Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.32.x

This site may earn commission on affiliate links.
Ja, @Stream gaat weer teleurgesteld zijn als het tegen week 36 nog niet is uitgerold.

Het is inderdaad 'gewoon' de functie om een andere geluid dan het gezoem door de buitenste luidspreker te laten horen tijdens het traag rijden. Enkel auto's van na zomer 2019 hebben die luidspreker.
 
Kan je die "box" ergens zien zitten/checken?
iu



 
  • Informative
Reactions: JanG007
Is me nog niet eerder opgevallen maar met 2020-32.3 zag ik voor het eerst een verkeersbord in de visualisatie. Overigens toont de visualisatie een stopbord terwijl het in werkelijkheid een "Verleen voorrang aan bestuurders op de kruisende weg" bord was. Er is dus nog werk te doen ;).

20200827_073636020_iOS (3).jpg


Werkelijke bord:
2020-08-27_10-24-59.jpg
 
  • Informative
Reactions: robertvg
Af en toe krijg ik borden te zien, maar er is niet echt een pijl op te trekken. Dit by-the-way ook al in vorige sw versie.
Tevens bij sommige verkeersdrempels (met haaien tanden en bord) krijg ik tevens "stop" in het beeldscherm (boven de witte balk van de drempel)
 
Prima alle nieuwe opties maar ik heb net in 45 min snelweg 4 flinke phantom brakes gehad... en die waren er echt een stuk minder voorheen... regressie dus. Benieuwd of de rewrite wel verbetering gaat brengen qua autopilot. Behalve wat soepelere rijbaanwisselingen en wat visualisatie staan we zeker in Europa behoorlijk stil.

Hoe zien jullie dit?
 
Prima alle nieuwe opties maar ik heb net in 45 min snelweg 4 flinke phantom brakes gehad... en die waren er echt een stuk minder voorheen... regressie dus. Benieuwd of de rewrite wel verbetering gaat brengen qua autopilot. Behalve wat soepelere rijbaanwisselingen en wat visualisatie staan we zeker in Europa behoorlijk stil.

Hoe zien jullie dit?

Zie Nieuws over aankomende 3D-Autopilot voor meer info wat er juist wel gebeurt.
 
32.3 komt hier ook binnen voor de mx. De laatste maanden merk ik dat de auto steeds meer moeite heeft om het computer matig allemaal bij te houden. Opstarten van de auto duurt vervelend lang. Navigatie voor lange ritten is onbruikbaar en ook voor korte ritten kan er een freeze optreden. Achteruitrij camera freezed af en toe. Allemaal zaken die met een update niet opgelost worden. Hoop dat de mcu upgrade voor “oudere” Tesla’s snel naar europa komt zodat we niet alleen alle nieuwe features kunnen ervaren maar ook om de basic dingen weer terug te krijgen. Ondanks alle problemen ben ik nog steeds blij met Tesla hoor. Soms moet je een paar stappen terug om daarna weer grote sprongen vooruit te kunnen maken.


Dat zijn eMMC problemen van UMC1.
Loek heeft de mijne afgelopen dinsdag vervangen met 2988 van 3000 schrijfbewegingen erop. De mijne (Model S 85 2015) deed een aantal van die dingen ook. Nu niet meer.
 
  • Like
Reactions: Astrid and Jobbeke
Prima alle nieuwe opties maar ik heb net in 45 min snelweg 4 flinke phantom brakes gehad... en die waren er echt een stuk minder voorheen... regressie dus. Benieuwd of de rewrite wel verbetering gaat brengen qua autopilot. Behalve wat soepelere rijbaanwisselingen en wat visualisatie staan we zeker in Europa behoorlijk stil.

Hoe zien jullie dit?

Zelfde bericht net van collega: bijna door voorruit heen.
 
Vanochtend ook 2020.32.3 geïnstalleerd. AP lijkt iets beter. Wat me wel opviel was toen de update klaar was er ineens een "game update" klaar stond. Blijkbaar om de totaal (voor mij) nutteloze games te voorzien van extra content. Had liever gehad dat ze de tijd en moeite in wat anders zouden stoppen.