Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Hier ook, de hele categorie Disney wilt niet inladen, nou net het enige waar het voor gebruikt zou worden met de kinderen in de auto.
Bij mij ook Disney. Het was het eerste wat ik probeerde toen Caraoke nieuw was en sindsdien nooit meer goedgekomen. Dus mijn vermoeden is dat er toen een bug zat in de Caraoke en iedereen die het toen geprobeerd heeft, hun eerste keuze niet meer kunnen meezingen.
 
Bij mij ook Disney. Het was het eerste wat ik probeerde toen Caraoke nieuw was en sindsdien nooit meer goedgekomen. Dus mijn vermoeden is dat er toen een bug zat in de Caraoke en iedereen die het toen geprobeerd heeft, hun eerste keuze niet meer kunnen meezingen.
Beetje offtopic maar kan je gezongen karaoke nummer ook terugluisteren of is het alleen meezingen.
 
En nóg iets nieuws op Autopilotniveau: nu worden de pijlen die drie richtingen op wijzen op de weg ook goed weergegeven op het scherm. In de vorige versies bestond daar geen symbool voor en flipte steeds. Zie fotootje waar het altijd fout ging.
EB8B7BD3-A0F3-40D1-9AB6-611BAF5372ED.jpeg
 

Attachments

  • 524B7CC3-9022-450D-B581-94CD8F7BAF44.jpeg
    524B7CC3-9022-450D-B581-94CD8F7BAF44.jpeg
    666.9 KB · Views: 48
  • Informative
Reactions: Cely and wooter
Vannacht 2020.44. Had gehoopt dat auto snelheid aanpast afh van lokale snelheidslimieten. Na een proefritje blijkt dat toch niet overal het geval te zijn.
Zover ik kan ervaren houdt Tesla de snelheidslimieten uit de kaart aan als basis, en die basis wordt over overstemt door verkeersbordherkenning. Dus als je ergens rijdt waar je 80 mag en de kaart zegt dat je 80 mag maar er staat een verloren bord 60 dat je auto herkent, ga je over op 60. En die snelheidslimiet blijft gelden tot een bord met een dwarse streep; Tesla heeft niet door dat na een kruising de snelheidslimiet in Europa vervalt.

Het geluk is dat Tesla ook dwarse strepen op einde parkeerverboden, einde inhaalverbod e.a. als einde van een snelheidsbeperking herkent.
 
Zover ik kan ervaren houdt Tesla de snelheidslimieten uit de kaart aan als basis, en die basis wordt over overstemt door verkeersbordherkenning. Dus als je ergens rijdt waar je 80 mag en de kaart zegt dat je 80 mag maar er staat een verloren bord 60 dat je auto herkent, ga je over op 60. En die snelheidslimiet blijft gelden tot een bord met een dwarse streep; Tesla heeft niet door dat na een kruising de snelheidslimiet in Europa vervalt.

Het geluk is dat Tesla ook dwarse strepen op einde parkeerverboden, einde inhaalverbod e.a. als einde van een snelheidsbeperking herkent.
Hmm, volgens Tesla mag ik nu in een 30 km-zone in ons dorp 70 km/u rijden.:eek::rolleyes:
 
Zover ik kan ervaren houdt Tesla de snelheidslimieten uit de kaart aan als basis, en die basis wordt over overstemt door verkeersbordherkenning. Dus als je ergens rijdt waar je 80 mag en de kaart zegt dat je 80 mag maar er staat een verloren bord 60 dat je auto herkent, ga je over op 60. En die snelheidslimiet blijft gelden tot een bord met een dwarse streep; Tesla heeft niet door dat na een kruising de snelheidslimiet in Europa vervalt.

Het geluk is dat Tesla ook dwarse strepen op einde parkeerverboden, einde inhaalverbod e.a. als einde van een snelheidsbeperking herkent.

Het is erg irritant. Bij ons op de N-weg staan 50km/h borden voor de stoplichten, na de stoplichten mag je dan inderdaad gewoon weer 80 en zowel de kaartdata als de automatische herkenning gaan hier de mist in. Is juist zo’n weg waar je heerlijk op AP zou willen rijden maar dat schiet dus zo niet op... Als je nou in elk geval handmatig kon overrulen...
 
Ik heb de ervaring sinds .44 dat de achteruitrijcameraweergave niet naar behoren werkt als je voor het schakelen naar "R" het instellingen-scherm of de browser open hebt., krijg dan een soort onderscherm met het bovenste deel van de camera-view. Daarboven het restant van het menu/de browser. Reset heeft wel zin, maar fout is reproduceerbaar na de reset. Buggy dus.
 
Zover ik kan ervaren houdt Tesla de snelheidslimieten uit de kaart aan als basis, en die basis wordt over overstemt door verkeersbordherkenning. Dus als je ergens rijdt waar je 80 mag en de kaart zegt dat je 80 mag maar er staat een verloren bord 60 dat je auto herkent, ga je over op 60. En die snelheidslimiet blijft gelden tot een bord met een dwarse streep; Tesla heeft niet door dat na een kruising de snelheidslimiet in Europa vervalt.

Het geluk is dat Tesla ook dwarse strepen op einde parkeerverboden, einde inhaalverbod e.a. als einde van een snelheidsbeperking herkent.

Dit had ik gehoopt, helaas werkt het zo nog niet, althans op een deel van de snelheidsborden reageert auto niet!