Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.40.x

This site may earn commission on affiliate links.
A1 richting Oost Nederland is vanaf Deventer nu 3 rijbanen aan beide kanten . Als je op de rechterbaan rijdt, schiet de auto bij veel van de afritten in de rem. Op het display staat dan rechts nog wel 100 maar links 50 of 60. Op zich een begrijpelijke fout, maar dat komt dus duizenden keren per dag voor in de hele wereld. Wegverbredingen zijn van alle tijden. Niet erg intelligent opgelost
Ik heb de indruk dat het kaart materiaal niet echt up-to-date is. Had laatst, nog maar een paar weken geleden, op de A6 richting Lelystad ri Almere dat je de zandvoorbereiding voor de verbreding naar de huidige situatie nog kon zien het scherm in de kaart terwijl de nieuwe situatie toch al maanden klaar is ( volgens mij is die zelfs al bijna 1 jaar geleden in gebruik genomen)
 
Ik heb de indruk dat het kaart materiaal niet echt up-to-date is. Had laatst, nog maar een paar weken geleden, op de A6 richting Lelystad ri Almere dat je de zandvoorbereiding voor de verbreding naar de huidige situatie nog kon zien het scherm in de kaart terwijl de nieuwe situatie toch al maanden klaar is ( volgens mij is die zelfs al bijna 1 jaar geleden in gebruik genomen)
In EarlyAccess zit de kaart wel op een 2020 versie, het is me niet helemaal duidelijk waarom de laatste stable nog een 2019 kaart heeft.
 
Da's onnodig negatief doen. Ik kwam de timezone-bug afgelopen week ook in andere dingen tegen. Tesla QC is dus even goed of slecht als de rest.

Als ik het goed heb is dit een uitspraak van Jan Lammers (coureur): "als je geen fouten maakt heb je te langzaam gereden!"
Tesla komt met veel updates / nieuwe opties in een korte tijd -> dan vergeef ik zulke schoonheidsfoutjes idd ook snel :).
(alleen bij de automatische ruitenwissel heb ik daar wat meer moeite mee, maar dat terzijde :oops:)
 
  • Like
Reactions: Cely and wooter
F3AF8390-57C7-4220-A782-092767FFB1AE.jpeg
 
De nieuwe User Interface van de model 3 haalt inderdaad een stuk van de kaart af.
Ben ik niet blij mee. Ik heb meer aan een grote kaart dan aan gelikte plaatjes van de auto en omgeving.
De kaart daar kijk ik steeds op, de animaties van wat rond de auto gebeurt leiden me meer af dan dat ze van nut zijn.
Zie: Streamable Video