Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.40.x

This site may earn commission on affiliate links.
Yep, wat ik tot nu heb gezien ja, rode kruis wordt als een stoplicht gezien, groene pijl als een groenlicht en alle andere als een verkeerslicht zonder kleur. Ook knipperende gele verkeerslicht (voor stoplichtensoms) worden ook herkend en doet de auto langzamer rijden. Ik vind het eigenlijk best een normale gedrag. Het enige is dat de auto nog niet de snelheid borden herkent in matrixborden...
 

Attachments

  • 20201011_105244.jpg
    20201011_105244.jpg
    750.6 KB · Views: 64
Helaas, nergens te vinden....Alleen een betaversie mbt sturen.

Dit is het verschil tussen HW 2.5 en HW 3.0. Heel veel Model 3's hebben nog gewoon HW2.5 en profiteren nauwelijks met de laatste updates van verbeterde visualisaties of het herkennen van verkeersborden, snelheidsborden, stoplichten, etc. Mijn Model 3 SR+ is een jaar oud, maar heeft HW2.5 en loopt nu in toenemende mate achter bij auto's met HW3.0. Toch wel erg jammer...
 
Yep, wat ik tot nu heb gezien ja, rode kruis wordt als een stoplicht gezien, groene pijl als een groenlicht en alle andere als een verkeerslicht zonder kleur. Ook knipperende gele verkeerslicht (voor stoplichtensoms) worden ook herkend en doet de auto langzamer rijden. Ik vind het eigenlijk best een normale gedrag. Het enige is dat de auto nog niet de snelheid borden herkent in matrixborden...
EFTELING
 
  • Like
Reactions: Cely
Dit is het verschil tussen HW 2.5 en HW 3.0. Heel veel Model 3's hebben nog gewoon HW2.5 en profiteren nauwelijks met de laatste updates van verbeterde visualisaties of het herkennen van verkeersborden, snelheidsborden, stoplichten, etc. Mijn Model 3 SR+ is een jaar oud, maar heeft HW2.5 en loopt nu in toenemende mate achter bij auto's met HW3.0. Toch wel erg jammer...
Ik begrijp je frustratie, maar er zijn hier ook eigenaars van Model S en X van 2018 en ouder die nu de upgrade krijgen. Deze mensen hebben 2, 3 jaar lang moeten wachten.

We hebben ook een Model 3 van februari 2019 met HW2.5. De upgrade komt wel
 
  • Like
Reactions: CJA Hulskamp
Ik begrijp je frustratie, maar er zijn hier ook eigenaars van Model S en X van 2018 en ouder die nu de upgrade krijgen. Deze mensen hebben 2, 3 jaar lang moeten wachten.

We hebben ook een Model 3 van februari 2019 met HW2.5. De upgrade komt wel
Komt sowieso. Eerst de mensen met ene 2.0 een beetje liefde gunnen. Wij met onze oude auto’s lopen helemaal achter.
 
Ik was verheugd te lezen dat je per 40.x een voorkeurstelefoon kunt instellen. Want tot op heden moest je maar afwachten welke van de twee telefoons aan de carkit werden gekoppeld als je met z'n tweeen in de auto zat. Nu kun je dan een voorkeurstoestel aangeven. Alleen dat toestel kun je dan weer niet hangen aan het profiel van degene die rijdt. En dus heb je er niks aan. Hoe verzinnen ze het?
 
  • Like
Reactions: Niek
Ik was verheugd te lezen dat je per 40.x een voorkeurstelefoon kunt instellen. Want tot op heden moest je maar afwachten welke van de twee telefoons aan de carkit werden gekoppeld als je met z'n tweeen in de auto zat. Nu kun je dan een voorkeurstoestel aangeven. Alleen dat toestel kun je dan weer niet hangen aan het profiel van degene die rijdt. En dus heb je er niks aan. Hoe verzinnen ze het?

Makkelijk kunnen switchen tussen carkit profiel zonder dat de stoel verschuift (want bijrijders willen ook wel eens handsfree bellen), dus liever niet aan een profiel koppelen.
En alle auto's in de app als sleutel herkennen, zonder telkens wisselen in de app...... weg keyless voordeel.

Zitten nog wat verbeterpuntjes, maar heb goede hoop.
 
Dit is het verschil tussen HW 2.5 en HW 3.0. Heel veel Model 3's hebben nog gewoon HW2.5 en profiteren nauwelijks met de laatste updates van verbeterde visualisaties of het herkennen van verkeersborden, snelheidsborden, stoplichten, etc. Mijn Model 3 SR+ is een jaar oud, maar heeft HW2.5 en loopt nu in toenemende mate achter bij auto's met HW3.0. Toch wel erg jammer...
Joh, voor "slechts" €7500 krijg je een update naar hw3 en verkeersborden in beeld. Koopje toch ?
 
  • Funny
Reactions: Tezlaowner
Ik was verheugd te lezen dat je per 40.x een voorkeurstelefoon kunt instellen. Want tot op heden moest je maar afwachten welke van de twee telefoons aan de carkit werden gekoppeld als je met z'n tweeen in de auto zat. Nu kun je dan een voorkeurstoestel aangeven. Alleen dat toestel kun je dan weer niet hangen aan het profiel van degene die rijdt. En dus heb je er niks aan. Hoe verzinnen ze het?
Ik heb per profiel een verschillende voorkeurstelefoon ingesteld.