may earn commission on affiliate links.
Grappige video, merkte van het weekend ook dat mijn M3 in een bocht wat afremde. Volgens mij deed ie dat normaal niet op dat punt.
Lees er weinig over in de fora maar volgens mij is er aardig gesleuteld aan het bochtgedrag van AP.
 

Attachments

  • Eaxkxz4UYAAiYKu.jpg
    Eaxkxz4UYAAiYKu.jpg
    302.2 KB · Views: 82
Vreemde versie naam 2020.24.5.1 trouwens. Waar zijn die andere 2020.24.x allemaal gebleven? Misschien intern flink uitgetest? Lijkt best wel veel toe te voegen en zo te zien alleen voor de model 3 ( extra interieur camera). Y ook nog niet gesignaleerd
 
Ziet eruit als een goede update! ook de pre condition van de battery bij third party snelladers is een hele goede, net als aanduiding van de trigger event in sentry video's

Activatie van de camera in de cabine zit ik dan minder op te wachten, maar dat kan dus ook uit
 
Die zij-camerabeelden bij achteruitrijden is een goede toevoeging, kan nooit kwaad wat extra ogen te hebben. Prewarming naar third party laders ook prima.

Volgens mij zullen ze in Amerika heel blij worden van dat unlock at home, tenminste, als ik de threads op de Amerikaanse forums mag geloven. Daar vragen ze al tijden om.
 
Oooh ik had die side camera voor parkeren niet gezien. Nice dat is inderdaad vast best handig om in krappe plekken te parkeren (zoals bij de oprit van mijn vader waar ik momenteel zonder hulp niet binnen kom). Die red dot bij event jn sentryvviewer is ook een hele goeie toevoeging want anders duurt het zo lang het bekeken. Fijn om een keer een update met echte nieuwe features!
 
  • Like
Reactions: watt
Idd sidecamera's bij achteruit rijden, jammer dat je het eerst nog wel omhoog moet swipen.
Zoals ik al eerder hier las op forum zou het op zich leuk zijn als het een toggle-setting kon zijn dat bij richtingaanwijzer aanzetten de sidecams aanspringen (voor dode hoek check).
Verder sentry-event-trigger bookmark met rode bolletje,Tune-in verbeteringen, wegloopvergrendeling voor thuis uit kunnen zetten (als je bv inpandige garage hebt thuis, superhandig als je wat uit auto moet pakken en je gsm niet in je zak hebt), opwarmen batterij en nieuwe taal.
Ik zit nog in de wacht voor HW3.0 upgrade (fsd gekocht mei vorig jaar) dus verder geen fancy updates voor visualisatie.
Maar die kan ik in mijn vriendins auto wel bekijken binnenkort maar die heeft geen FSD dus dat zal nog paar dagen duren....
 
Ik zie 2020.24.6 op Teslafi/firmware al wel in Europa maar niet in Nederland. Zitten er maar weinig NLers bij Teslafi?

Ik was in België tijdens de install (wellicht dat Teslafi hem daarom in NL niet mee heeft geteld, wel Nederlandse auto.) Maar zag op teslafi dat ik bij de 0.4% wereldwijd hoorde dus het zal nog niet breed uitgerold worden. Komt vast snel op gang.
87E4CC3D-D3F5-4451-9421-785EEEDCF7C3.jpeg
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Firehuntah