Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.32.x

This site may earn commission on affiliate links.
Onze MX is nu ook geupdated. We hebben niet de Raven vering. Toch heb ik een vaag idee dat de vering wat anders reageert. Kan dat überhaupt wel met de niet Raven uitvoeringen?

Verder lijkt de AP ietsje smoother.
Tevens continue melding van een open raam. Toevallig nu ook net een storing aan het raam van het bestuurdersportier. Mobile service komt hiervoor langs.
 
Onze MX is nu ook geupdated. We hebben niet de Raven vering. Toch heb ik een vaag idee dat de vering wat anders reageert. Kan dat überhaupt wel met de niet Raven uitvoeringen?

Verder lijkt de AP ietsje smoother.
Tevens continue melding van een open raam. Toevallig nu ook net een storing aan het raam van het bestuurdersportier. Mobile service komt hiervoor langs.
De melding van het raam is een bekende bug in deze release.
 
Ik heb mijn M3 net besteld dus heb behalve proefrit nog geen ervaring met tesla dus ik heb wat vragen over de autopilot na aanleiding van wat ik in dit draadje en kaartupdate draadje lees.

Gebeurd dat phantom braking ook op de gewone cruisecontrol of alleen als je fsd aan hebt staan?
En als je op cruisecontrol 100 rijdt en de kaart denkt dat het huidige baanvak 70 is gaat de auto dan zelf afremmen tot 70 en zo ja kan je dat overrrulen?
 
Ik heb mijn M3 net besteld dus heb behalve proefrit nog geen ervaring met tesla dus ik heb wat vragen over de autopilot na aanleiding van wat ik in dit draadje en kaartupdate draadje lees.

Gebeurd dat phantom braking ook op de gewone cruisecontrol of alleen als je fsd aan hebt staan?
En als je op cruisecontrol 100 rijdt en de kaart denkt dat het huidige baanvak 70 is gaat de auto dan zelf afremmen tot 70 en zo ja kan je dat overrrulen?
Ook op gewone cruisecontrol komen phantom brakes voor helaas. Je kan de auto altijd overrulen door zelf " gas" bij te geven.
 
Is me nog niet eerder opgevallen maar met 2020-32.3 zag ik voor het eerst een verkeersbord in de visualisatie. Overigens toont de visualisatie een stopbord terwijl het in werkelijkheid een "Verleen voorrang aan bestuurders op de kruisende weg" bord was. Er is dus nog werk te doen ;).

View attachment 581249

Werkelijke bord:
View attachment 581250

Ze hebben 'm gewoon wat aan de veilige kant afgesteld ;)
 
Update: het lijkt alsof de microfoon niet werkt. Ook spraakherkenning lukt niet. Schermpje verschijnt maar ik kan roepen wat ik wil maar hij hoort niets.
Zie hier wel mijn gesproken aanwijzing; geen reactie voor telefoneren, kofferbak gaat bv wel open.
Zie die verkeersborden hier helemaal niet {( HW3/ FSD), stoplichten OK maar wegportalen zijn ook nog steeds stoplichten.
snelheid bij begin bebouwde kom vaak 80 km waar dit toch echt 50 km is!
 
  • Informative
Reactions: Hbrink