ERvee
Active Member
Onder de 60kmh geen handen meer aan het stuur.
Mooi nieuws!
Kom maar door met die update waarin Tesla dit dan ook toelaat zonder iedere 15 seconden te gaan piepen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onder de 60kmh geen handen meer aan het stuur.
Onder de 60kmh geen handen meer aan het stuur.
Filmpje nog niet gekeken maar die snelheidslimiet was toch een UN/ECE voorstel en enkel op de snelweg?
klik de vier knopjes links in de deur tegelijk in zodat alle ramen omlaag gaan. Draai dan het linker wieltje op je stuur helemaal maar boven.Heren, vraagje; ik heb versie 2020.48.30 maar ik zie nergens de boombox optie, is die update alleen voor het buitenland wegens EU/Nl regelgeving of... zie ik het gewoon over het hoofd?
Heren, vraagje; ik heb versie 2020.48.30 maar ik zie nergens de boombox optie, is die update alleen voor het buitenland wegens EU/Nl regelgeving of... zie ik het gewoon over het hoofd?
De Chinese M3 heeft een andere type accu, zou die niet een nieuwe type goedkeuring moeten hebben dan?
Geen idee, maar klassiek is een typegoedkeuring nodig bij een andere ophanging en motor. Als je daar niet aan komt, maar je verandert wel de inhoud van de 'benzinetank', valt er dan nog veel goed te keuren?De Chinese M3 heeft een andere type accu, zou die niet een nieuwe type goedkeuring moeten hebben dan?
Geen idee, maar klassiek is een typegoedkeuring nodig bij een andere ophanging en motor. Als je daar niet aan komt, maar je verandert wel de inhoud van de 'benzinetank', valt er dan nog veel goed te keuren?
Een M3 met en zonder trekhaak hebben ook een andere type goedkeuring hetzelfde bij een MX met en zonder trekhaak.
Vroeger wel, maar sinds hybrides is dat ook niet meer vanzelfsprekend. Ook WLTP vereist dat voor elke versie aparte WLTP-cijfers worden opgesteld, op basis van opties.Bij andere merken kan dat wel
Zou Tesla dat doen om eigen markt (inkomsten) te beschermen?
Nu kun je niet after-market een veel goedkopere trekhaak monteren voor een trektoepassing.....
Bij andere merken kan dat wel
Kliko's herkend die en verkeerborden, maar een verkeersbordsticker op een kliko is schijnbaar te moeilijk. Rij regelmatig in een HW2, veel beter. Met HW3 is het gewoon standaard zelf gas geven en veel vaker ingreep. Gewoon nog hoop werk te doen.
Bij mij idem, ik zit op x.30Even hierop reageren: heel toevallig zag ik afgelopen maandag in onze wijk continue 30 borden op het scherm gerenderd worden in de Tesla. Dit kwam juist door die stickers op de kliko's aan de kant van de weg.
Het viel mij zo in het oog, en het zag er zo grappig uit dat ik er zelfs nog een opmerking over maakte richting mijn vrouw. Vreemd dat onze ervaringen dan zo verschillen. Ik zit overigens nog op x.26.
Heb je een LFP? .2 zou bugfixes hebben voor charge rates van die accu's.De 'bad' van 'bad-ass'? `
Ik zit nu op 20202.48.30.2. Net gereden maar merk geen verschil. Wel al de derde update in een week tijd van onze 3. De MS staat nog op 2020.48.30.