Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.40.x

This site may earn commission on affiliate links.
Met 2020.40.3 8dcf2c39be is de uitrol in Europa begonnen
Heb 'm binnen. Geen herkenning snelheidsborden op de snelweg...
20201007_084807429_iOS (2).jpg
 
40.3 vanmorgen geïnstalleerd.
Heen en weer Uithoorn-Utrecht. A2 en N201. Afrit nemen iets schokkerig. Is vaker zo, direct na een update.
Enorme regenbui op A2. Toch bleef AP perfect werken. Ik kon weinig zien, AP zag prima de lijnen.
Belangrijker: van Uithoorn via N201 naar A2 bleef de maximum snelheid zonder mankeren 80km/uur. De 60 km/uur borden op de parallelwegen waren duidelijk zichtbaar maar werden ignored. Prima.
Mijn mail heeft geholpen.
Een tijdelijk bord met 30 in Utrecht werd wel gewoon herkend. Stoplicht-herkenning werkte ook goed.
Sofar een verbetering.
 
40.3 vanmorgen geïnstalleerd.
Heen en weer Uithoorn-Utrecht. A2 en N201. Afrit nemen iets schokkerig. Is vaker zo, direct na een update.
Enorme regenbui op A2. Toch bleef AP perfect werken. Ik kon weinig zien, AP zag prima de lijnen.
Belangrijker: van Uithoorn via N201 naar A2 bleef de maximum snelheid zonder mankeren 80km/uur. De 60 km/uur borden op de parallelwegen waren duidelijk zichtbaar maar werden ignored. Prima.
Mijn mail heeft geholpen.
Een tijdelijk bord met 30 in Utrecht werd wel gewoon herkend. Stoplicht-herkenning werkte ook goed.
Sofar een verbetering.
De regenbui was op de N201. Dus 80 km/uur.
 
Klein stukje gereden met 40.3. Zover ik kan zien gaat deze in NL nog niet door groen, moet nog elke keer bevestigen. Verder ziet de auto nu twee kleine blauwe 30 borden hier niet meer. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik deze zelf pas zag toen de auto met 36.11 elke keer 30 ging rijden (en ik rijd daar elke dag). Dus ze hebben iig een en ander aangepast op dit gebied.
 
Net installed, zal me benieuwen of ie nu de 30 borden op Flight Forum negeert hier hehe.
Hij is nu een stuk minder gevoelig voor borden op ventwegen wat ik zo snel heb kunnen testen. Het specifieke geval op Flight Forum hier pikt ie nog wel op, maar nu 20 meter later het eindbord ook, en die staan ook gewoon stom. Al met al vooruitgang dus, had ook gevoel dat ie stuk natuurlijker afremde richting een rotonde.
 
Klein stukje gereden met 40.3. Zover ik kan zien gaat deze in NL nog niet door groen, moet nog elke keer bevestigen. Verder ziet de auto nu twee kleine blauwe 30 borden hier niet meer. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik deze zelf pas zag toen de auto met 36.11 elke keer 30 ging rijden (en ik rijd daar elke dag). Dus ze hebben iig een en ander aangepast op dit gebied.
Ook in de VS gaat deze update niet zelf door groen; dat was een andere EAP versie en deze feature is overal al weer uitgehaald/teruggedraaid. Werkte blijkbaar niet naar behoren.