pati07
Member
In het weekeinde meer dan 500 km gereden op versie 20.28.5 voornamelijk NoA maar heb naar mijn gevoel veel meer (onnodige) voorgestelde lane changes bij een volledig lege snelweg. Had dit nog niet veel op de A27 wel al veel A6 maar kan er totaal geen reden voor vinden in de wegstructuur ter plaatse. Wisseling A6/A7 richting noord een knipperlicht festival en bij het oprijden van de A7 en ook weer veel vreemde snelheidsaanduidingen die soms onnodig remmen als resultaat hadden (geen schaduw/bruggen etc). GPS positionering is juist dus daar ligt het niet aan.
Ik heb ook nog steeds een vrij hoekig reagerende Tesla op de meeste snelweg afritten, de auto kiest dan eerst de buitenzijde bij een afrit die een vloeiende bocht naar rechts maakt (bv A15 naar A27 noordelijke richting) en voor je gevoel bijna in de vangrail an de rechterzijde bij een lange uitvoegstrook. NoA gaat dat dan met een ruk herstellen naar de juiste positie op de weg (moet er voor iemand die achter me rijdt wel vreemd uitzien).
Kies er nu dus eigenlijk maar voor om NoA al uit te schakelen en dit soort afritten/afbuigingen maar zelf te rijden.
Zit ook nog steeds te wachten op een uitbreiding van de lijst met 3rd party chargers ( Allegro is leuk maar Fastned/Ionity zou handig worden)
Ik heb ook nog steeds een vrij hoekig reagerende Tesla op de meeste snelweg afritten, de auto kiest dan eerst de buitenzijde bij een afrit die een vloeiende bocht naar rechts maakt (bv A15 naar A27 noordelijke richting) en voor je gevoel bijna in de vangrail an de rechterzijde bij een lange uitvoegstrook. NoA gaat dat dan met een ruk herstellen naar de juiste positie op de weg (moet er voor iemand die achter me rijdt wel vreemd uitzien).
Kies er nu dus eigenlijk maar voor om NoA al uit te schakelen en dit soort afritten/afbuigingen maar zelf te rijden.
Zit ook nog steeds te wachten op een uitbreiding van de lijst met 3rd party chargers ( Allegro is leuk maar Fastned/Ionity zou handig worden)
Last edited: