Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.32.x

This site may earn commission on affiliate links.
Gister ging ie 3x flink in de ankers op A10 zuid. Geen idee waarom, alle ruimte van de wereld en prima zicht. Vrouw erg enthousiast dat we beta testen voor Musk (not).
Dit heb ik op andere plekken ook (weer) ervaren. Naast viaducten nu ook soms onder de blauwe routeborden. Alsof hij niet naar bepaalde plaatsen wil....
Met de radar zou het toch duidelijk moeten zijn dat er niets op de weg staat?
 
Het lijkt er op dat de auto netjes rechts blijft rijden ook als er geen midden lijn is. Weet iemand sinds wanneer dit erin zit?
Ik had bij een weg zonder middenbelijning met fietspaden met belijning aan de zijkanten dat hij netjes rechts bleef en ook goed reageerde t.o.v. tegenliggers. Later een vergelijkbare weg zonder middenbelijning met fietspaden, maar smaller en toen ging het fout, bleef in het midden en met tegenliggers heb ik moeten ingrijpen. Onvoorspelbaar....
 
Ik had bij een weg zonder middenbelijning met fietspaden met belijning aan de zijkanten dat hij netjes rechts bleef en ook goed reageerde t.o.v. tegenliggers. Later een vergelijkbare weg zonder middenbelijning met fietspaden, maar smaller en toen ging het fout, bleef in het midden en met tegenliggers heb ik moeten ingrijpen. Onvoorspelbaar....

Bij ons in de polder gaat hij gewoon in het midden rijden en als er een auto aankomt zoekt hij de confrontatie op :mad::(:confused:
 
Ik heb nog nooit ergens een city driving demo gezien. Ook niet van Waymo en MobilEye. Op een video kun je van alles in scene zetten. En als er een bedrijf is dat een loopje neemt met de realiteit is het Google.
Waymo en Mobileye zitten op een dood spoor. Met heuristieken lijkt FSD niet haalbaar, en voor AI hebben je data nodig en die hebben ze niet. Alle reden voor promotie video's.
Heb jij de laatste filmpjes van mobileye nog niet gezien van Mei? Dat lijkt toch wel een andere kant op te gaan.
 
32.3 vanaf vakantielokatie geïnstalleerd. Blijft leuk.
Hier ook vannacht geïnstalleerd, geen andere release notes dus was alleen bug fixen. Op 32.2 was het met NoA al wel beter/rustiger dan 32.1 (lig minder onnodige rijstrook wisselingen bij lege autosnelweg).
Had alleen 1x bij invoegend verkeer vanaf de oprit een soort ingreep (auto wilde de invoeger naast/achter me nog voor laten gaan). Inn een andere post stond iets over het aanpassen van de afstand TACC naar bv 4 wat dit mogelijk zou verminderen, zal dat eens gaan proberen.
Wacht wel met smart op de 2020 navigatie update want heb wel de indruk dat 2019 wat situaties mist.Vanaf A27 oprit A6 (Almere- Leystad) denkt de navi bv (onnodig)dat ik moet wisselen van rijbaan bij invoegen vanaf A27. Ait denkt dat ik een actie moet afronden en geeft een melding dat ik op moet letten om zonodig in te grijpen.
Uitvoegend vanaf de A6 naar A27 Almere - Utrecht) kent de navi de rijbaan situatie ook niet goed en NoA gaat daar in de fout want lijkt alsof de oude verkeerssituatie gevolgd wordt (dat was later uitvoegen en moet nu denk ik al nog 7 maanden wat eerder).
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
32.3 komt hier ook binnen voor de mx. De laatste maanden merk ik dat de auto steeds meer moeite heeft om het computer matig allemaal bij te houden. Opstarten van de auto duurt vervelend lang. Navigatie voor lange ritten is onbruikbaar en ook voor korte ritten kan er een freeze optreden. Achteruitrij camera freezed af en toe. Allemaal zaken die met een update niet opgelost worden. Hoop dat de mcu upgrade voor “oudere” Tesla’s snel naar europa komt zodat we niet alleen alle nieuwe features kunnen ervaren maar ook om de basic dingen weer terug te krijgen. Ondanks alle problemen ben ik nog steeds blij met Tesla hoor. Soms moet je een paar stappen terug om daarna weer grote sprongen vooruit te kunnen maken.
 
  • Like
Reactions: Hbrink
32.3 komt hier ook binnen voor de mx. De laatste maanden merk ik dat de auto steeds meer moeite heeft om het computer matig allemaal bij te houden. Opstarten van de auto duurt vervelend lang. Navigatie voor lange ritten is onbruikbaar en ook voor korte ritten kan er een freeze optreden. Achteruitrij camera freezed af en toe. Allemaal zaken die met een update niet opgelost worden. Hoop dat de mcu upgrade voor “oudere” Tesla’s snel naar europa komt zodat we niet alleen alle nieuwe features kunnen ervaren maar ook om de basic dingen weer terug te krijgen. Ondanks alle problemen ben ik nog steeds blij met Tesla hoor. Soms moet je een paar stappen terug om daarna weer grote sprongen vooruit te kunnen maken.

@Astrid
Van welke SW versie kom je?
 
Zelfde release notes als 32.2. Dus alleen foutjes opgeruimd.

Maar! Volgende week is week 36 :)

Met natuurlijk de groots aangekondigde nieuwe feature: "New Tesla feature coming that enables your car to play snake jazz or Polynesian elevator music through its outside speakers wherever you go"

Tesla's “Snake Jazz” is a big FU by Elon Musk to the NHTSA

Ik denk dat dat een relatie heeft met verplicht geluid maken (voor voetgangers) onder een bepaalde snelheid.